hoi, Ja, ik herken het kuchen wel hoor! Nu heb ik gelezen dat dit een symptoom kan zijn van kiss, waarmee ik niet wil zeggen dat je kindje dat heeft natuurlijk, maar omdat ie ook ws verborgen reflux heeft (wat nml ook een symptoom kan zijn van kiss!) ms handig om te weten. Mijn zoontje kucht ook, vnml tijdens het huilen. Herkauwen kan ook een symptoom zijn trouwens! Ik herken het verhaal van het boeren, Sam boert ook heel slecht. Krijgt vervolgens de hik waarbij je ziet dat hij iets wegslikt, en vervolgens moet huilen. Hij probeert trouwens wel heel goed om te boeren, want hij gooit dat koppie soms tegen me aan, poeh.. Maar vaak lukt het gewoon niet. Van die poepluiers...das bij BV zo, maar volgens mij niet bij flesvoeding hoor. Mijn kraamverzorgster zei van 1 luier per dag t/m 1 per week das normaal. (het wordt ook steviger dan bij bv, en bij bv schijnen ze wel vaker ontlasting te moeten hebben, maar das dan ook dunner) Melloncollie het cb heeft mij ook al zo weggestuurd. Alle kinderen zijn schijnbaar hetzelfde! Wist ik nog niet hoor...laat het er niet bij zitten meid, vertrouw op je gevoel! Wij gaan as maandag naar een osteopaat omdat deze ook reflux kan verhlepen als het aan de wervels ligt, en aangezien Sam blokkades had/heeft in zijn nekje en rug zou eht daar best aan kunnen liggen. Nog even een vraagje, diegene die nutriton gebruiken, krijgen jullie kindjes daar ook meer last van van de darmen? Sam heeft al zoveel last ervan nml en poept ook redelijk moeilijk af en toe. liefs p
Mij is verteld dat Nutriton opstoppend kan werken, dus het kan kloppen dat je zoontje meer last van zijn darmpjes heeft.
dames, laat je niet afpoeieren met darmkrampjes oid. ook niet met nutriton, dat werkte bij ons ook niet. zantac was het enige wat hielp. gewoon door zeuren, want zo heb ik 7 weken rondgelopen met mijn kleintje voordat hij via de ehbo eindelijk in het ziekenhuis kwam. pas toen werd er serieus naar gekeken. het duurd ook nog eens 2 weken voordat de zantac werkte want het zuur had inmiddels zijn slokdarm aangetast.........
Dat doet Yelena ook, gooit soms echt heel hard haar koppie tegen mijn schouder aan om te boeren. Meestal lukt het wel, ook tussendoor boeren, maar dan merk ik gewoon aan haar dat er meer dwars zit. Nog een boertje. Dan begint ze wat te jengelen en begint te hikken. Dat duurt wel een kwartier. Soms komt na het drinken ook direct weer wat melk naar buiten, maar ook als ze al weer in haar wiegje ligt te slapen. Ik houd het heel goed in de gaten.
dat klopt ook mij zoontje spuugt ook heel veel hij hikt ook veel opboeren enz enz ik heb een week nutriton gebruik en hij kreeg er kramp door dus ben er weer mee gestopt! ga volgende week naar een osteopaat kijken of hij iets kan vinden want van de huisarts word ik niks wijzer!