Hoe weet ik wanneer ik op de juiste dag gemeenschap moet hebben voor een bevruchting???? Aangezien ik deze maand afwijk van me 28 dagen cyclus.... Ik snap het allemaal niet....
Ja dat raad ik ook aan, als de test positief is kan je het beste diezelfde dag en de dg erna gemeenschap hebben...
als je cyclus niet helemaal regelmatig is dan word ook wel geadviseert om als je ongi voorbij is om de dag te klussen tot aan je volgende ongi of idd ovutesten
Ik ben heel tevreden over de ovutesten van Zwanger & Kids. Goedkoop en betrouwbaar. Ik gebruik trouwens gewoon de dipsticks.
Dat ligt er een beetje aan. Ik herken de signalen dat mijn ei eraan komt (vruchtbare afscheiding/kramperig gevoel in onderbuik) en gebruik per ronde zo'n 3/4 testjes. Maar ik denk, als ik niks zou merken en echt alleen van de ovutesten moest uitgaan, dat ik zou beginnen op CD 11, tenminste met een cyclus van 28 dagen dan. En dan doortesten tot je een positieve test krijgt. Ik zou er 15 kopen (9,95 en momenteel geen verzendkosten ) als ik in jouw schoenen stond. Je kan er altijd nog bijkopen, maar dan ben je voorlopig voorzien.