symptomen topic nod eind mei begin juni

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel226, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

normaal gesproken als ik na het wakker worden na de wc ging dan wist ik mey afvegen van oke ik ben vandaag ongi
    nu begon het met licht roze en over de hele dag verder niks
    net rood verlies met afvegen soort van slijmpropje en een beetje op de tampon die ik er net uit nieuwsgierigheid toch een keer gecheckt heb
    nu nog wel lichte krampen dus vrees dat het klaar is nu en dat ik weer aan de medicatie kan beginnen over een paar dagen

2. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Ook mijn NOD is 30 mei. Ik vind het erg spannend want het is voor het eerst dat ik wel aardig wat symptomen heb.
    Last van:
    Buikpijn, misselijkheid, vermoeidheid, brobbelende darmen, erg pijnlijke opgezwollen gevoelige borsten( vooral tepels), stemmingswisselen.

Heb stiekem al 2 x vroegtijdig getest, maar vantevoren weet je al dat de test negatief is omdat je te vroeg test, haha(stom he)

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Marjolein!!

Dames, kan sterke geur ook een symptoom van zwangerschap zijn?
    Ik ruik alles zo sterk, word misselijk van deodorant. Ruik tandpasta van een meter afstand en mijn urine ruikt ook heel sterk. Allemaal zonder dat ik met mijn neus er bovenop zit of zo.

Echt wazig, of ik ben gewoon raar dat kan ook haha. Maar allemaal van die nieuwe dingen die ik gewoon niet herken.

5. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hoi dames

Mijn nod ligt tussen vandaag en zondag denk ik.

Heb enorm veel symptomen maar vandaag al de hele ochtend buikkramp. Dus ben band dat vandag op internationale menstruatie dag ik ongesteld word bah.

Groetjes

6. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pugga wat spannend jij en ik zitte t zelfde in cyclus ook ik tusse vandg en zondag mijn nod ik denk dat ik straks ga testen word er een beetje zenuachtig van ongi jramoen is jiet altijd een teken van menstruatie maar kan ook een teken zijn dus who knows wannr ga jij testen?

7. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongi krampen moest er staan hihi

8. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Gister al getest en eergister ook allemaal negatief dus het zal wel weer niks worden. Snap er niks van de eerste was 1 keer onbeschermd vrijen en raak en nu al 9 maanden bezig en niks.

Wanneer ga jij testen?

9. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Hier vandaag nod, test was negatief maar tot nu toe ook nog niet ongi. Ik heb nog een heel klein beetje hoop omdat ik bij mijn vorige zwangerschap pas 2 dagen na nod heel licht positief testte, maar goed.. Ik reken nergens op.

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh meid dat is balen dan weer he zo een witte test maar goed nog geen ongi geeft hoop robeer het vrijdag anders pas nog een x en iedere zwangerschap is anders zeggen ze altijd de 1 gaat t snel de ander duurt t weer ff ga anders langs de ha mocht t deze ronde niet raak zijn (hopelijk wel) ik ga denk ik vandaag testen

11. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd probeer te wachten en test vrijdag mochten d3 duivels hopelijk uit blijven

12. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    Bij mij precies hetzelfde. Vandaag nod en negatief getest. Dus ik reken ook nergens meer op. Maar je weet het nooit!

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook zojuist nega getest helaas ben t wel gewent hadt ook verwacht pfff.... Ik zie t wel wanneer ik ongi ga worden uiterlijk zondag 1juni

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hey dames,
    ik heb vandaag mijn NOD. Voorlopig nog niet echt iets te bespeuren maar 2 dagen geleden een omowitte test dus ik verwacht er niet te veel meer van. Stiekem heb ik uiteraard wel nog veel hoop dat ik gewoon laat positief test. Pfff wat een zenuwslopende dagen!

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    De huisarts kun je pas bij na de 12e ronde terecht! 1 jaar proberen en als dat niet lukt dan mag je dus na het jaar daar komen om te onderzoeken!

hoelang proberen jullie al een kindje te krijgen angel? De eerste of?
    spannende tijden he!

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hey meiden,
    Zowel afgelopen zaterdag als zondag mijn ei gehad en getest met ovulatie testen.
    Beide keren een knaller.
    sindsdien last van me buik met kleine krampjes soms zeurderig aanvoelend en vandaag een witte flinke klodder afscheiding. Ben sindsdien ook best vochtig downstairs. Sorry voor de vieze praat. Verwacht 5 juni mijn menstruatie. Iemand die dit herkent? :)

17. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Hey, ik heb morgen mijn NOD en heb vanmorgen positief getest! Ik heb ontzettende trek, beetje hoofdpijn en duizelig. En af en toe lichte kramp.

18. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Gefeliciteerd jimmychoo wat fijn!

19. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Thx!! Die kleine zeurderige krampjes van jou komen mij bekend voor! Ik ga voor je duimen!

20. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    hallo dames

ik moet nog 2 dagen wacht voor mijn nod
    maar ik heb vanmorgen getest een omo witte test als uitslag dus negatief.

maar ik hou rommelige darmen enorme hoofdpijn de steekjes worden minder maar misselijkheid blijft net als de metaalsmaak

Dus nu maar afwachten tot over een paar dagen pfff zo moeilijk

Deel Deze Pagina