symptomen topic nod eind mei begin juni

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel226, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miloena dankje meid zag je berichtje nu pas t gaat ok beetje gefrustreerd en verdrietig boos verwarde gevoelens op t moment hoop dat t snel over gaat. Ik doe echt me best rustig te blijven maar me geduld raakt op en wil helemaal geen ivf :( mja als t niet anders is pffffff. Jij dus ook al een korte ongi hmmm we lopen echt gelihj hihi nou we slepen elkaar door de cyclus heen deze maand dan komt t vast goed :)

2. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Ik snap je gevoelens! Ik hoop enorm dat het voor de ivf raak is bij je! We gaan er deze maand weer voor Angel!!
    Dikke knuffel!

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Allereerst wil ik nog even zeggen hoe tof ik het vind dat iedereen oprecht met elkaar meeleeft hier. Echt superfijn!

Ik vind het zo rot voor je Angel! Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de MMM.

Meiden met nog een aankomende NOD: ik duim voor jullie!
    Meiden met een NOD over een paar weken: veel succes met klussen ;)

Ik ben zaterdag of misschien vrijdagmiddag weer terug! (Op reis voor mijn werk) hopelijk met goed nieuws ;)

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miloena dankjewel dikke knuffel terug @boogy dankje ik vind t ook heel fijn dat we elkaar steunen en meeleven. geniet een beetje intussen en indd hopelijk kom je met goed nieuws :) meiden wat hinden jullie ervan om een topic te starten nod eind juni begin july dat we die vanaf de 2e week van juni starten dan xitten er vele weer in de klus periode ovulatie

5. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Veel sterkte angel!

Hier slaat de onzekerheid toe. Toch weer bang dat het morgen geen nod is maar ik wel ongesteld wordt. Gisteren wat licht roze met afvegen, heb dat laatste cyclussen vaker gehad 2 dagen voor mijn menstruatie begon. Ik ga er nu dus eigenlijk al vanuit dat mijn menstruatie morgen gewoon weer begint. Ondanks alle kwaaltjes.

6. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ike bedankt. En ik begrijp je heel goed die onzekerheid is slopend maar indd t beste is er dan al niet meer vanuit te gaan zo voorkom je een grote teleurstelling en als twel xo u s hopelijk dan is t alleen maar een groter verassing sterkte deze dagen t w8en is slopend mja des hou ons up Xx

7. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Nou dames, de 1 na de ander die met 'goed' nieuws komt in mijn omgeving. Maar hier blijft n wonder helaas wéér uit. Na bijna 2 jaar met n pauze van 6 maanden nog steeds niets. Cyclus gelukkig redelijk regelmatig. Tussen de 25 en 28 dagen steeds. Ovulatietesten die knallen voor twee dagen maar wil nog steeds niet lukken. Hebben ons voorgenomen tot aan de zomer zelf te proberen dan even een break, genieten op vakantie, en daarna dokterstappen ondernemen. Moed zakt me wel in de schoenen ook omdat ook n baan ook nog steeds uitblijft sinds augustus!

8. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Iedereen veel sterkte die helaas negatief nieuws hebben gekregen!!

Voor degene in de wachtweek, net als ik, ben ik keihard aan het duimen! :)

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Boogy; lief wat je zegt en ik geef je gelijk! We zitten allemaal in het zelfde scheutje, en daarover wil je je ei graag kwijt. Iedereen luisterd en reageerd goed op elkaar. We proberen elkaar weer een positieve weg in te praten! Een fijn groepje, ook namens mij bedankt allemaal!! :)

Ike; afwachten en niet teveel hopen ( ook al doe je dat stiekem natuurlijk wel) des te minder de teleurstelling is of des te beter de blijdschap! Spannende dagen! Succes, hou je ons op se hoogte!

angel; een nieuw topic vind ik een goed idee. Kun je ook gemakkelijker eens wat teruglezen. De bladzijdes worden nl snel gevuld, haha!

bieniewini; Dat is ook al een flinke poos bezig! Vervelend dat het niet snel lukt (zacht uitgedrukt) en doordat je er zo mee bezig bent lijkt iedereen bijna wel zwanger he!! Hopen dat het voor de zomer bij je lukt sinds hoelang probeer je na de 6maandenstop al?

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik begrijp je helemaal zelf it n beetje in het zelfde soort situatie als jou en ook steeds meer die aankondigen dat ze in verwachting zijn bij mij gister nog. Hoop echt dat je de kracht bibd om positief te blijven wat ik wel wil adviseren mischien voor jullie na de zomer via de dokter alles gaan onderzoeken toch nog misschien zaadvan je man laten testen. Bij ons was dat helaas t geval en daar beginnen ze altijd mee bij obderzoeken achteraf had k spijt het niet eerder te testen

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Sterkte Angel, zo frustrerend lijkt me jullie situatie. Knuf!

Hier nog steeds niet ongesteld, sinds vanmiddag wel weer wat buikpijn.
    Hopelijk zet het snel door zodat we verder kunnen naar de volgende ronde. Kan me namelijk niet meer voorstellen dat het raak is na de tuurtesten die verder niet oplopen. Heb gister en vandaag niet meer getest, als ik morgen nog niet ongesteld ben zal ik wel weer eens een poging wagen. Maar ik ben die tuurtesten ook wel beu eerlijk gezegd.

12. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Spannend hoor! Zolang er nog geen bloed is kan het nog wel!

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief van je :) indd probeer morgen een test als t niet us doogebroken hopelijk van niet
    Buikpijn wil niet veel zeggen nog kan alle kanten spannend ik duim voor je knuff

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoprlijk dat t niet doorzet bedoel ik hihi

15. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik snap je gevoel wel. Je kunt beter duidelijkheid hebben als in onzekerheid zitten. :(

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Dat is inderdaad een korte menstruatie, dit heb ik ook gehad bij mijn vorige menstruatie, duurde ook maar drie dagen.
    Ene kant wel lekker natuurlijk dan kan je weer verder maar andere kant ook weer erg raar.

17. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Pff jeetje wat rot voor jullie!
    Bijna 2 jaar bezig is inderdaad lang :(
    Ik hoop voor jullie dat jullie nog voor de zomer zwanger raken, en misschien wie weet gebeurt er een wonder op vakantie aangezien je dan wat meer ontspannender bent als thuis zeg maar.. ff knop om, verstand op nul en geen sores aan je hoofd in welke vorm dan ook :)
    Jeetje sinds augustus al geen werk meer.. pff ja dat bezorgd je ook nog eens veel stress natuurlijk, die rot crisis ook :(

Ik wens je hoe dan ook veel sterkte met deze nare situatie.

18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    LVtje; ik blijf voor je duimen!! :) geen bloed geeft moed. Maar indd als de testen niet aangeven dat je zwanger bent en je hebt wel de krampen snap ik heel goed dat je denkt laat me dan maar ongi worden. Had ik zelf afgelopen maand ook, erg vervelend, uiteindelijk brak het bij mij dan ook zomaar op zonder krampen
    maar we houden goede moed! Wie weet, je hebt natuurlijk nu wel 2 dagen niet getest dus als je wel zwanger zou zijn is je HCG nu 1x verdubbeld en zou je het morgen kunnen testen!
    Spannend meid, succes!!!

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Helaas vanmorgen "gewoon" ongesteld geworden. Ben wel blij dat het meteen in de ochtend was, niet meer heel de dag die spanning.

20. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ike wat jammer maar gelukkig wel vroeg ja knuffel

Deel Deze Pagina