symptomen topic nod eind mei begin juni

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel226, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    nog steeds ongikramp :( maar nog steeds niets te bespeuren
    heb me dan ook vandaag niet meer kunnen beheersen en een testje gedaan ... oeps ...
    mja , ik lijk in de verre verte een heel vaag iets te zien dat wel wat weg heeft van een streepje maar durf het niet met zekerheid te zeggen dus het is nog afwachten grr

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

hey babylove
    heb je geen foto van de test? misschien zien wij hem ook?

hier hetzelfde wel de kramp geen bloed en een negatieve test vanmorgen

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja hier de test je zal er niet veel wijzer uit worden dnek ik op de foto zie je er nog minder van dan in het echt hihi ;)

Bekijk bijlage 397369

4. DutchDiamond

hmm daar durf ikgeen uitspraak over te doen nee
    maar als jij een licht straapje zie misschien morgen of overmorgen toch nog eentje doen?

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @dutchdiamond fibgers crossed kan nog alle kanten op he weet pas zejer dat ie nega is als de duivels erdoor komen hopelijk niet @babylove85 heel spannend ik hoop het voor je w8 idd nog ff af tot woensdag. Ik heb 2maanden geleden ook getest en zag ern licht vaag streepje maar helaas toch nog ongi geworden stel he boor de teleurstelling in dat deze nega was en test over 2 dagen weer . Ik heb ne zelf weten in tehouden met testen ben venieuwd tot wannr nod is ook niet zeker of t nou morgen is of 1 juni doormogelijk latere ei

6. DutchDiamond

angel mijn nod is morgen of overmorgen dus doe woensdag nog een testje als ik me morgen in kan houden

7. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Hoi gisteren heb ik een predictor test gedaan 7 dgn na nod was positief , maar ik twijfelde door. Al. Di verhalen van predictor, maar van. 2 postieve test. Van kruidvat en etos. Yessss!:D

8. DutchDiamond

gefeliciteerd duqi

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mag ik hier ook mee kletsen?

Paar dagen na mijn ei had ik wat buikpijn/steken rond mijn schaambot.
    Hoofdpijn, misselijk, geen eetlust.

Inmiddels is de buikpijn over, wel nog een zwaar/vaag gevoel onder in mijn buik maar geen steken of krampen. Ook geen naderend ongi gevoel wat ik vorige keer wel duidelijk had een paar dagen van te voren.

Mijn klachten op dit moment:
    - Veeeeeeeeel afscheiding (echt heel extreem en nog nooit eerder zo gehad, ik voel het gewoon lopen en ook met afvegen flinke klodders slijm)
    - gevoelige en jeukende borsten
    - blauwe aderen over mijn borsten (ook nieuw)
    - grotere tepels (ook aanzienlijk groter, zelfs vl viel het op zonder dat ik er iets van gezegd had)
    - meer bultjes op mijn tepels
    - veel en vaak plassen
    - moe
    - hoofdpijn

Ik wil donderdag denk ik een testje wagen, vind het wel spannend hoor :)

10. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    Hallo dames

Hier ook nog niks. Geen positieve test en geen ongi dus nog even afwachten:(. Succes iedereen!

11. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo mag ik hier ook meekletsen ik moet over 4 dagen ongi worden maar nog niks geen ongi klachten

Ik heb daarentegen wel al de hele dag een ijzersmaak in me mond en beetje raar gevoel in me buik heel veel winden laten en als ik in de spiegel kijk blauwe aders op mijn borsten waar je niet omheen kan maar als ik gewoon kijk zie je ze niet dus ja kan ik ook niets uit wijs worden

Ik ga morgen maar eens een testje wagen en dan zien we wel

12. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Hallo, ppff nog 2 weken wachten en dan kan ik eindelijk een testje doen. Word gek van het wachten. 23e zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben maar heb er deze keer niks van gemerkt. Rond de 28e zou de innesteling dan moeten plaatsvinden. Vandaag opeens zoveel hoofdpijn dat ik denk dat ik migraine heb. ( nog nooit gehad dus weet niet wat het is). Verder ben ik kapot moe en redelijk misselijk, al de hele dag door! Op wat kleine puistjes in mijn gezicht na heb ik verder geen klachten. Weet niet wat ik ervan moet denken.

13. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hier zijn trouwens alle symptomen die ik heb
    - Steken in onderbuik
    - Steken bij me heupen
    - Misselijk
    - Ijzersmaak
    - Hoofdpijn
    - Puistjes
    - Opgezette borsten
    - Aders zichtbaar

En ik kan niet wachten tot morgen hahahahaha

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik zie wel iets heel lichts hoor..

15. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Sorry wil niet vervelend doen maar ik zie niks op de foto......mijn ogen zijn waarschijnlijk te slecht! ;)

16. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Over een paar daagjes gewoon nog een testje doen!

17. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie ook wat lichts Babylove! We blijven duimen ;)

Wel mooi om te lezen dat ik niet als enige met een vergrootglas naar mijn lichaam kijk op dit moment :p

18. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Boogy, ja fijn om te zien dat je niet de enige bent hè. Iedereen word hier gek van "de symptomen" haha.

19. DutchDiamond

sinds vandaag heb ik hoofdpijn al de hele dag maar kan ook door het slechte slapen komen
    ongi krampen komen af en aan
    en (sorry voor de details) sinds een paar dagen moet ik wat vaker naar de wc voor de grote boodschap iedere dag wel normaal kon dit makkelijk 3 4 dagen duren

20. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Dutchdimond dat het ik ook eerder was jet ook 1 keer in de 3 dagen en nu ook zowat elke dag

Deel Deze Pagina