zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heleena, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heleena

Heleena Niet meer actief

Ik heb net de nieuwe test van het kruidvat gedaan(2 voor 4,99) en deze gaf na 5 minuten een tweede streep maar ik twijfel over de uitslag :( . Volgens mijn banner heb ik vrijdag mijn :evil: :evil: , maar ik heb mijn ei eerder gehad en zou nu woensdag mijn :evil: :evil: al moeten krijgen. Vanaf donderdag voel ik me al raar en kan ik het vergelijken met dezelfde symptomen die ik bij mijn vorige zwangerschap had die helaas eindigde in een mk, vandaar dat ik nu al heb getest :oops: . Ben er eigenlijk vrij zeker van dat ik zwanger ben maar deze test geeft een beetje een verwarrende beschrijving. Je moet hem precies na 5 minuten aflezen en een duidelijke streep zien, maar ja wat is een duidelijke streep :(: Je ziet het gelijk als je naar de test kijkt maar nu vraag ik me af of hun met duidelijk bedoelen dat de streep ongeveer even donker moet zijn als de controle streep of dat je het gewoon goed moet kunnen zien. Ik heb er nog een liggen en die doe ik voor de zekerheid woensdagochtend nog. Heeft er iemand ervaring met deze test?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Neera

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Maak anders een foto van je volgende test, zet 'm in je albumdan kunnen wij ook kijken of we je streep duidelijk vinden!

En zoals velen zeggen: Een streep IS een streep!

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    test anders over een paar dagen nog eens met een andere test.

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

lieve schat....ik ben inmiddels net zo zenuwachtig als jij ;)
    maar inderdaad een streep is een streep en wat is duidelijk,,,tja als je een streep ziet..dan is Hij er ook echt!

ik w8t op je telf woensdag...succes lieverd...

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

proficiat :) :) :) :) :) :) :) :)

whooooooo ik schreeuw even met je me lieverd!

Deel Deze Pagina