hallo, wanneer merk je de eerste symptomen van een zwangerschap. ik heb namelijk sinds ik gestopt ben met de pil (19 jan) en na mijn laatste menstruatie (begonnen op 22 jan einde 28 jan) benen die aan voelen als betonblokken zo zwaar, ik ben heel erg moe en kan wel de hele dag in bed liggen. daar voor ben ik naar ha geweest (op 7-02) bloed getest en urine maar ze konden niks vinden. toen ik deze week weer bij de ha ben geweest had ik last van veel vag slijm verlies met sliertje bloed net veel en ik had last van steken in mijn buik. de ha zei van het kan een beginnende zwangerschap zijn of het lag omdat ik aan de pil was en nu gestopt ben. wie kan mij vertellen wat de eerste symptomen zijn? groetjes van esther
symptomen is voor iedereen verschillend... alleen ik dnek dat het komt door het ontpillen ik had het namelijk ook.. en zit nu nog maar in ronde 2.. maar vaak de eerste sypmtomen zijn moe, misselijk, pijn in borsten en gewoon even afwachten zal ik zeggen en later altijd even testen.. maar als de ha niks kon vinden zal er denk ik ook niks zijn
ook had ik het enorm warm snachts en overdag als of ik opvliegers steeds met vlagen groetjes van esther
Hoi Essie, Zoals Beastie al meld, met link en al is hier al een topic over. Deze doe ik daarom op slot. Groetjes, Elvira Moderator