Bepaalde sympomen he, vraag ik me af, dus voor dat je heb gestest. Blijven die symptomen, zoals pijn in tepels, gevoelig onderin buik enzo, of gaat dat ook wel is een paar daagjes weg? Net als misselijkheid enzo. Liefs eline
Ik was heel duizelig steeds. Ik dacht dat ik iets ernstigs had en wou al naar de HA gaan maar toen kwam ik er achter dat er een beebje in me groeide haha. Ook had ik veel last van diaree en heel moe. Ik ben echt een avondmens maar toen kon ik wel om 8 uur al op bed liggen.
Ik had vreetbuien, mja die heb ik ook als ik ongesteld moest worden dus ik dacht gewoon dat ik ongesteld ging worden.. Ik heb 2 maanden gedacht: nu ben ik zwanger.. En in de maand oktober dacht ik: nee hoor deze maand wordt ik niet zwanger, ik wordt gewoon ongesteld, en verrek! Ik ben toch echt zwanger! De kwaaltjes kwamen pas deze week eigenlijk..
Ik was (en ben) nog vreselijk moe en mn borsten werden groter en deden zeer. Die klachten heb ik nog steeds.
Hai Koud hebben terwijl ik dat bijna nooit heb. Hartklopping (had ik bij de eerste zw ook ) gevoel in je onderbuik dat je ongesteld moet worden maar het kwam maar niet Elke nacht levendige dromen
Ik had erg last van rommelende darmen en een opgeblazen gevoel in mijn buik. De (echte) kwaaltjes kwamen pas rond de 6de week.
nog voordat ik wist dat ik zwanger was merkte ik dat ik last had van dikke witte afscheiding en daar heb ik tevens mijn hele zwangerschap last van gehouden... dat begon een week na m,n ei.. en tegen nod aan kreeg ik hele duidelijke blauwe aderen op mijn borsten... ik wist toen nog niet dat dat een symptoom was dus het was zelfs zo opvallend dat ik het meteen zag als ik in de spiegel keek.. ook dit is tot na de bevalling zo gebleven. ik had wel de hele tijd een ongie gevoel dus had echt niet verwacht zwanger te zijn groetjes jose
Ik had niet verwacht dat het deze ronde raak zou zijn. Ik dacht dan ook geen symptomen te hebben, maar als ik zo terug denk had ik al een paar dagen een 'apart' gevoel, dan dacht ik: ben ik nou misselijk of niet? haha... Vanaf mijn positest kreeg ik meer symptomen zoals het koud hebben, gevoelige borsten ('s avonds) en moe. Ben niet misselijk en nog niks qua eten staat me tegen @Eline25: ik zie dat je 4 dagen overtijd bent? Heb je al getest?
Ik heb nog niet getest, omdat het de 1 e ronde is, misschien is mijn cyclus later door het stoppen met de pil. Als ik het maandag nog niet ben, ga ik wel testen. xxxx
Ik wist gewoon dat ik deze ronde zwanger was. Ik hield een slag om de arm om mezelf niet weer onnodig blij te maken. Maar de symptomen waren duidelijk: normaal had ik een paar dagen van tevoren bruinverlies, deze ronde helemaal niks! Wel veel witte afscheiding. Daarnaast voelde ik een paar dagen voor mijn nod flinke steken rond mijn baarmoeder. Dit heeft bijna een dag aangehouden.
toen ik even zwanger was greep ik naar de augurken en plots luste ik geen rijst meer ( echt walgen gewon ervan ) flinke pijn aan de borsten en zo sagie dan mijn man mij heks noemde ,, nou begrijpt je als je man je zo noemt dat er wel eens een scheld wordt door de kamer heen vloog.. ik was iedergeval niet de pruimen ihihihihi
Haha dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap en er vloog wel meer door de huiskamer! Gelukkig was dit na 3 mnd over en was ik poes lief!!
hallo dames ook even een berichtje van mij.. ik voel egt van alles: soms beetje misselijk, me linker borst doet egt pijn heel branderig. me rechter ietsje minder. soms voel ik wel wat steekjes in me buik.. ik heb het gevoel dat het mischien wel raak is deze keer en kan ook niet wachten om een test te gaan doen maar moet nog even afwachten.. zijn deze symptonen een beetje bekend bij jullie..??
Hai! Spannend zeg! Ook hier dezelfde soort symptomen, ook misselijk af en toe en andere afscheiding dan normaal. Ik mag ook over 4 dagen testen. Wanneer ga jij voor het eerst testen?
Haay lvp het liefst ga ik nu nog testen maar dat zou niet goed komen denk ik .. ik denk dat ik zaterdag een test in huis ga halen en zondag ochtend ga doen.. vind het egt allemaal heel erg spannend en kan bijna niet wachten.. hou je me een beetje op de hoogde? ben wel benieuwd wat de test doet
Ik was vooral moe heel moe! en voor de rest heb ik (achteraf gezien) de innesteling gevoeld toen had ik heel erge buikpijn maar ik dacht dat ik buikgriep kreeg haha
nou ik ben mij toch zooooooooooooooooooooooo sagie en echt niet te pruimen zelfs mijn man die blijft uit mijn buurt. vragen wat is er nou waarom ben je sagie,,,, AAAAAAAAAAAAA weet ik veel r.....t o.... p oepsssss ihihi wie weet wie weet heb weer precies het zelfde als bij de vorieg korte zwangerschap. moet helaas nog even wachten voordat ik antwoord kan verwachten van een zwangerschap test of de rode duivel die lang komt (ergens tussen volgende week dinsdag en vrijdag )
Wat herkenbaar allemaal! Dit zijn/waren mijn "kwaaltjes" pijnlijke borsten/tepels moe stemmingswisselingen misselijk eetgewoonten veranderd, bijna nergens trek in duizelig hoofdpijn steken in mijn buik alcohol ging me tegen staan ( wist tot gister niet dat ik zwanger was) ..volgens mij is dit het!