Angel; tsja zeg dat wel!! En vooral nu in deze tijd let je op alles extra goed! Haha woman; oehh spannend, vandaag test je dus weer? Ik neem aan dat een zwangerschapstest niet reageert op de eisprong, de zwangerschapstest die test op je HCG gehalte, en dat is puur en alleen als je zwanger bent. hoelang is je cyclus altijd? En hoelang proberen jij en je man/vriend al kinderen te krijgen?
Ja spannend he.... Vandaag testen, maar gaat in de middag een testje doen en anders morgen met ochtendurine Mijn cyclus is gwn standaard 28 dagen Wat ik ook heb gemerkt is dat ik elke ochtend diarree heb! Heeft iemand dit ook gehad?
Women; En heb je al getest?? Ik zit nog steeds te duimen, haha! hoelang zijn jullie al aan het proberen een kindje te krijgen?
Hey dames Heb vanmiddag een testje gedaan van de action en die was helaas negatief.... Wel vreemd inmiddels 6 dagen overtijd Probeer morgen ochtend weer een testje uit ... Anders ga k toch weer voor de kv test
Hoi dames, hartstikke bedankt voor alle berichtjes. Ik heb bijna nooit stolsels als ik ongesteld ben, maar deze cyclus wel en ook in februari (mijn man dacht toen (voor mijn menstruatie) dat het raak was). Ik vind dat wel typisch, wat denken jullie? In februari was behalve dat ik stolsels had de duur ed niet afwijkend met normaal.
Hee Angel, jaa alles gaat goed, erg last van mn buik, maar dat is buiten mijn menstruatie en ovulatie dus dat zal mn vreemde lijf wel zijn, haha! en hoe gaat het met jou? Kun je het een beetje uithouden tot eind van de maand?? Ike; ik heb altijd stolsels bij mijn ongi, dus ik heb geen idee, je zou altijd een testje kunnen wagen na je menstruatie, maar ik denk dat het wel normaal is wat je nu hebt. denk ik hoor.
Hey miloena haha ja t gaat zn gangetjes hier hihi met moeite t lijkt nog xo ver maja goed bijna alweer dule vruchtbare periode in dus daar kijk k nu naar uit hihi en drna die stomme wachtbankje weer. Wanneer heb jij ongveer je ei?
Ach woman dat is balen wel gek die kv test is echt duidelijk en ze zegge over de action test dat die ook best gevoelig zijn en zeker op 6dge overtijd maar goed geen bloed dus geef de hoop nog niet op test indd met ochtend urine
Angel als het goed is over 9 dagen maar over 4 dagen ga ik mijn vruchtbare periode al in, het schiet indd dan alweer op! En wanneer jij? Leuk dat we zo tegelijk lopen!
Hier ondanks de tuurstrepen en waslijst aan symptomen toch ongesteld geworden vanmorgen. Helaas dus een cyclus van 34 dagen. Nieuwe ronde - nieuwe kansen dus. Ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb, van dat getuur werd je ook niet vrolijker. Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten: succes met afwachten. Hopelijk veel roze.
Lvtje wat jammer maar je hebt nu wel duidelijkheid inderdaad. . Van dat wachten en die onzekerheid word je ook gek. Een dikke knuff voor jou! Hier tot op heden nog geen bloed.. moest het gisteren of vandaag worden volgens mijn berekeningen dus we wachten het gewoon rustig af. Wil er nog geen testje tegenaan gooien ivm teleurstelling. Daarbij ben k nog aan het ontpillen dus cyclus kan nog van alles doen. Maar bereken het zelf wat tot nu toe elke keer klopte.
Zullen we trouwens voor volgende maand nieuw topic openen symptomen nod eind juni begin juli? Vind het wel een heel leuk clubje wat we nu hebben.
Ha meiden, Graag schrijf en leef ik met jullie mee! Mijn NOD is ergens rond 10 juni. Ik ben mama van 2 meiden 2 en 4 en dit is ronde 1 voor nr 3! Mijn eerste zwangerschap was een missed abortion na 8 weken. En mijn 2e zwangerschap lang in het ziekenhuis gelegen en nodige complicaties. Spannend weer! Symptomen: Dromen Last vanmijn bovenbenen Zeurend krampend gevoel in mijn buik Me extreem goed voelen, onderbuikgevoel Vandaag lichte keelpijn S avonds moe Soms weeig gevoel , niet heel misselijk Maar hoop mijn lijf me niet voor de gek houd. Liefs
@Lvtje wat rot zeg knuffel en op naar de nieuwe ronden met nieuwe kansen!! @miloena indd we lopen echt gelijk hier ook verw8e ei over 9 dagen kan uitwijken met n dag of 2 later kom er wel achter ga toch maar tempr wou t deze maand niet doen maar s toch handig vind ik.. @daenerys jaa had het ook voorgesteld lijkt me ook erg leuk!! Toch meiden??
Ja hihi tot op heden nog niks.. me borsten lijken ook wat gezwollen maar kan ook van naderende ongi zijn al heb ik daar nooit last van. jaaa dat dromen is echt verschrikkelijk ik werd vannacht wakker uit een droom sprong uit bed deed t licht aan omdat k dacht dat er een spin op me liep. Zag hem zo over me heenlopen.. me vriend verklaarde me voor gek haahaha
Zo is dat, was ook te mooi geweest als het meteen raak was. Zo zie je maar dat je van de symptomen en tuurtesten echt niet vanuit kunt gaan. Ik blijf nog voor jullie duimen!! Jullie houden het nog lekker spannend'
Mijn volgende nod is 30 juni. Uitgaande van cyclus van 26 dagen. Ik had nu rare menstruatie, ben maar 2 dagen ongesteld geweest ipv 3, bloedde in die dagen wel net zoveel als normaal verspreid over 3 dagen.
LVtje; Balen meid! Duimen we op de volgende ronde Cherry; Welkom, gezellig dat je mee komt praten! Angel; jaa leuk!! Temperaturen hoe doe je dat? Ik ben tot nu toe daar nooit aan begonnen. ike; dan ben je ook in dezelfde dagen als ons. Alleen is mijn cyclus gemiddeld 30 dagen. Houd het bij via cycluskalender jaa nieuwe forum is nogmaals een goed idee!