Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik vroeg me af of je voor je nod al symptomen kunt hebben?
    Heb nu een u hele week al steeds honger.
    Van mezelf heb ik normaal juist weinig trek.
    Nu vooral sochtends het gevoel dat mijn maag helemaal leeg is.
    Ondanks dat ik voor ik na bed ga al wat extra eet.

    Vlak na mijn eisprong had ik 1 dag last van extreme hoofdpijn.
    Ook nooit eerder gehad, en ik heb af en toe steken in mijn buik.
    Krampen,maar steeds maar een paar steken en dan weer weg..
    Ook moet ik erg veel plassen.

    Nou dit was mijn lijstje wel haha.
    Kan iemand mij vertellen of dit nu al symptomen kunnen zijn ?
    Of zou het toeval zijn ?
     
  2. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het vervelende is dat menstruatie klachten heel sterk lijken op zwangerschapssymptomen. Dus het is helaas echt afwachten tot je aan je nod zit.

    Ik heb hier al veel meiden voorbij zien komen met alles wat er op leek (ik zelf ook hoor) en die niet zwanger waren helaas. Maar ook genoeg meiden die helemaal nergens last van hadden en juist we zwanger was.

    Het kan echt nog twee kanten op.

    Ik weet niet op je al lang gestopt bent met de pil oid want daar kan het ook nog eens vanaf komen.

    Hoe dan ook ik duim voor je dat het raak is.
     
  3. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja even afwachten dan maar..
    Want duren de dagen dan toch lang haha.

    Ben sinds juni gestopt met de pil.
    Afgelopen maanden geen last gehad dus neem aan dat het nu dan ook niet van de pil komt. Maar je weet het inderdaad nooit.
    Nog maar even een week afwachten dan.
     
  4. Bijntje5

    Bijntje5 Nieuw lid

    7 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag het me ook af of je voor de NOD iets kan merken, 13 november is mijn NOD ik heb vanochtend getest omdat ik gewoon niet kan wachten!! Maar die was negatief ook veel te vroeg natuurlijk.

    Ik heb de hele tijd het gevoel dat het deze keer raak is maar ben ook bang dat dat psychisch is.

    Wanneer is jou NOD spanned03?
     
  5. Pixie83

    Pixie83 Fanatiek lid

    4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    ik had afgelopen maand precies hetzelfde...maar was niet zwanger:)

    mijn orthomoleculaire therapeut vertelde dat dit niet van het "ontpillen" is, maar dat je lichaam zich klaarmaakt op een eventuele zwangerschap. (het hoeft dan nog niet zo te zijn, maar je lichaam bereid zich alvast voor);)
     
    Rosan1997 vindt dit leuk.
  6. gemini1983

    8 nov 2013
    28
    0
    0
    Ik begon me 9 dagen na de eisprong grieperig te voelen: rugpijn, hoofdpijn, een droge mond, een metaalsmaak in mijn mond en steeds heel moe. Toen het na een week nog niet over was en mijn temperatuur nog niet zakte zoals ik verwachtte begon ik wel te denken dat ik misschien zwanger was. Afgelopen week voelde ik ook af en toe steekjes in mijn onderbuik en de hele dag een zeurderig spierpijngevoel in mijn buik. En inderdaad, vandaag (1 dag na NOD) heb ik positief getest! Omdat ik nooit zo lang griepachtige verschijnselen heb denk ik dat het in mijn geval toch echt al die tijd al zwangerschapssymptomen zijn geweest. Ik lees wel vaak dat velen helemaal niets merken voor NOD, of veel voelen terwijl ze niet zwanger zijn..
     
  7. misty1984

    misty1984 Fanatiek lid

    17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb sinds 5 dagen na de eisprong al last van mijn borsten en een weeig/misselijk gevoel in mijn buik. Ook geregeld meer honger en beetje hoofdpijn gehad. Rommelende darmen en steekjes in de buik begonnen 2 dagen voor Nod. Vandaag op Nod positief getest 😊
     
    Bubbelgum vindt dit leuk.
  8. gemini1983

    8 nov 2013
    28
    0
    0
    Gefeliciteerd!! :)
     
  9. Jenala

    Jenala Fanatiek lid

    16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Toen ik zwanger was van mijn dochter, kreeg ik een week voor mn nod al last van pijnlijke borsten en lichte misselijkheid.

    Een paar maanden geleden had ik deze symptomen weer. Dus ik was ervan overtuigd dat ik weer zwanger was (we waren er toen niet bewust voor bezig). Maar de test was negatief en een paar dagen later werd ik ongesteld.

    Bij mij zei het dus niets.
     
  10. Humtum

    Humtum Fanatiek lid

    9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Bij mij begon een dag of 5 voor NOD al een lichte misselijkheid. Altijd rond een uur of 6 en in avond rond een uur of 10! Twijfelde aan mogelijk griepje, maar gaan en komen van misselijkheid was zo raar!!!! Verder buikkrampjes die leken op ongi-kraampjes. Positieve test verklaarde echter veel!
     
  11. RianneB

    RianneB Actief lid

    16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik voelde me vanaf de eisprong al anders. Normaal had ik rond de eisprong last van m'n borsten en verdween dit de volgende dag en dan 2 dagen voor de menstruatie weer wat last. Nu bleef de pijn aanhouden en dit ging ook gepaard met rare steekjes in onderbuik en gewoon "anders voelen". Ik kon het niet goed plaatsen toen, maar ik had gewoon zo sterk het gevoel dat mijn lichaam ergens mee bezig was! 3 dagen voor nod een negatieve test... 1 dag voor nod een positieve, 2 dagen later een nog duidelijkere streep :) dus mijn gevoel klopte!

    Ik probeerde al anderhalf jaar zwanger te worden en dit gevoel had ik nog niet eerder meegemaakt...

    Maar inderdaad, het is echt bij iedereen anders!
     
  12. anke1987

    anke1987 Nieuw lid

    11 nov 2013
    2
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb eigenlijk ook een vraag ik ben nu drie dagen overtijd heb al verschillende testen gedaan van clear blue maar niet te digitale de gewone . Nu heb ik wel al een week last van wit slijmverlies en voel het precies uit mijn vagina lopen is best vervelend . Maar de testen blijven negatief weet hier iemand raad mee ?
     
    Beau28 vindt dit leuk.
  13. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Eshter. Ik duim zelf ook hihi. Moet nog steeds even afwachten. Dit is de week van mijn nod dus erg spannend.

    @ Bijntje. mijn Nod is 14 november. dus wordt erg spannend nu.
    Wel is mijn cyclus al tijd tussen 32 en 35 dus neem wel een beetje speling aan. Erg spannend deze week.

    Ik moet wel zeggen dat mijn symptomen beginnen af te nemen. Nog wel misselijk in vlagen maar de steken zijn minder geworden.
    Dus dat is aan de ene kant jammer.
    Wel nog steeds het weeïge gevoel in mijn buik.

    @anke 1987 Heb je normaal wel een regelmatige cyclus dan?
    Kan het niet zijn dat je cyclus deze maand langer duurt?
     
  14. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zowel bij mijn jongste zoontje (oudste hebben we geadopteerd) als nu heb ik nog geen enkele klacht. Het enigste wat me vertelde dat ik zwanger ben is de test....

    Ik weet nog dat ik na ICSI numero 1 werkelijk ALLES voelde en zeker wist dat ik zwanger was....maar ik werd hartstikke ongesteld..

    Je kan zeker voor nod vanalles voelen en zwanger zijn, maar het kan ook gewoon de menstruatie zijn die zich aankondigd.

    Heeel spannend, ik duim voor je!
     
  15. melanieV83

    melanieV83 Actief lid

    11 jan 2010
    109
    0
    0
    hoi allemaal,
    ik lees mee en dacht laat ik ook eens reageren.
    ik kan niet precies vertellen wanneer mijn ei is geweest. volgens de app zou ik die afgelopen zaterdag hebben gehad maar ik heb zo mijn twijfels. ik vermoed dat hij eerder is geweest.
    ik heb vanaf zaterdag steken in mijn onderbuik en in de lies en dat trekt mij door in mijn been. zaterdag ging eerst mijn rechterborst vervelend te doen en nu begint mijn linker borst lekker mee te doen. ze zijn gevoelig en voel scheuten er door. als ik eraan voel lijkt het net of de klieren het zo gevoelig maken vanaf vandaag een beetje duizelig bij het op staan en lichtjes voelen. vind het allemaal maar vage klachten. ik moet gewoon nog 12 dagen wachten :(
    we zijn trouwens bezig voor een tweede.
     
  16. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Even een nieuw vraagje.
    Mijn afscheiding wordt iets dikker en iets meer nu.
    Moet vandaag/morgen normaal ongesteld worden.
    De afscheiding ruikt naar ijzer of iets in die richting .
    Kan iemand mij vertellen waar dit vandaan komt ?
    Wat het eventueel betekend ?
     
  17. Dreamer02

    Dreamer02 Lid

    23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik zelf zit nu ook in spanning, volgens de app was 4-11 mijn eisprong.
    ik had de 2de dag erna last van me buik en veel hoofdpijn dezelfde week last van diarree ;) en als ik op mijn maag druk een misselijkgevoel die daarna weg is.. nu heb ik beurse borsten.. dus hoop dat het deze maand gelukt is:D, ik heb 19-11 me NOD.. dus spannend allemaal!

    voor iedereen is het spannend en veel succes daarom!
     
  18. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ dreamer02 . Ja erg spannend he! nog een weekje..
    Ben benieuwd.
    Vandaag was helemaal rare dag. Beetje duizelig, misselijk maar toch ook wel honger, en erge buikpijn.

    Aan ene kant vind ik het zo veel klachten dat ik juist het idee heb dat ik morgen of overmorgen dan wel ongesteld zou worden.
    Maar goed je weet het nooit natuurlijk.
     
  19. Dreamer02

    Dreamer02 Lid

    23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    Helaas moeten we afwachten... En dat kan zoo frustrerend zijn hahaha... Ik hoop voor je dat het toch zo blijkt te zijn... Idd spannend!!
     
  20. Lauwra

    Lauwra Fanatiek lid

    5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden maar niets was minder waar:D
    Je klachten kunnen je erg voor de gek houden, nog 1 dagje afwachten!
     

Deel Deze Pagina