Hallo! Ik heb even een vraagje mbt de innesteling. Sorry, er zijn vast al een aantal topics over dit onderwerp geweest.. maar ik ben een beetje nerveus. Rond de 19e heb ik namelijk mijn eisprong gevoeld (althans, dat dénk ik hehe dit ging namelijk gepaard met duidelijk voelbare steekjes links ter hoogte van mijn eierstok), dus rond 2 januari zou dan mijn NOD zijn. Na de eisprong heb ik een hele week heel erg last gehad van mijn buik, vooral steekjes en plopjes. Ook heel veel gerommel in mijn darmen. Verder werd ik met vlagen misselijk en deden mijn borsten pijn en ze zijn ook duidelijk groter. Daarnaast is de huid van mijn tepels donkerder geworden. Normaal gesproken heb ik nooit last van mijn borsten en ik ben ook bijna nooit misselijk. Rond de 24e zou de eventuele innesteling zijn, maar sindsdien zijn de symptomen verminderd? Hiermee bedoel ik dat ik niet meer misselijk ben, mijn borsten een stuk minder pijn doen en de steken in mijn onderbuik ook nog maar licht zijn op dit moment. Is dit normaal? Zijn hier ook vrouwen waarbij de symptomen minder werden rond die periode of is dit een slecht teken? Alvast bedankt!
Symptomen kunnen pas ontstaan na de innesteling. Eerder geeft de embryo geen hcg af. Maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Symptomen zullen alleen pas rond je nod verschijnen en dat duurt nog 1 week dus tijd zat Sterkte met wachten
Ja dat is waar! Wachten duurt altijd zo lang he, het liefst ren ik morgen naar de winkel en doe ik een test maar helaas. Bedankt voor je reactie, het is inderdaad nog veel te vroeg.