weet niet waar ik het moet plaatsen ,als het niet goed is verplaats het dan maar. Morgen moet ik voor dagopname naar ziekenhuis. (curretage) Wat moet je dan zoal meenemen?
Ik zou wat dingetjes mee nemen voor je persoonlijke verzorging dus douchegel, deo, labello/lipgloss oid, borstel. Verder als je een dagje overdag moet blijven, misschien iets van een lekker huispak/lekkere huisbroek om aan te doen. Wat ondergoed. Tja verder weet ik het ook niet eigenlijk . Ponsplaatje, portemonee, idbewijs/paspoort, etc natuurlijk ook. Sterkte in ieder geval! Liefs, Hanneke!
hey meid allereerst kloote dat het is misgegaan zeg. Wat ik meenam naar mijn curretage was schoon ondergoed, maandverband! iets te drinken voor na je curretage en verder weet ik t eigenlijk niet. veel suc6 meid groetjesss
Als eerste wil ik je sterke wensen. Toen ik in dec. werd gecuretteerd heb ik alleen een tasje met mijn knip/ID en mijn telefoon meegenomen. Misschien heel naief geweest maar ik moest me 's middags melden en mocht 's avonds toch weer naar huis. Ach, als ik langer moest blijven dan moest mijn man maar een keertje heen en weer rijden. Maar neem wel iets mee om te ontspannen, een lees- of puzzelboekje heb ik gemist en dan gaat de tijd van het wachten voor de ingreep wat sneller. Ik mocht na de curettage weer naar huis op het moment dat ik had gegeten/gedronken en geplast.
Ik heb mn zorgpas meegenomen, legitimatiebewijs en een ponsplaatje. Verder schoon ondergoed en wat te lezen. Na de curettage lig je toch nog in het ziekenhuisschort bij te komen op bed. Je krijgt wel water en thee en wat te eten. Had inderdaad wel een joggingbroek aan heen en terug naar huis. Lekker zit dat dan. Ennn... Heel veel sterkte!
Makkelijke kleding aandoen, wat te lezen/puzzelen mee en je portemonnee en telefoon. Waar ik bij ons ziekenhuis mee zit is dat je bij ons je persoonlijke spullen wel mee mag nemen, maar dat iedereen daar eigenlijk bij kan, dus ook als je zelf op de ok bent. Zoals het er nu naar uit ziet moet ik ook voor een curretage, ik 'hoop' vrijdag.
dank jullie wel meiden! zie best wel op tegen morgen,ik weet wat me te wachten staat, heb het 3 keer eerder meegemaakt, maar dan eerder in de zwangerschap