Wie kan me helpen..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Paardebloem, Jul 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Hoe weet ik wanneer ik op de juiste dag gemeenschap moet hebben voor een bevruchting????

Aangezien ik deze maand afwijk van me 28 dagen cyclus....

Ik snap het allemaal niet....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ovutesten gebruiken?

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ja dat raad ik ook aan, als de test positief is kan je het beste diezelfde dag en de dg erna gemeenschap hebben...

4. Paardebloem

Hoe werkt het dan?

Moet ik dan elke dag testen...

5. Paardebloem

Ik heb op internet gekeken, maar er zijn er zoveel... Welke moetnik hebben en welke is goed....

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    als je cyclus niet helemaal regelmatig is dan word ook wel geadviseert om als je ongi voorbij is om de dag te klussen tot aan je volgende ongi
    of idd ovutesten

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik ben heel tevreden over de ovutesten van Zwanger & Kids. Goedkoop en betrouwbaar. Ik gebruik trouwens gewoon de dipsticks.

8. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ja ik ook!! De gewone dipsticks van zwanger en kids! Super goedkoop en erg duidelijk!

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

En wat is je kortste/ langste cyclus tot nu toe?

10. Paardebloem

Hoeveel stuks is gebruikelijk...?

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

Dat ligt er een beetje aan. Ik herken de signalen dat mijn ei eraan komt (vruchtbare afscheiding/kramperig gevoel in onderbuik) en gebruik per ronde zo'n 3/4 testjes.

Maar ik denk, als ik niks zou merken en echt alleen van de ovutesten moest uitgaan, dat ik zou beginnen op CD 11, tenminste met een cyclus van 28 dagen dan. En dan doortesten tot je een positieve test krijgt. Ik zou er 15 kopen (9,95 en momenteel geen verzendkosten ;)) als ik in jouw schoenen stond. Je kan er altijd nog bijkopen, maar dan ben je voorlopig voorzien. ;)

Share This Page