Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja ik zie ook iets! Ben benieuwd naar je volgende test!

Spannend: morgen zit je op dag 40 toch? Ik zou gewoon action testen kopen zijn er toch 2, en dan morgen ochtend met de eerste urine testen indien negatief wachten tot dag 43. Spannend hoor!

Ik ga maandag/dinsdag testje tegenaan gooien, ben benieuwd!

2. Doedie

Doedie Lid

3 jan 2014
    10
    0
    0
    Hoi dames. Ben nog niet zolang bezig. Mijn cyclus was 39-39-31 en nu ben ik aan t awachten. Me laatste cyclus startte op 29 november. Ineens paar dagen te vroeg. 17 dec heb ik 5 dagen lang Bertje bruinverlies gehad niet te veel. Week geleden negatief getest denk te vroeg. Vroeg me af wat t bruinverlies kan zijn??? Heb paar dagen last van lichte steekjes in buik en boven vagina. Lichte misselijkheid. Spierboijn borsten??? En ontzettend heet in de nacht. Durf niet meer te testen raak altijd zo depri van 1 streepje:( me vriend is elke maand ook depri wanneer negatieve test hij wil zo graag vader worden en denkt dat er dan wat mis is met hem. Heb namelijk al twee kindjes van een vorige relatie ongepland. Groetjes

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi doedie, balen is dat als je dan zo hoopvol bent en er dan gewoon ongi komt :(
    Ik zou niet weten wat dat tussentijdse bruinverlies zou kunnen zijn, misschien van de eisprong? Het lijkt me te vroeg geweest voor innesteling gezien je cyclus 31-39 dagen is. Denk toch dat je t beste gewoon een testje kunt doen, hoe vervelend het ook is om maar 1 streepje te zien staan. Misschien met die instelling ook de test doen? Zo van het zal toch wel Niks zijn? Misschien wordt je wel verrast... ;) ik hoop het iig voor je!

4. Doedie

Doedie Lid

3 jan 2014
    10
    0
    0
    Thans en Ja ik denk dat ik maar wacht tot dinsdag dat is mijn langste cyclus voorbij em. duimen maar!! Testen zijn hier redelijk prijzig om steeds voor negatief te krijgen woon momenteel in het middel oosten. Ik zelf zat ook te denken aan me eisprong heb namelijk een APp gedownload voor me cyclus en volgens de app als me cyclus deze keer 31 dagen was dan was het bruinverlies begonnen precies een dag na me eisprong hihi ik hoop echt dat t deze keer raak is:);)

5. Doedie

Doedie Lid

3 jan 2014
    10
    0
    0
    En die dagen doen zo lang hè haha en maar hopen dat de menstruatie uitblijf,,,,,

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Als ik zwanger blijf was je pendel onjuist shart! :)

7. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik zie ook wel wat! Gefeliciteerd!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dan hoop ik dat mijn pendel onjuist is! ;)

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja en int echt en op mobiel is de streep duidelijker :) hihi! Dankje!
    Ik hoop het ook shart! :D

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb een soort spierpijn in mijn buikspieren, herkent iemand dit?

11. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag getest dacht kijk gewoon. Negatief.
    Dus denk gewoon weer lange cyclus.

12. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hallo mensen. Misschien mag ik me aansluiten?
    Ben mama van een dochtertje en zijn sinds april (vorig jaar alweer ;) beste wensen nog allemaal) bezig voor een tweede. Was gelijk raak , in mei een positieve test. Helaas werd dat een ma. Nu in ronde 7 na de curretage... Heb deze maand heel vaak pijn gehad (eisprong gevoel) aan m'n eierstokken.. De heftigste was op eerste kerstdag, 25 dec.. Dus die heb ik genoteerd als mijn eisprong. Nu zou ik dan aankomende woensdag ongesteld worden... Vraag mij alleen bepaalde dingen af en misschien kunnen jullie helpen:

- ben vanaf de ma heel raar ongesteld. Elke maand verlies ik voor m'n ongesteldheid behoorlijk veel bloed.. Soms zelfs zoveel dat het lijkt op m'n ongesteldheid, maar weet zeker dat dat het niet is, want na 2/3 dagen stopt het even een halve/hele dag en daarna word ik ongesteld met de gebruikelijke menstruatie krampen die ik echt wel herken. Zou dit innestelingsbloedingen kunnen zijn? Dat het niet goed gaat en dus vroege miskraam word? M'n cyclussen waren 26,28,26,27,26 dagen. Na de ma werd ik na 37 dagen weer ongesteld, maar die cyclus is vaak afwijkend hoor ik.

- ik ben de nacht van 30-31 dec ontzettend aan de diarree en overgeven geweest. Het heerst in de hele familie, dus ik dacht dat ik er ook de dupe van werd. 1 nacht overgeven had iedereen en daarna volgende dag lamlendig maar wel Beter. En jahoor. Op 31 dec was ik wel gesloopt maar voelde me goed en geen diarree en spugen meer. Nacht van 31 dec-1 januari heerlijk geslapen en op 1 januari lkkr champignonnesoep gegeten.. De nacht van 1-2 januari was het weer mis!!!!! Wéér overgeven en diarree.. Alle champignonnesoep kwam er weer uit... Nu vraag ik me af. Iedereen had het 1 dag, waarom ik nog een keer? Ivm mogelijke zwangerschap? Mensen ervaring? Dat je weerstand dan zo slecht is? Alvast bedankt!

-zwangerschapsverschijnselen zijn bij mij : minder weerstand? Hoofdpijn, moe (? Kan ook door griep zijn?), witte afscheiding.. Soms met gele stukken(?) en af en toe menstruatkekrampen. Maar die zijn snel weer weg.. Dat heb ik nooit...

Hopelijk mag ik mee schrijven ;) wil zondag een testje wagen samen met iemand van ander topic op dit forum. Thnx alvast. Liefs

13. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoi Sharon

Wat een heftig verhaal zeg.
    Ik ben zelf ook van de eerste keer zwanger geraakt in oktober en ook een miskraam gehad. Maar blijkt dat ik nU wel weer zwanger ben wrs en mijn cyclus was ook gewoon weer normaal.
    Maar wat er bij jou allemaal gebeurt vind ik niet normaal hoor... Dat bloeden. Weet niet of het innesteling is, is wat laaat denk ik. Ik had na mijn mk een keer ongesteld geweest en drie dagen ervoor begon ik bruin bloed te verliezen. Mss is het bij jou een voorbode op je ongesteldheid maar gewoon een grote hoeveelheid... Heb je hiervoor al met je vk gesproken?? Zij gaan je meer antwoorden kunnen geven.

En met die buikgriep, ik denk dat het zowizo bij iedereen anders verloopt en dat het ook wel met weerstand te maken heeft. Of dat je maag nog niet klaar was voor zwaar eten, kan ook! Maar nu al zwangerschapskwaaltjes als braken denk ik is wat vroeg.... Het kan natuurlijk altijd dat als je al ziek was en door de hormonen alles zwakker is dat het niet meteen ophield,,,, ik zou het eigenlijk echt niet weten.

Ik voelde me na mijn mk echt weer zwanger, ik had vanalle kwaaltjes dus daarom dacht ik het maar het was niet zo. Nu had ik een heel mentaal rustige maand en ik voelde enkele dingen die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap maar verder voelde ik me goed en had ik wel de gedachte dat het raak was... Heb posi getest op drie dagen voor nod dus is nog steeds ff afwachten.

Dus ik denk dat je niet te veel mag vergelijken want elke zwangerschap kan verschillen qua symptomen, het kan natuurlijk dat je net dezelfde dingen voelt maar ik zou er niet te hard over nadenken want dat is volgens mij niet goed (had ik vorige maand heel erg, vergelijken enzo) en ik voelde een grote druk van mezelf en dat voelde zo slecht! Ik weet dat het makkelijk praten is maar ik heb ook de klik moeten maken van er wat minder mee bezig te zijn.

Ik begrijp je heel goed hoor zeker na wat je al hebt meegemaakt en je nu al weer zeven rondes bezig bent! En wat je nu allemaal van kwaaltjes hebt zijn inderdaad zwangerschapsverschijnselen maar ik zou er niet te hard mee bezig te zijn want je lichaam kan je heel erg voor de gek houden! Ik hoop voor jou dat het wel goede tekenen zijn hoor want dat kan altijd! Maar je moet jezelf wat mentale rust geven ook, want daar reageert heel het proces ook op!
    Na vorige maand is dat tot me doorgedrongen en ook omdat mijn zus zes maanden is bezig geweest en zichzelf alleen maar gek maakte.

Je mag zeker meepraten, is altijd gezellig!

14. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Tine ik had het een btj meegelezen. Heftig hoor! Sterkte nog. Was het een spontane miskraam? Met hoeveel weken?

Ja ken de druk. Deze maand heel erg. Met ons dochtertje ook 1,5 jaar bezig geweest maar gelukkig wel natuurlijk nog. Met de tweede zwangerschap dus gelijk raak en nu alweer ronde 7... Maakt me zo onzeker. En ben er deze maand denk ook veel mee bezig omdat ik vlak voor m'n vorige menstruatie te horen kreeg dat m'n schoonzus zwanger is en m'n buren door de pil heen. M'n schoonzus is ook even bezig geweest en die was met m'n ma ook al bezig dus voelde me zo lullig. Dat doet zij nu ook (zijn erg close!) en hou me groot dat ze me alles mag vragen enz enz. Natuurlijk is dat ook zo, maar daardoor hoop ik natuurlijk nóg meer dat ik ook zwanger ben! Samen zwanger zijn lijkt me zo geweldig. Maar begin steeds meer de hoop te verliezen. Denk inderdaad dat ik me te 'gek' in m'n hoofd maak.. Maar vraag me ook af wat er dan in hemelsnaam mis is.

Ik ga denk ik als ik deze maand niet ongesteld word de gyneacoloog bellen van het ziekenhuis. Mocht altijd bellen met vragen. Dus waarom niet.... Hopelijk krijgen we dan misschien een idee wat het kan zijn of misschien wil ze wel m'n ongesteldheid volgen zoals vlak voor m'n dochtertje de bedoeling was....

Thnx voor je medeleven! Erg lief van je en doet me ook erg goed. Je snapt inderdaad dat het makkelijker gezegd dan gedaan is om er niet mee 'bezig' te zijn.. Maar ga m'n best doen. Al wil ik morgen wel even een test doen... (4 dagen voor NOD) vooral als ik weer bloedverlies krijg.. Misschien dat die dan wel positief is maar ik gewoon een vroege miskraam krijg en dan kan ik dat gebruiken voor de gynaecoloog..

Hoe voel jij je nu? Worden de zwangerschapskwaaltjes erger?!?! Gefeliciteerd!!! Snap dat je niet echt kunt genieten, maar probeer het toch! Wel fijn dat je zo vruchtbaar bent.. ;)

Liefs

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja was spontaan, begon op zes weken plots te bloeden en twee dagen later was het voorbij.

Ja das ook lang bij jullie dochtertje, das wel hard denk ik! Kan het me niet inbeelden omdat ik de eerste keer meteen zwanger was en nu ook in de tweede ronde alweer.
    Moet echt hard zijn, mijn oudtse zus moest via medische wegen zwanger geraken bij haar eerste de twee daarna kwamen spontaan, echt raar. En mijn andere zus een half jaar dus. Die is nu zwanger, rond mijn miskraam is ze zwanger geraakt en ze sprak niet tegen mij toen ik zwanger was omdat zij de volgende wou zijn en omdat zij niet zo snel zwanger geraakte. Dus is wel een moeilijke maand geweest voor mij na mijn miskraam, maar heb zi afgezien dat ik dat gewoon niet meer wou. Maar denk dat het als je al zo lang bezig bent moeilijker is om te zeggen, ik ben er niet meer mee bezig ofzo... Maar soms moet je gewoon denken aan jezelf en jezelf rust inpraten.

Gelukkig dat je wel altijd kan bellen naar de gynaecoloog! En ja je kan wel testen vier dagen voor nod maar je zal ook wel weten dat negatief nog niks wil zeggen dan omdat het nog veel te vroeg kan zijn. Dus als je dan alsnog gaat bloeden zal je na negatieve test nooit weten of het een miskraam is. Maar ik zou het sterk vinden moest je zo vaak na elkaar een miskraam hebben dat zou gewoon niet juist zijn. Ik heb nu drie dagen voor nod al posi getest en vndg weer eentje, net eigenlijk en weer een streep, nog niet veel donkerder maar ja ben wel zeker zwanger. Maar vorige keer testte ik drie dagen voor nog negatief, was wel met een ander merk. Dus mss daarom. Nu kruidvat, die zijn heel gevoelig. Dus das een aanrader, kruidvat 2voor5.

Ik vind het trouwens knap dat je je zo groot houdt tegenover je schoonzus en dat ze je alles mag vragen, ik weet dat dat echt hard is! Ik moest ook afgelopen weken veel horen over mijn zus haar zwangerschap en toen ik zwanger was probeerde ik ook contact te houden terwijl ze me niet wou spreke . Is echt hard hoor al die tegenslagen, maar als je ff geen zin hebt om met haar te praten vind ik dat je dat wel mag zeggen. Je moet aan jezelf denken en ik kan me inbeelden dat heel de situatie je veel stress geeft, en dat is ook niet goed als je zwanger wil geraken, dus ff afstand doen voor jezelf kan geen kwaad vind ik! Je moet altijd voor jezelf opkomen!

Ivm kwaaltjes, rustig. Af en toe maagzuur, en mijn borsten zijn gevoelig, vorige keer deden ze pas op vijf weken pijn. Ben blij dat k nu al wat meer pijn heb enzo en al posi test geeft me een gevoel dat het beter zit dan vorige keer! En eigenlijk geniet ik wel, ondanks het miskraam. Ik voel me zo goed en blij! Mn humeur draait snel tegenover mijn vriend haha maar ben gelukkig en geniet meer dan vorige keer omdat ik toen met schuldgevoelens tegevnover mijn zus zat. En hele tijd shcrik had dat ze boos ging zijn.. :s

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Nee er lang over doen is zeker niet leuk, maar idd je hoort vaker dat de 2e, 3e enz. Sneller gaat. Dat was bij ons ook. Alleen werd het een miskraam. Hele rot periode. Die je snel af wil sluiten. Met 8 weken gecurreteerd en zou nu bijna op het laatst lopen. Dat doet nog wel zeer. Zie op tegen de uitgerekende datum, maar goed.. Komen we ook wel voorbij. Denk nu ook niet meer dat het raak is. Afscheiding neemt af en dat heb ik bij allebei de zwangerschappen veel gehad voor NOD. Dus zal wel mis zijn. Morgen toch even testje. Gewoon als rustpunt. Als die negatief is kan ik toch voor m'n gevoel verder. Weet dat het nog niks wil zeggen, maar zit nu in enorme spanning. Wil dolgraag samen met m'n schoonzus zwanger zijn en dat wil zij ook.. En de uitgerekende datum. Druk neemt eerder toe dan af... Maar idd van me afzetten lukt gewoon niet.. Heel lastig. Al zegt iedereen wel makkelijk: je moet je op andere dingen concentreren. Er niet zo mee bezig zijn. Maar dat is altijd zo makkelijk praten. Wist niet dat de wens voor een tweede nog zo groot kon zijn.

Wat vervelend van je zus. Vind dat niet erg netjes. Snap haar jaloezie wel maar niet wat ze ermee doet. Tuurlijk ben ik jaloers op m'n schoonzus, maar zou het haar echt niet willen afnemen omdat ik eerst wil. sorry vind het een beetje onzin. Heel graag zwanger willen worden is moeilijk als het lang duurt, maar ga je je eigen familie toch niet voor afstoten. Raar. Heeft ze haar excuses aangeboden? Nu ze zwanger is? Heeft ze je wel ondersteund met de miskraam?

Groetjes

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja idd mensen hebben snel reactie klaar van richt je op iets anders! Ksnap best dat het je niet lukt hoor! Tis ook zo rot voor je :(

Ja afstoten moet idd niet maar beetje afstand en tijd voor jezelf wel vind ik. Niet negeren ofzo he...
    Toen ik mijn miskraam had had ze spijt van alles en is wel goed maar is ook dubbel want naar mijn gevoel had zij toen weer kans... itis allemaal fout verlopen hoor maarja... nu ze zwanger is hoor ik haar minder maar heb self wat afstand genome omda het ff teveel was. Komt wel goed :)

18. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Ja is ook lastig. Iedereen om je heen raakt zwanger. Buren van de derde door de pil heen. Maakt me stikjaloers. Maar de meesten weten wel van onze situatie dus die houden er wel rekening mee. De buren wisten van m'n curretage. Heeft ze zelfs tussen haar 1e en 2e ook meegemaakt. Dus die zeiden wel dat ze het moeilijk vonden om te vertellen omdat ze wisten dat wij echt bezig waren. Maja eerlijk gezegd knap ik niet snel bij een ander.. Wel bij m'n schoonzus hoor, die snapt alles.. En is ook heel close, maar meestal knap ik thuis. Had in 1 week 3x slecht nieuws. Schoonzus zwanger, zelf ongesteld geworden, buurvrouw zwanger... Denk dat daarom deze maand ook zwaar is geweest..

Wel fijn dat je zus er wel spijt van had, want vond het op z'n zachts gezegd niet netjes. Maja wie ben ik ;) Snap dat je afstand houd. Denk dat dit het vertrouwen wel een btj beschadigd heeft of niet? Weet niet precies hoe het contact is met je zus natuurlijk. En wil niet oordelen, maar vind het een btj egoïstisch van haar.

Tijdens onze wens van Amy waren we bezig en kregen we te horen dat m'n nicht zwanger was binnen 4 maand en amper is 'aangeraakt'. Dat zorgde ervoor dat ik knapte. Niemand wist dat we bezig waren. Die avond naar m'n ouders gegaan en kwam jankend binnen en alles verteld. M'n nicht weet het nu onderhand dat ik dat een moeilijke periode vond, maar zegt van: heb niks aan je gemerkt. Je was zo lief en best wel geïnteresseerd. Vind dat je de eer aan jezelf moet houden. Hun kunnen er niks aan doen dat je toch nog niet zwanger bent. Dus ook je eigen zus niet. Misschien toch een keer een goed gesprek? Dat je echt wel teleurgesteld bent/was...

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja ik snap dat het een heel moeilijle maand voor je is. Kan ik goed geloven als je al dat nieuws krijgt... :( ik hoop dat volgende ronde wat minder stressvol is!!! Ik ben toen mijn zus het tegen mij vertelde niet geknapt kwas heel blij voor haar. Maar toen ze het daarna inn het gezin vertelde en over haar kwaaltjes praatte knapte ik. Was echt hard omda ii da niemeer kon!

Ja het vertrouwen is beschadigd. Ze is maar twee jaar ouder en komen al altijd goed overeen maat met oudjaar voor de wisseling nog ff ruzie gehad dat ze gwn riep tegen mij na een opmerking van mij. Dus spanning is er zeker en dan alle emoties erbij... echt jammer ... maar praten weet niet... zij is zo emotoneel dat ik niet weet of het veel goes gaat doen en ik wil me nu eigenlijk op ons kindje en ons leven richten. Ieder zn weg nu. Zien wel hoe het verloopt.

Maar daarbij komt nog eens dat mijn oudste zus (heb er drie) ook had gevraagd toen ik zei dat we ginge beginne of ik wou wachten omdat ik mn andere zus verdriet ging doen als ik eerder zwabnger werd. Toen zij voor hum eerste ginge lukte het niet en toen werd mijn nog andere zus voor haar zwanger. Die hebben toen heel de zwangerschap niet gesproken met elkaar. En nu stelde ze die situaties zo gelijk dat se me smeekte om te wachten.. maar wou ik gwn echt niet... en toen ik zwanger was durfde ik gwn miet tegen mijn oudste zus vertellen. Dus was zwanger en twee zussen durfde ik het nie eenw vertelle. Heb ze allebei bijna nie gehoord daarna. Dus ben de jongste zus en had 1 zus die achter me stond. Best hard . Idd wat je zegt dat je niet zwanger kan geraken moet je niet uitwerken op een zus die dat wel geraakt. Jaloezie mag best maar zials het ging nu.. pff :( ik had kunnen wachten en dit allemaal kunnen vermijden maar soms moet je aan je eigen geluk en leven denken... hoe anderen daar met omgaan ligt niet bij mij... heb rekenig proberen houden door te vertellen dat we er ooo voor wilden gaan. Maarja... tevergeefs. Zij hadden ook anders kunnen reageren op alles. Soms voel ik kij schuldig maarja een kindje beslis jenniet ff in 5 min dus kaj je ook nie zo zegge ik stop er wel ff mee... daarna wil ik na een zwangerschap vol zorgen en verdriet nu een leuke zwangerschap. Nu zal iedereen wel blij zijn maar dat is zo nep he... nu.... nu zij al zwanger is en ik al een mk heb gehad :/

Net trouwens mooi testje gehad! Sry als je hetnniet leuk vind om te lezen. Ik gun het jou ook zo hard ookal ken ik je nie. Je mag nog steeds over alles praten met mij. Maar bij mij hielp afstand doen van het forum heel hard want forum zorgt ervoor dat ik verhalen lees van anderen en ik er heel hard mee bezig ben. Praten over alles wat ik voel ik werd er gek van en dat heb ik deze keer ooo niet gedaan! Doet veel hoor dat forum ;) kan een steun zijn maar voor mij wrrd t wat teveel!

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel

Deel Deze Pagina