Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi meiden heb nog niet getest hoor ;) maar ben ook nog niet ongi...
    Ga denk ik toch nog even wachten een paar dagen(als het lukt!)
    Het is wel anders dan anders zeg maar; heb geen bruinverlies gehad de afgelopen dagen (normaal altijd 3 dagen voor ongi komt) heb totaal geen last van m'n borsten, ze zijn ook niet Voller maar juist slap. De laatste week ook vruchtbaar slijm gehad een paar keer, wat normaal altijd droge AFS is zo vlak voor NOD. En obstipatie! Wordt er gek van! Maar heb ook al sinds gisteren soort zeurend ongi gevoel onderin. Dus ik ben bang dat m'n lichaam me weer voor de gek houdt :) heb geen zin om te testen en dan geen tweede streep te zien! Straks oplevering van m'n huis dus lekker druk vandaag :)

@tine misschien is het innesteling? Gewoon morgen (is je NOD toch?) weer testen?

@cony dat is ook schrikken roze AFS! Gelukkig is het nu opgehouden! Maar het schijnt ook vaak voor te komen zo in het begin he! Dus geen zorgen maken :) wanneer mag je naar de vk?

2. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade

uuuh nog een beetje afwachetn, en je kan een testje doen, als de duivels komen niet..

Met pijnlijke tepels was voor mij de eerste teken, en ook minder eetlust, ik eet normaal goed, en lust lekkers, maar had ik geen zin in toetjes of chocolade..aleen sinassappelen of mandarijnen

De bruine afscheiding als het stopt niet kan ook de eerste teken van ongi... maar ook teken voor inenstelling, je weet nooiit...jammer genoeg, je kan aleen afwachten..

sterkte meid!!

3. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    #183 ConyS, 10 dec 2013
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013

Lekker druk heb jij hihiihi, zo moet je niet te veel denken aan testen ;):D
    Je doet heel goed met afwachten, respect voor je dat je kan zo doen

:D doe maar rustig en niet tillen niks zwaar voor je, als een kleine is daar, gaat niet goed met tillen, hij kan zo uit springen
    Wij zijn ook met verhuising, maar ik heb wel gezegt ik til niks, en man lief begrijpt het.

Ik duim wel voor je.

Ik ben niet meer bang voor de rose afs, dat was aleen op die moment, en gelukkig heb ik geen last van meeer, ook geen pijn, en heel erg misselijk : de hele dag door, kan bijna niet mijn tanden poetsen:( maar hoop het is een goed teken.

ik ga niet bij vk, maar bij gynaecoloog , en ik voel me veiliger zo..als er een probleem is de vk stuurt je gelijk naar gynaecoloog zo ... makkelijker :p direct bij dr zijn hhihih

Een fijne dag, een sterkte met de verhuising

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #184 Artife, 10 dec 2013
    Het enige wat ik had was een vlek dinkerbruin en dan gisteren een oaar drupjes dat meekwam met afscheiding en af en toe lichtbruin op papier maar meer was het niet. Nu ook niet echt meer... Temp blijft hoog.
    Shart, obstipatie heb ik ook maar gisteren kon ik weer even naar de wc gaan, had dag ervoor nog eens veel gegeten. En borsten hoeft ook niet meteen. Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap recht na mijn ei weer zere tepels maar pijnlijke zware borsten pas op vijf weken!

Opzich heb ik er een goed gevoel bij maar mijj lichaam kan me ook goed voor de gek houden. Inderdaad nog een dagje afwachten!

Ik kan de hele dag niks eten en dan ineens krijg ik honger, gisteren van heel de dag een paar koekjes, nooit eetlust gehad en toen avond gegeten en daarna kreeg ik sterke eetlust! Maar als ik dan ga eten heb ik snel genoeg en voel ik me snel misselijk maar dat gaat over. Mijn eetpatroon is enorm in de war! Heb ook weer schimmelinfectie, had ik voor zwangerschap ook wel eens maar kang geleden, kreeg het tijdens mijn vorige zwangerschap ook plots weer en nu weer...

Ohja shart, menstruatiekrampn is ook zwangerschapskwaal he! Had ik en heb ik nu ook :)

5. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    #185 ConyS, 10 dec 2013
    He Tine, het klinkt goed, als innenstelling als het weg nu is :D

Met obstipatie helpt pruimen eten.
    Ik drink gewoon kamille thee met beetje honing, rooibos thee en heel weel water zo kan ik naar de toilet :p

Hier ook problemen met schimmelinfectie voor de positief test, en nu nog een keer pffffff..ik doe gevoon zo :
    -1 theelepel sodium bicarbonaat in 1 liter water en ik was mijnself daar s'morgens
    -1 theelepel sodium bicarbonat in 1 liter geconcentreerde kamillethee sávonds

Ik doe zo voor 2 dagen, en daarna als het niet goed is aleen 1 keer/dag maar niet langer dan een week tot ik heb geen last meer heb.

Ook 1/4 theelepel in 200 ml water en dat drinken...dat helpt ook met blaasontsteking ;)

Ik heb dat geleerd van een oude gynaecoloog in mijn land.

Spannend meis, nog een dagje afwachen!!

oh..bijna vergeten...bij mij een zeker teken dat ik zwanger ben is : geen zin in seks :))had ik met elke zwangerschap :)

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb ook geen zin in seks! Enja die infectie geeft me vooral teken van zwangerschap omdat ik het vorige maand ook meteen had!! Enja ik verlies niks meer , oook niet bij afvegen... in totaal wat ik heb verloren van bruin was echt twee keer niks!
    Ik hoop het zo :(
    Weer rugpijn!

Uit welk land kom jij? Ik kon het al merken dat je niet van hier was hihi!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ik heb ook geen zin in seks! En normaal juist voor ik ongi wordt! :) zou leuk zijn Tine als wij ook allebei zwanger zijn :)
    Ben als een malloot elke keer aan t broekloeren of ik al wat Zie! Maar alleen hele dunne waterige afscheiding net of ik in m'n broek geplast heb :( m'n bm zit hoog en gesloten en voelt hard, beetje gevoelig ook. Nouuuu het zal mij benieuwen! Ik ga mijn sleutel ophalen hiep hoi! :) tot later en een fijne dag allemaal!!

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja zou inderdaad leuk zijn!!
    Waterige afscheiding ... Kan nog alle kanten op heb ik gelezen! Hoop voor je dat je niet ongi word.
    Dat broekloeren is hier ook ahahhaa!

Okeee veel plezier met je sleutel :D
    Fijne dag!

9. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    #189 ConyS, 10 dec 2013
    Ik kom uit Roemenie, ik woon hier met mijn manlief 2 jaren nu :p
    Ik heb al gezegd van het begin, sorry, mijn nederlands is niet helemaal goed...nog bezig met leren ;)

ik hoop dat ik praat niet helemaal verkeerd:p en als het zo is, altublieft corigeer mij ;)

het zou fantastich zijn voor jullie zwanger zijn :D
    zo kunnen wij kletsen 9 maanden lang :D hihiihhi

eurika!!! ik weet hoe ik over mijn misselijkheid kan overstapen :D Melba toast met verse zuurkool voelt gooooooooed!!!!!!

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik vind dat je goed nederlands praat hier! Af en toe zinsconstructie niet juist maat dat doet er niet toe want ik versta je haha :D

Net weer wat bruin slijm bij afvegen.... :/

11. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    #191 ConyS, 10 dec 2013
    Dank je wel ;)ik heel beangerijk dat jullie kunnen mij verstaan :p
    ik ben heel blij:D

ufff die bruin slijm... ik hoop voor je dat je niet ongesteld worden. ik hoop het stopt, en u krijgt een leuk positief testje morgen ;)

Jij kan ook een kruidvat testje (2 voor 5 euro) proberen ik hoor hier heel vaak dat het is heel sensitief ;)

Ik zelf had een DA eigenmerk omdat ik geen kruidvat dichtbij heb :p

Blijft heel spannend voor je

oh...en probeer maar zo rustig mogelijk doen...niet tillen, niet zwaar werk doen :)
    neem een paracetamol als je pijn hebt,op de bank liggen met een kruik op je buikje , neem een warm douche maar niet HOT op je buik.
    Doe voorzichtig en hou ons op de hoogte alstublieft. Ik leef echt met je mee nu

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja qua pijn valt het goed mee hoor. Gewoon beetje ongi pijn maar voel het bijna niet. Kan er wel tegen :) is lief van je dat je dat zegt!! Dankjewel!

Ja ik krijg steeds meer testdrang!!! Maar heb zo schrik dat ik gewoon ongesteld word morgen :(

Hate thissssss!

13. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    #193 ConyS, 10 dec 2013

uuuf ik ken zo wel dat gevoel...
    ik heb getest in de nod dag om half 4 :))) kon niet slapen :D
    sterkte , het komt goed, en als je kan niet meer doe maar nog een testje ;) kan geen kwad doen :p je weet in ieder geval, na 2 dagen moet nog eentje voor zekerheid :D

En jullie praten over waterig afscheiding...die komt normaal niet als je bent normaal ongesteld ;) voor menstruatie is er een beetje droogheid:p

ik moet ook elke dag pantylijners anders , mijn onderbroek is gewoon nat de hele dag :))) niet leuk gevoel..

oh..en als je hebt schimmelinfectie, probeer zonder onderbroek slapen , en niet te veel suiker gebruiken

sorry ik denk aan jullie en ik herinner nog wat :p

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Daarnet wat rood bloed gehad. Nog niet veel. Maar verlies nu wel meer bruin met mss een beetje rood. Dusja ongi breekt door :(

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    He bah Tine! Hier ook eerste roze gespot grrrr...
    Ik had goede hoop deze maand! :(
    Maar goed, eerst maar eens lekker klussen in huis de komende maand ennnnn ik kan met kerst en oud en nieuw lekkere dingen eten en drinken!! :) Tine volgende maand wordt onze maand!!! Ik voel het!!

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oooh, jij ook... :( balennn alweer!
    Verloopt allemaal zo vervelend :( maar mn lichaam was mentaal nog niet hersteld van het mk! Nu vol goede moed en zonder druk van het snel weer willen en zonder verdriet volgende ronde in!
    Rond kerst weer eisprong! Wordt een actieve kerst hahaha! Hopelijk staat het voor iets magisch!

Waar ga je wonen? :)
    Hoe oud zijn jullie? :p

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha precies!! :)
    Hebben nieuwbouwwoning gekocht onder de rook van Rotterdam ;)
    Alles moet nog gebeuren haha dus voorlopig nog niet verhuizen.
    Ik word over 2 weken 27 en mijn man 28. Onze dochter wordt op mijn verjaardag 2 jaar alweer. Wat gaat de tijd toch snel... Snik ;)

En jullie?

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oooh dat is ver weg, ik Eindhoven!

Ik ben 23 jaar mijn vriend 25 :)
    Ooh is zij geboren op jou verjaardag? Speciaal! Heeft mijn moeder met een zus van mij ook :)
    Mss is het dan ook ineens wel raak op je verjaardag ;)

Ja de tijd gaat snel bij zo'n kleintjes! Maar over een jaar zit je daar weer met een schattig babytje!!

19. ConyS

ConyS Lid

5 jul 2013
    55
    0
    0
    Hoogmade
    Hallo dames,

uuf wat erg met de ongi...pff haad ik niet verwacht ..
    ik ben blij dat jullie zijn positief :)

Shart gefeliciteerd for jullie huisje, veel plezier daar en een volle huis, met veel kleintjes ;)

zo...wij zijn erg oud :)) ik ben 32 sinds gisteren, en mijn man 40

Tine, voor je gaat een leuke vrolijk kerst deze jaar zijn hihiihihi

Ik duim voor jullie , echt, en ik hoop binnenkort 2 streepjes van jullie hier zien.

Fijne dag veder

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja ben echt wel ongesteld. Veel rood bloed zoals mijn mnestruatie dusja!
    Wordt inderdaad een leuke kerst :D
    Dankjewelll!!!

Deel Deze Pagina