Daenerys: Op naar de volgende ronde meid! Dat is even flink balen! Angel: Hee meiss, jaa het gaat hier goed en met jou?
Hoi meiden! Ben ik weer! Nog steeds geen menstruatie. Zaterdag getest, maar weer een tuurstreep.. dat zou toch op moeten lopen zou je zeggen... Morgen nog maar weer een testje doen. Hopelijk laat ei...
@miloena goed om te horen meid, hier ook rustig zenuwen beginnen wel n beetje op te komen. @boogy fijn dat je weer back bent he wat irritant nou zeg hoeveel dage nou al overtijd?
Angel; zenuwen voor de eisprong? Het komt steeds dichterbij he! Hoop dat het voor ons beiden deze ronde raak mag zijn meid!
Sorry ben even afwezig geweest. Ik merk dat ik niet zoveel met zp bezig ben tussen menstruatie en eisprong. Nu weer even bij gelezen, maar mogelijk verdwijn ik dus weer even
haha ike, had ik zelf ook, dan is het even minder druk op de ketel. totdat je op je eisprong komt, en met name de nod periode!!
Hallo dames, Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ben momenteel nogal bezig met ons 'doomscenario' wat betreft mijn werkeloosheid. Mijn uitkering loopt af in november en zullen dan t probleem hebben dat we in de problemen gaan komen wat betreft op financieel gebied. Vandaar dat ik hier op deze pagina niet zo actief ben. De wens is er nog steeds maar is nu niet heel handig om daar nu heel erg mee bezig te zijn. Baal ik enorm van!
Dank je miloena! Gelukkig mag ik maandag weer op gesprek komen, positief dus. Gelukkig wilt manlief niet stoppen met klussen voor onze wens. We gaan ons wel redden al moeten we er voor verhuizen! Dadelijk maar n ovu-test er tegenaan gooien!
Meiden hoe is t met jullie ik ga een nieuw topic maken nod eind juni begin juli hoop jullie daar te zien xxxx