@ Sharon . Zo wat heftig allemaal zeg! Erg fijn dat je je gynaecoloog mag bellen. Ik hoop dat hij je antwoord kan geven op je vragen. Zou toch voor je duimen dat het raak is. @ Tine super mooie test zeg die laatste. Mooie dikke streep 😇 je hormoonwaardes zijn dus mooi toegenomen. Erg heftig wat je allemaal vertelt over je zussen/. Hopelijk kun je toch volop genieten van je zwangerschap. Zelf zit in nu alweer op dag 41. Ik heb eergisteren er een testje op gewaagd maar dit was einde middag. Was negatief. Dus denk dat het toch niet raak is deze maand.. Stiekem hoop ik toch dat het gewoon te vroeg was om te testen. Want mijn nod zou over 2 dagen Zijm. Dus was 4 dagen voor nod en ook nog smiddags .. Enigste waar ik echt last van heb is moeheid. Kan op mijn vrije dagen wel tot 12 uur slapen en om 5 uur al weer helemaal kapot zijn.. Mijn werkdagen kak ik gewoon in om 2 uur. Als ik in bed lig heb ik het idee dat mijn buikspieren helemaal aanspannen.. Verder nog niks gemerkt ..
Dankje! Ja het iss wat maar ik ben heel blij nu en ze kunne me niks meer doen nu! Ik ben ook enorm moe, het ging steeds beter maar enkele dagen geleden begon ik weer op de zetel in slaap te vallen in de middag! Daar merkte ik het deels al aan dat het wel eens raak kon zijn. Probleem is dat ik in bed moeilijk in slaap geraak! Ik heb ook pijn gehad van mijn buikspieren.... Trekkerig gevoel. Vier dagen voor en in de middag kan makkelijk negatief aangeven dus wil inderdaad nog niks zeggen! Je ziet het ook aan je afscheiding, ik heb veel afscheiding als je ongi wordt wordt het wat waterig, had ik vorige maand. Voorlopig is het ng dikkig. Ik hoop dat je zwanger bent, er is nog kans! Ik had bij mijn eerste zwangerschap gevoelige tepels van na de eisprong tot miskraam. Nu voel ik ze minder hard, is toch niet erg he? Doen alleen pijn als ik er aan kom. Eigenlijk hebben ze vanaf de eisprong nooit zo pijn gedaan als de eerste keer. Ik was toen net gestopt met de pil kan het zijn dat ze dan de eerste keer gewoon wat gevoeliger zijn? Wel doen mijn borsten zelf al een beetje pijn, zwaar, dat had ik vorige keer pas bij vijf weken. Maar elke zwangerschap kan verschillen he?
Hee ladies! @sharon: ik duim voor je dat het snel raak mag zijn! Ook fijn dat je bij de gyn terecht kan @tine: wat een mooie test rijtje! Ik durf je nu wel te feliciteren hoor!!! Nou hopen op een plakbeeb!! @spannend: misschien Kun je morgen ochtend met de eerste plas nog een testje doen? Er zijn zat vrouwen die pas op NOD of erna zelfs pas posi testen. @cony: hoe gaat het meis? Al lang niks gehoord! Ben benieuwd... Hier: had dus 7dpo helder rood verlies een drupje, gisteren verschrikkelijke ongi krampen en lage rugpijn trok helemaal door naar m'n stuitje. Dacht echt dat ik al ongi werd, maar geen drupje ontdekt. Zit ongeveer nu op 10 dpo en 5/6 dagen voor NOD. (Banner klopt niet helemaal) Ben alweer bang dat het weer afgelopen is deze maand... heb nog 1 test liggen en zit te bedenken wanneer ik die zal doen, had eigenlijk ma of di bedacht maar misschien is het te vroeg? Wat zouden jullie doen?
Dat drupje bloed kan makkelijk innesteling zijn, dat hoop ik voor je! Ik zou niet te vroeg testen (heb zelf nie veel te zeggen, doe het ook hehe) maar ik testte drie dagen voor posi met kruidvat twee voor vijf euro, dus als je vroeg wil testen raad ik dat aan! Weet niet welke testen je hebt en vanaf wanneer ze posi tetsten, kan je eens opzoeken mss...? En ja die krampen en lage rugpijn kunnen nog allebei betekenen. Ik heb het deze keer minder maar ik heb het wel enkele dagen geleden gehad, nu minder...
Lastige vind ik om te moeten wachten... Ik wil weten waar ik aan toe ben haha Heb er nog 1 liggen van de action heb gezien dat er meiden zijn die ook voor NOD posi testen daarmee. Misschien probeer ik het morgen... Ze kosten 2,50 voor 2 stuks dus kan ik er altijd nog een halen tegen NOD. Met mijn vorige 2 zw schappen testte ik pas na 5 weken ja toen had ik meteen dikke knal testen natuurlijk (1ste zw schap werd vlak daarna vmk) dus ik weet ook niet of ik langzaam hcg aanmaak of snel. Maar je zou zeggen 11dpo moet kunnen toch?
Ik ken het gevoel dat je het wil weten! !!! Je kan altijd proberen en als nega is mss eens kruidvat proberen. Testen al posi vanaf 8 hcg he!!!
Kon het niet laten om te testen en ik heb een heel licht 2de streepje!!!! Ben helemaal aan t shaken!!
Haal het omhulsel er eens af, dan ga je het beter zien! Gewoon ff af slopen Maar dan test je wel heel vroeg posi maarja is ook heel licht. Tuurstreepje! Mss is je cyclus korter... Want jij had ook rond kerst eisprong dus dan kan het wel al...
Haha ben blij dat ik niet de enige ben die hem ziet in het echt is ie duidelijker dan op de foto. Mijn man is een weekend weg! Ga m niet bellen vind het zo stom over de telefoon! Ga morgen kv halen! Ben zooooo benieuwd! Slaat ook wel meteen schrik om m'n hart gezien onze dochter een genetische afwijking heeft waarvan we nog niet precies weten wat het is en of wij dat hebben doorgegeven of dat het een toevalstreffer is... Dit risico hebben we bewust genomen hoor dus dit wisten we, maar owww het is zo spannend!!! En kan het nu met niemand delen behalve hier! Eisprong had ik 2de kerstdag denk ik, innesteling zal denk ik (gezien het rood verlies en giga krampen vrijdag en zaterdag geweest zijn. Dus maak denk toch snel hcg aan dan... (Als ie niet vals posi is natuurlijk!)
Ik geloof niet in vals positief... Als de streep er binnen de tijd stond.... Het risico met vroeg testen is dat je alsnog ongesteld kan worden omdat er nog veel kan mis gaan. En dan heb je mss posi test maar krijg je een miskraam rond je ongestelheid. Maar dat wordt dan als ongesteldheid gezien he. En als je buiten afleestijd leest, kan je een indroger zien en dan is het gewoon het voorgedrukte streepje dat je ziet ! Ja int echt is het meestal duidelijker! Hopelijk geeft kv een mooie streep morgen! Oh, ivm genetische afwijking, dat is wel een schrik ja maar dat weet je nu nog niet dus niet teveel aan denken zou ik zeggen al zal dat niet makkelijk zijn. Een zus van mij had een kindje dat syndroom van diwn had en daarbij een waterhoofdje, hebben ze laten weghalen omdat het als een plantje zou leven... Maar het kwam niet van hun, hebben ze laten testen. Was gewoon een domme fout van de natuur Dus er is hoop!
Gefeliciteerd ! @tine mijn afscheiding is ook juist wat dikker nu.. Wel echt weeig gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden maar breekt niks door.. Erg rommelige darmen dat is echt niet normaal. Wordt er smachts wakker van. En van die gekke lichte steekjes , vooral links maar soms rechts .. Spannend allemaal nog 2 dagen tot nod. Mijn eisprong was ook met kerst 😇
Ja ik heb ak heel de avond steken! Maar menstruatie gevoel kan erbij horen he! Duimen duimen!!! Hmmm dat is te toevallig! Kerst is een positief feest dus moet wel zoo zijn dat je dan zwanger geraakt haha!
Heb geen idee afscheiding is nu wel ineens veel minder geworden.. Zo goed als weg dus .. Dit is bij mijn menstruatie ook altijd zo. Maar dat gekke gevoel in mijn buik nog niet eerder gehad . Heb hier geen testen meer liggen nu.. Alleen die digitale van clearblue maar die bewaar ik voor een positieve test van een ander merk. Zou morgen gelijk een set bestellen ! Zijn die testen waarbij je paar druppels erop moet doen met pipetje net zo goed ? Heeft iemand hier ervaringen mee?
Jaaa shart! Geweldig! Goed man! Gefeliciteerd! Gaan we niet vanuit dat je nog ongesteld word. Gewoon zwanger. Streep is een streep. Geniet ervan Hier: vanmorgen test gedaan. Dik negatief. Haha op naar de volgende ronde dus. En ga je advies opvolgen Tine.. Lkkr rustig op ons gemakje. Zien wel verder Thnx meiden voor alle leuke reacties! Hopelijk hebben we ALLEMAAL snel een positieve test!!!
Spannend ik hoop dat je ongi niet doorbreekt! Ja ik gebruik die testen met pipetjes, cassette bedoel je? Als je vroeg wil testen moet je die van kruidvat halen 2voor5 die zijn heel gevoelig, is met pipetje. Ik vind dat gemakkelijk. Sharon, jammer! Maar goed dat je rustig aan gaat doen, ik hoop dat het je lukt maar het is al veel dat je zegt dat het gaat proberen!! Als er iets is mag je hier altijd komen praten!!
Hoop het ook spannend !! Denk als nog niet doorgebroken is woensdag testen😇 Wat ik erg gek vind. Ik slaap altijd op mijn buik. Maar als ik nu op mijn buik ga liggen, krijg ik juist gelijk raar gevoel in mijn buik .. Maar de moeheid is het meest frustrerend .. Kom mijn bed niet uit sochtends . Hoe gaat het daar qua kwaaltjes Tine?
Ooh ja, dat is wel gek! Ik ook enorm moe, kan elke dag wel een dutje doen op de bank! Mijn tepels beginnen gevoeliger te worden. Ef de zijkant van mijn borsten doet meer pijn, had ik vorige keer pas mt vijf weken! Ben enorm emotioneel, echt al veel gehuild.... Als mijn vriend ff niet meewerkt ofzo. Hij wil nog wachten om het te vertelle tegen zijn ouders.... En ben ook verkouden, vooral snachts last van. Veel snot vanochtend dikke gele slijmen met bloed bij (sorry!) Mijn buik doet soms pijn, opgeblazen, obstipatie maar dat begint nu te beteren (mss door de frieten gisteren..) Voel me zwangerder dan vorige keer! Net gebeld naar vk, krijg op 3 februari een echo. Had gevraagd voor vroeger maar dan kon ze niet met zekerheid zeggen of er al een hartje was... nog vier weekjes wachten pfffff! Hopelijk haal ik de echo deze kwer wel!
Heb mn echo toch kunnen vervroegen! 30 januari!! Jeej! Mijj vriend kon alleen op donderdag dus heb toch gevraagd voor die donderdag ervoor. Ze zei ja maar als er niks te zien is moet je toch week tot anderhalve week wachten. Boeiend, moest ik anders ook en nu is er kans dat ik het wel al kan zien en horen! Ben dan 7 weken en drie dagen.....