Jammer Ike, hopelijk volgende ronde raak! Hier weer een tuur, iets beter zichtbaar nu. Heb weinig hoop, of ik moet toch een laat ei gehad hebben. Nu van het weekend of anders maandag nog eens testen, blijft nog spannend voorlopig dus
Aaah dat is heel spannend ja i hope so test vrijdag weer dsn moet t verdubbeld zijn zou indd best kunnen een late ei als je cyclussen vaker wisselend zijn
Spannend Lvtje! Je bent toch al een paar daagjes overtijd!! Ik duim voor je dat je straks een zekere positieve test in handen hebt!
Zoals jullie meeste meiden weten ben ik paar dagen geleden ongi geworden wat 3 dagen duurde (normaal 5dgen) de eerste 2 dagen gewoon ongi wel zonder grote stolsels wat ik normaal wel heb. laatste dag was super licht nauwelijks bloed en dag 4 helemaal over normaal heb ik nog wel lichtelijk bruin verlies. Ik ga nergens vanuit masr heb vandg vage steken links best aanwezig lijkt alsof ik n knikkertje voel wat ergens tegenaan drukt en soms ook midden onderbuik een steek. herkennen jullie meiden dit na ongi???
pfff. 2 dagen overtijd en een dag of 5 een paar drupjes bloed verloren.. echt heel weinig. is dat dan toch mijn menstruatie??
Ik herken dit niet..vind het wel erg vreemd.. zou het wel ff goed in de gaten houden en misschien anders even toch een testje wagen voor de zekerheid??
Bambi jij zat toch ook in het topic innestelingsbloed? Daar sprak je over een vage tuur test en zou je over paar dagen nog eens testen. had erop gereageerd en ben erg benieuwd of je nu iets meer duidelijkere testen heb gehad?
Daenerys voor jou ook heel spannend och hoop het zo voor je!! Jah ik vind het ook best vreemd mja wil nergens op hopen ik heb me ongi gewoon gehad denk ik dan 1 ding heb ik geleerd me lichaam verrast me steeds meer met nieuwe dingen dus zal wel niks zijn. Masr ga het uiterraad zeker in de gaten houden mocht het een paar dagen aanhouden
LVtje;Foto van de test? dus een licht streepje? Dat zou super zijn! Angel; Dat is raar, ik herken het niet. heb er nooit last van gehad. Ik heb nu zelf wel 3 dagen ongesteld en normaal 5 en verlies heel veel vocht in plaats van bloed.. iemand dat al eens gehad?? Daenerys; Spannende dagen, ik duim voor je!!
Dankjewel meiden voor het duimen! Vocht verlies ipv bloedverlies heb k nooit meegemaakt. . Wel veel verlies van afscheiding maar dat was buiten mijn menstruatie om zegmaar.. merk aan mezelf dat k niet teveel durf te hopen en dat ik het gewoon op me af moet laten komen.. het is natuurlijk de eerste ronde dus nog helemaal nieuw voor mij. ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. alvast welterusten dames!
Hey dames Ik sluit me ook aan. Heb tot nu toe alles mee gelezen Ben ook benieuwd .... Ik ben nu 5 dagen overtijd. Vanaf NOD test ik knallende ovulatie testen 2 zw testen waarvan 1 positief na 10 min de ander mislukte test Sinds gister heb ik niet getest.. Mijn kwaaltjes Zijn, duiizilg, lichte steken in mijn buik links heel weinig, misselijkheid af en toe mr dat is normaal bij mij Ik denk alleen maar aan Eten haha als k heb gegeten wil ik ietsje later weer iets hebben.... En vandaag gedouchd en was zo moe na het douchen me benen voelde ook Zo zwaar... Nou morgen weer een testje uitproberen...
Hey miloena dat is ook best vreemd heb ik nooit gehad pffff wat ik zeg n lichaam vol verassingen hebbe wij vrouwen
Welkom Woman Knallende ovu teste reageren ook weleens op t hormoon hcg en 1 posi zw test lijkt mij positief toch denk dat je voorzichtig blij mag zijn meid En morgen heb je meer zekerheid ben benieuwd
Hmmm dat zou eventueel kunnen heb je altijd al een wisselende cyclus gehad? En uit joeveel dagen vestaat je cyclus