Hier even een vraag over de symptomen tussen ovulatie en innesteling. Ik heb 11 juli geklust en voelde 14 juli licht zeurderig gevoel in mijn buik en 15 juli was dat gevoel veel erger alsof je ongi moet worden en zere en gevoelige borsten/tepels. Ik heb waarschijnlijk 14 of 15 juli dan mijn eisprong gehad. Op 16 juli nog ovu testje gedaan maar streepje was zowat nihil. Op de 15e was die nog heel erg duidelijk aanwezig. Nu is het inmiddels 17 juli en heb nog steeds zeurderig gevoel in mijn buik, soms steekjes en gevoelige borsten, kan dit nog steeds de symptomen van de eisprong zijn? Ik lees dat het maar een paar uur of één dag hoort te duren. Ik kan nog geen zw.test doen daar is het nog te vroeg voor, mijn NOD is pas 28 juli. En ik acht de kans klein dat het raak is aangezien we alleen op 11 juli (was wel in de nacht van 11 op 12 juli) geklust hebben. Maar wie heeft er nog meer zo lang last van ovulatieklachten?
Ik heb ook een week lang last van krampjes en dingen rond mijn ovulatie. Het is dat mijn cyclus mooi 28 dagen is. Meestal. Anders zou ik er ook niks meer van snappen, maar waar het omging, je kan dus lang last hebben van ovulatieklachten helaas.
Ja heel lastig. Ik had vanmorgen 1 scherpe pijn scheut in mijn onderbuik, toen was t weg. Je bedenkt gelijk van alles terwijl mijn ei als t goed is vorige week woensdag is geweest. Wanneer zou je nod moeten zijn?