nog steeds ongikramp maar nog steeds niets te bespeuren heb me dan ook vandaag niet meer kunnen beheersen en een testje gedaan ... oeps ... mja , ik lijk in de verre verte een heel vaag iets te zien dat wel wat weg heeft van een streepje maar durf het niet met zekerheid te zeggen dus het is nog afwachten grr
hey babylove heb je geen foto van de test? misschien zien wij hem ook? hier hetzelfde wel de kramp geen bloed en een negatieve test vanmorgen
ja hier de test je zal er niet veel wijzer uit worden dnek ik op de foto zie je er nog minder van dan in het echt hihi Bekijk bijlage 397369
hmm daar durf ikgeen uitspraak over te doen nee maar als jij een licht straapje zie misschien morgen of overmorgen toch nog eentje doen?
@dutchdiamond fibgers crossed kan nog alle kanten op he weet pas zejer dat ie nega is als de duivels erdoor komen hopelijk niet @babylove85 heel spannend ik hoop het voor je w8 idd nog ff af tot woensdag. Ik heb 2maanden geleden ook getest en zag ern licht vaag streepje maar helaas toch nog ongi geworden stel he boor de teleurstelling in dat deze nega was en test over 2 dagen weer . Ik heb ne zelf weten in tehouden met testen ben venieuwd tot wannr nod is ook niet zeker of t nou morgen is of 1 juni doormogelijk latere ei
angel mijn nod is morgen of overmorgen dus doe woensdag nog een testje als ik me morgen in kan houden
Hoi gisteren heb ik een predictor test gedaan 7 dgn na nod was positief , maar ik twijfelde door. Al. Di verhalen van predictor, maar van. 2 postieve test. Van kruidvat en etos. Yessss!
Mag ik hier ook mee kletsen? Paar dagen na mijn ei had ik wat buikpijn/steken rond mijn schaambot. Hoofdpijn, misselijk, geen eetlust. Inmiddels is de buikpijn over, wel nog een zwaar/vaag gevoel onder in mijn buik maar geen steken of krampen. Ook geen naderend ongi gevoel wat ik vorige keer wel duidelijk had een paar dagen van te voren. Mijn klachten op dit moment: - Veeeeeeeeel afscheiding (echt heel extreem en nog nooit eerder zo gehad, ik voel het gewoon lopen en ook met afvegen flinke klodders slijm) - gevoelige en jeukende borsten - blauwe aderen over mijn borsten (ook nieuw) - grotere tepels (ook aanzienlijk groter, zelfs vl viel het op zonder dat ik er iets van gezegd had) - meer bultjes op mijn tepels - veel en vaak plassen - moe - hoofdpijn Ik wil donderdag denk ik een testje wagen, vind het wel spannend hoor
Hallo dames Hier ook nog niks. Geen positieve test en geen ongi dus nog even afwachten. Succes iedereen!
Hallo mag ik hier ook meekletsen ik moet over 4 dagen ongi worden maar nog niks geen ongi klachten Ik heb daarentegen wel al de hele dag een ijzersmaak in me mond en beetje raar gevoel in me buik heel veel winden laten en als ik in de spiegel kijk blauwe aders op mijn borsten waar je niet omheen kan maar als ik gewoon kijk zie je ze niet dus ja kan ik ook niets uit wijs worden Ik ga morgen maar eens een testje wagen en dan zien we wel
Hallo, ppff nog 2 weken wachten en dan kan ik eindelijk een testje doen. Word gek van het wachten. 23e zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben maar heb er deze keer niks van gemerkt. Rond de 28e zou de innesteling dan moeten plaatsvinden. Vandaag opeens zoveel hoofdpijn dat ik denk dat ik migraine heb. ( nog nooit gehad dus weet niet wat het is). Verder ben ik kapot moe en redelijk misselijk, al de hele dag door! Op wat kleine puistjes in mijn gezicht na heb ik verder geen klachten. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Hier zijn trouwens alle symptomen die ik heb - Steken in onderbuik - Steken bij me heupen - Misselijk - Ijzersmaak - Hoofdpijn - Puistjes - Opgezette borsten - Aders zichtbaar En ik kan niet wachten tot morgen hahahahaha
Sorry wil niet vervelend doen maar ik zie niks op de foto......mijn ogen zijn waarschijnlijk te slecht!
Ik zie ook wat lichts Babylove! We blijven duimen Wel mooi om te lezen dat ik niet als enige met een vergrootglas naar mijn lichaam kijk op dit moment
Boogy, ja fijn om te zien dat je niet de enige bent hè. Iedereen word hier gek van "de symptomen" haha.
sinds vandaag heb ik hoofdpijn al de hele dag maar kan ook door het slechte slapen komen ongi krampen komen af en aan en (sorry voor de details) sinds een paar dagen moet ik wat vaker naar de wc voor de grote boodschap iedere dag wel normaal kon dit makkelijk 3 4 dagen duren