Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Helaas ongesteld geworden hier.. Op naar een nieuwe ronde !!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat jammer spannend! Balen! Hoe gaat het verder met iedereen?

3. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het is hier erg stil ineens . Wel jammer.
    Ik zit nu met een dilemma over de vakantie..
    Dit jaar wouden we gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.
    We wouden de eerste 2 weken van september weggaan.
    Nu zit ik er dus mee dat ze niet weten dat ik probeer zwanger te worden. Mocht het deze ronde lukken mag ik in september net niet meer vliegen.
    Dus ik moet of 1 ronde overslaan, aangezien je tot 34 weken mag vliegen? Volgende ronde kan het dus nog wel.
    Of ik moet nog even onder het boeken uit komen.

Iemand tips??

4. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    annuleringsverzekering nemen.. :D hahahah...

nog 4 dagen en dan kan ik testen..
    ik had vh weekend een intiem momentje, en op dat moment waren alle gevoelens weg en had ik zoiets van dit hoeft niet meer, ik zit al "vol".. is dit raar??

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ja precies daar zat ik ook aan te denken! Gewoon annulering verzekering! Zou niet maandje overslaan ivm vakantie planning. Je weet maar nooit toch?

Dreamer kun je uitleggen wat je bedoelt? Ik vat m ff niet... Zo van 'klussen' is niet meer nodig, het is al gebeurd?

6. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ja dat je het gevoel heb dat het niet meer hoeft omdat je idd al bevrucht bent? zoiets, ik noem het vol omdat mijn gevoel dat zei.. :D

7. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat sowieso. Maar zou het dan zo lullig vinden tegenover mijn ouders..omdat het ook hun vakantie is..
    Maar mosschien moet ik me daar niet zo druk om maken dan..

@dreamer. Duimen voor een positieve test dan maar!!

8. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik hoop het ook dit keer,
    in 24 uur tijd, 2 mensen gesproken die aan me vroegen of ik zwanger was? hahaha

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dreamer waarom niet een kv testje er tegenaan gooien? Ik testte op 10 dpo een tuurstreep, 11 dpo een duidelijk streepje...

10. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik denk dat ik bang ben voor de teleurstelling, als het deze ronde niet gelukt is ga ik naar ronde 8.. das pijnlijk..
    en aangezien overmorgen me NOD is, vindt iik t makkelijker om het af te wachten.. misschien stom en tegenovergesteld van anderen.. maar ik heb deze maand echt het gevoel dat het raak is..

11. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoop het echt voor je! Spannend.
    Ik ga nu ronde 4 in valt mee.
    Maar om mij heen 2 mensen die gestopt zijn met de pil en die maand ook al zwanger.. Dus ken toch een beetje het gevoel..

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dreamer, dat is wel een mooi teken als mensen dat aan jou vragen! Heb het nogal van imand gehoord! Snap dat je wil wachten met testen als je al zo lang bezig bent! Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt! Ik hoop dat je gevoel juist is!

Een gevoel zegt vaak veel!
    Toen ik bloed verloor bij mijn vorige zw zei mijn gevoel ook dat het fout was!
    En deze keer had ik niet echt een uitgesproken gevoel, ik geraak snel zwanger zo blijkt dus het was zo van ja het kan makkelijk en ik voel wel enkele djngen zoals vorige zw, maar had ook iets van het kan ook nog even duren! Maar had opzich wel een goed gevoel, een gevoel van ja! Maar omdat ik de ronde ervoor ook een gevoel had omdat ik zoveel voelde en ik uiteindelijk ongesteld werd wou ik nu niet teveel van mn gevoel uitgaan. Achteraf bekeken was ik in de vorige ronde nog te emotioneel en verdrietig van het mk en was er veel druk waardoor mijn gevoel gewoon hartstikke fout was! Deze ronde was ik heel rustig, maar als je al wat rondes hebt gehad weet je wel hoe het voelt als je ongi wordt denk ik...

Spannend, als jij denkt dat het beste is om een maand over te slaan moet je dat doen he. Is prioriteiten stellen! Maar je zult zien dat je in die maand zwanger geraakt haha, als je onveilig seks hebt tenminste.
    Ik had dat ook deze ronde, mijn broer trouwt in september, dus ik had iets van hmmm als ik nu zwanger geraak beval ik in september, allemaal heel nipt dus. Heb niet mijn eisprong genegeerd , gewoon seks gehad maar dacht wel van ja zou niet heel erg zijn als het niet raak is!
    Als jij echt graag op vakantie wil, moet je dat doen maar als jij het belangrijker vindt om snek zwanger te geraken moet je dat gevoel volgen en gewoon kijken hoe alles verloopt! :) voor alles is een oplossing hoor!

13. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Shart, bloed verloren? :( hoe gaat eht nu?

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies
    Ik ben aan t wachten op dat de vmk door zet :(
    Jammer maar gister verloor ik een beetje roze/rood, ging gepaard met krampen. Duurde ongeveer 20 min. Daarna helemaal niks meer tot vanochtend weer hetzelfde verhaal. Had nog een kv test liggen en die was echt veeeeeel lichter geworden dus denk dat ik elk moment ongesteld ga worden. Hoop dat het snel doorzet want ben die onzekerheid wel zat.

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ooh shart! Bahbahbah :(
    Ik weet hoe het voelt, leef volledig met je mee! Dat afwachten tot het voorbij is is niet leuk. Bij mij duurde het gelukkig maar twee dagen! Ik hoop voor je dat het snel voorbij is! Natuurlijk hoop ik dat het niks betekent en die test niets wil zeggen.. Maarja... Zo jammer!
    Heel veel sterkte meid!

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel Tine! Ja ik hoop dat het gewoon opschiet, want nu blijf ik steeds denken misschien komt het nog goed? Omdat het niet doorzet. Maar die test was echt ineens net zo licht als de test die ik 11 dpo deed, dus het kan echt niet dat mijn hcg nog goed aan het stijgen is. Het is gewoon balen, maar laat het dan alsjeblieft nu doorzetten!! (Dan neem ik een borrel vanavond! ;))

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja dat had ik ook die hoop!
    Echt erg voor je!
    Knuff

18. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff deze maand gaat me lichaam wel weer op de loop { denk ik }

ik moet huilen bij films
    me bosten doen echt pijn { bij pukken om wat te pakken zonder bh is niet te doen als me kleintje er tegen stoot doet dat pijn }
    en ik moet heel veel plassen terwijl ik niet veel gedronken heb

ik ga nu toch wel (weer) twijfelen
    22 jan mag ik testen .

19. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Tine dankjewel voor je berichtje.
    Ga toch nie overslaan inderdaad.
    Zelf wil ik erg graag zwanger worden , liever geen vakantie hoor haha .
    Ben alleen bang dat ik het verpest voor mijn ouders.
    Maar ze zijn nog nergens weer over begonnen.
    Mochten ze erover beginnen kijk ik wel wat ik doe.
    Wie weet anders maar eerlijk zeggen hoe het zit.
    Misschien beginnen ze er nog even niet over. Zou helemaal mooi zijn.

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik had voor mijn NOD echt helemaal nergens last van. Helemaal niks. Had 2 dagen na NOD getest en was zo wit als sneeuw. Een week na NOD nogmaals getest en wederom negatief. Pas na 2 weken en 2 dagen na NOD een positieve test. Tot op heden eigenlijk vrij weinig last. Wat meer moeten plassen dat is tot nu toe alles.

Deel Deze Pagina