symptomen topic nod eind mei begin juni

Discussion in 'Zwanger worden' started by angel226, May 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Maandag is mn NOD,
    Heb al een aantal klachten (gehad):
    -Buikpijn vanaf mn navel tot aan beneden
    -Hoofdpijn
    -Bultjes rond mn tepels
    -Ongi-gevoel
    Ik hoop dat ik mezelf kan inhouden met testen. Gelukkig ga ik een weekend weg dus genoeg afleiding!

2. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Ow ja en de laatste dagen kan ik om alles janken!
    Plus gevoelige borsten

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou ik vrees het ergste
    heb weer een negatieve test en licht roze afscheiding het is niet veel maar denk dat hier een naderende ongi aan zit te komen :(

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee balen :(

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Hier ongi gisteren geworden

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Ah balen dames :(

Hier vannacht echt heel bizar gedroomd, normaal heb ik dat ook nooit zo sterk. Of zeg maar helemaal niet, kan me echt nooit een droom herinneren en vanmorgen werd ik er echt middenin wakker. Vreeeemd.
    Kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar het zijn allemaal wel 'nieuwe' dingen.

7. DutchDiamond

licht roze wil nog niet defenitief het einde betekenen maar samen met weer een negatieve test ga ik er wel vanuit inmiddels :(

8. sanea

sanea Lid

Sep 27, 2008
    48
    0
    0
    Hier ook nog negatieve test alleen nog geen bloedverlies. Dus ik vrees ook het ergste:(. Maar we hebben nog hoop. En een klein beetje roze zegt ook idd nog niks.

9. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah wat spannend meiden en de meiden die gelaas toch ongesteld zijn geworden balen en met goede moed de nieuwe ronde ingaan! X

10. marjolein89

May 27, 2014
    20
    0
    0
    Hoi Dames

Afgelopen maanden niet veel er mee bezig gehouden of ik wel of niet zwanger zou zijn. Om niet te veel stress te hebben alleen nu weet ik het even niet meer.

Donderdag is mijn NOD, en normaal heb ik altijd 5 dagen voor ik ongi moet worden al krampen en zeurende buikpijn.
    Nu heb ik al een week lang pijnlijke en vergrote borsten, nog geen menstruatiepijn of steken gehad. Maar sinds eind van de ochtend heb ik heel licht een zeurende gevoel en ook meer een jeukende gevoeler bij van binnen. (beetje lastig uit leggen) anders dan normaal in iedergeval. Zwakker. :(
    Het vervelende is wel dat ik vorige week een anti biotica kuur ivm blaasontsteking dus ik weet echt niet waar het "pijnlijke/gevoelige" vandaan komt.

Hebben meer mensen ervaring bij eventueel vorige of huidige zwangerschap dat je toch wat menstruatie achtige klachtige voelde zwanger zijn?

11. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marjolein89 nou ben ik niet eerder zwanger geweest maar menstruatie buikpijn hebben vele voor nod en bleken zwanger te zijn zelf de eerste maand hebbe ze daar nog last van. Dus het zou kunnen... donderdag kun je testen

12. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog geen nieuws.. Alleen meer puistjes op gezicht, hals en borsten.. Kan ook ongi betekenen... Lijkt me wel iets onder invloed van progesteron, dus na eisprong. (Nog steeds onzeker omdat ik geen lekkere dikke streep heb gehad op mijn ovulatietesten)

13. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

May 27, 2014
    1,244
    31
    48
    mijn nod was 23 mei. 24 en 25 mei nog niks.. test gedaan positief

26 mei wat licht bloedverlies gehad en vandaag ook nog ( sorry dat ik het zo zeg maar het bloed blijft er in hangen.. komt er alleen uit met plassen en afvegen.. maandverband overbodig)

had gehoord dat innestelingsbloed ook na je nod kan komen..
    verloskundige gebeld moet me niet zo druk maken en 6 juni eerste echo om te kijken of ik ook daadwerkelijk zwanger ben.

erg verwarrend allemaal..

14. marjolein89

May 27, 2014
    20
    0
    0

Ik heb vanavond getest. Kon het niet laten! Postief!! :)

15. DutchDiamond

gefeliciteerd!!

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D

17. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat super gefeliciteerd!!!!! Nou meiden hier erg zenuachtig aan t worden eendeze dage is mijn nod tussen de 29ste en 1juni kan t nou heb iksinds vandg wat meer aanwezige zeurende steekjes onderbuik vanochtend best gemene steekjes tot aan schaambot savonds nu vaag ongi gevoel moet veel naar de wc voor de grote bootschap sochtend en savonds en veel winderigheid best een zwaar gevoel ook in onderbuik

18. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongi zeurende gevoel is wel anders dan ik gewent ben en straalt door naar mn rug en been pfffff ben zo bang voor de teleurstelling morgen denk ik toch maar een testje er tegen aan gooien weet ik meteen waar ik aan toe ben. Marjolein 89 hoe ware fue zeurende gevoel ong bij jou kun jij ze wat nauwkeuriger beschrijven of herken he een veetje wat ik bedoel met t geviel can ongi tis gevoel van ongi licht maar t zorgt wel voor een zwaar gevoel in me onderbuik en toch meer aan 1kant

19. DutchDiamond

hier is het van vanmorgen heel licht roze naar net een beetje helder rood gegaan
    ik vrees dus voor het ergste inmiddels

20. angel226

angel226 Bekend lid

Nov 7, 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach meid ik hoop t toch zo dat je wel zwanger bent heb je t ooit eerder zo gehad en is t helder rood en veel ook? Komt t normaal sneller op gang ofook altijd zo traag? Wat kan ons lichaam toch raar inmekaar zitten soms he pffff

Share This Page