Spannend meid! Hopelijk zet hem allemaal snel door! En hoe gaan ze dat vrijdag doen dan? Stel, de bloeduitslag is niet goed, word je dan ingeleid?
Hey Kaatje, Ik hoop dat het allemaal mee valt en je niet in ene zw-vergiftiging hebt...Goed dat er naar gekeken wordt. Kun je trouwens niet eerder voor het bloedprikken komen? Met zoiets lijkt me dat toch wel belangrijk dat het snel wordt onderzocht? Jij bent geloof ik ook de 12e uitgerekend toch? Fijn dat je al 2 cm ontsluiting had, ik ben erg benieuwd wanneer je zult bevallen...hier nog helemaal niets.. Succes, Groet Snoozie
Ik hoop voor je dat het doorzet meid, spannend! Mijn bevallingstekenen waren: -4x de grote boodschap -enorme schoonmaakwoede -ontzettende druk op mijn liezen waardoor ik bijna niet kon lopen -regelmatige harde buiken En daarbij had ik die dag het bevallen eindelijk een beetje losgelaten, zat zo lang te wachten en nu ging ik lekker genieten van me dochter! Heb zelfs nog uitgebreid met haar gedanst op Coldplay, misschien dat dat wel wat in werk heeft gezet?!
Ik had helemaal niets van symptomen. Kreeg ineens buikpijn en beetje bloedverlies en toen was het al dus aan de gang. Daarvoor helemaal niks. Maar ik had sowieso in heel mijn zwangerschap geen klachten dus misschien ben ik een slechte graadmeter.
@ Kaatje, hopelijk gaat het snel beginnen! Spannend! Zat zelf een uur voordat de weeen begonnen nog te vloeken en te schelden dat het zo !@$%%#@ lang duurde ik vast voor altijd zwanger zou blijven Had de dagen ervoor nog van alles gedaan, voelde me prima, geen enkel teken dat er iets ging gebeuren! (behalve meer dan 40 weken zwanger zijn )
Ik zou eventueel vandaag kunnen bloedprikken maar dan moet ik naar een ziekenhuis in een dorp verderop en kan geen auto meer rijden. Ga dus morgenochtend hier in het gezondheidscentrum. was volgens de vk geen echte haast bij omdat mijn bloeddruk verder altijd goed geweest is en ze nou niet gelijk aan zw. vergiftiging dacht. Het heeft vanacht helaas niet doorgezet. wel veel plassen, iets bloedverlies en af en toe een krampje. Schoonmaakwoede: Heb gisterochtend in mijn ééntje de hele benedenverdieping doorgewerkt, waren mijn bekken niet zo blij mee :-? Ga zo maar dansen, misschien dat het helpt
Dit vind ik eerlijk gezegt een beetje vreemd. Juist omdat je bloeddruk altijd zo netjes is geweest, zou ik graag willen dat er direct naar gekeken werd. Zw. vergiftiging kan zo ineens de kop opsteken. Heb je geen last van andere klachten (hoofdpijn, druk op bovenbuik, sterretjes zien?) Maargoed.. wie ben ik? Hopelijk heb je snel jullie beebje in je armen!
Hoofdpijn wel, druk op buik niet. Hebben gister een hectische middag gehad met veel slecht nieuws en moesten rennen en haasten om op tijd bij de vk te zijn. was daar buiten adem dus denk dat daar de hoge bloeddruk vandaan kwam. Ik ga morgenochtend sowieso bloedprikken en als ik meer klachten krijg sowieso nog een keertje bellen.
Hoi Dames, Voor mij zijn het ook de laatste lootjes. Dus heb effe stiekem meegekeken bij jullie. Ik heb een vraag voor diegene die al eens bevallen zijn sinds vandaag is de kleine in mijn buik erg druk vooral onderin de buik, moet erg vaak naar de wc om te plassen, en daarbij heb ik sinds een aantal dagen last van hoofdpijn en met vlagen misselijk. Kunnen dit ook symptomen zijn dat de kleine bijna komt. Ik heb al sinds ongeveer 2 weken 1 cm ontsluiting, ik hoop dat iemand antwoord heeft. De andere dames ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook niet lang meer duurt. Groetjes Debbie
Weet niet wat het is, maar ik heb hetzelfde als jou. kan wel iedere 10 minuten plassen vandaag en kleine is zo druk, vooral met zijn hoofd in mijn bekken duwen. Hoofdpijn gaat hier over als ik op bed lig maar zodra ik uit bed kom is de hoofdpijn met dezelfde gang weer terug. ook last van misselijkheid en brandend maagzuur.
Ik had 2 weken van tevoren voorweeen. Verder ook regelmatig misselijk en ik sliep bijna niet meer s'nachts. Ongeveer een week voor de bevalling had ik helemaal geen behoefte meer om weg te gaan van huis. Een paar uur voor de bevalling ben ik een keer of 5 naar de wc geweest voor een grote boodschap en ook moest ik overgeven.
ik had gisteren bij de vk ook stijging bloedruk, was ook altijd heel netjes, maar ze vertelde ook dat het normaal was aan het einde van de zwangerschap en zij ook dat de bevalling in aantocht was, ik ben dus 40 weken 4 dagen
Heb ook hoofdpijn en drukkend gevoel op mn schaambot kan bijna niet lopen van de pijn .. vk dacht eerst dat ik zw schaps vergiftiging had omdat mn bloeddruk normaal 110/60 was en ineens 125/85 maar naar urine onderzoek niks aan de hand denk dat het ook zenuwen waren omdat er een stage loopster bij was! Vorige week weer bij vk geweest en bloeddruk was 120/80 dus netjes! Hoop dat de kleine snel komt word ergg zwaar nu
De nacht voordat de weeen echt begonnen rommelde het echt in mn buik. Net als wanneer je erge honger hebt, maar dat had ik niet haha. En verder eigenlijk weinig. Ja, ik verloor wat meer slijm dan daarvoor. Eerlijk gezegd had ik pas vrij laat door dat ik weeen had. Ik dacht dat ik de buikgriep mee had gepikt. Dat heerste toen zo...
Ik had de nacht ervoor heel de nacht harde buiken waar ik echt wakker van werd, en 's ochtends een beetje bloedverlies.. verder diarree en toen ging het beginnen..
Ik had nergens geen last van, totdat ik s'nachts er ineens uit moest omdat ik moest overgeven. En dat zo'n 6 á 7 keer achter elkaar! Achteraf de dag ervoor een zeurderig gevoel in mijn onderrug!
K heb nu meer last van afscheiding zou het dan nu eindelijk beginnen ben het zo zat ! Heb veel pijn aan liezen,schaambot,onderrug! En dan zo nu en dan die kramp in mn onderbuik wat al een week duurd en vk zei dat k maar 1cm ontsluiting heb baaaaaalll! Nja we zullen zien moet geloof k toch maar aan de ananas iedereen raadt t me aan iemand ervaring?