Dat is laat kimmiej Spannend, ja gewoon eerlijk zijn die gaan dat echt wel snappen hoor komt vast wel goed! Hopelijk nu snel zwanger!!!
Ik hoop voor je dat het de volgende ronde lukt. Maar dus ook zonder symptomen kan het. Zolang je maar niet ongesteld wordt..
Ik moet nog even. Ga nu maar gewoon proberen om de dag te vrijen. Als dit likt natuurlijk haha maar ga mijn best doen. Dan kan ik mijn ei sowieso niet gemist hebben ..
Ja klopt spannend. Als je dan eens om de twee dagen doet heb je zelfs nog veel kans Vlindertje ik duim voor je, hopelijk zijn die pijnlijke borsten een goed twken!
heb 26dec een miskraam gehad en had ik ook pijn in me borsten en nu ook weer en mega veel plassen hoop t .. zag dat jij ook een mk hebt gehad echt klote als iemand dat moet meemaken vooral als je zoiets graag wilt
Duimen voor deze maand dan maar.. Duurt nog even haha. Lijkt wel pf de maanden nu veel langer duren 😇
spannend morgen denk ik en als negatief is dan volgende week het kan zijn dat. ik een verlaat ei heb door de mk dus we wachten af.. en jij? wanneer is jou nod?
Mijn nod is 16 februari pas als ik uitga van mijn lange cyclus. Ik heb dus nog even. Zelfs nog niet in mijn vruchtbare periode. Klus nu om de dag om de eisprong echt niet te missen. Dit is nu ronde 4 nog maar voor mij maar door mijn lange cyclussen voelt alles zo lang 😔 Ik zei eerst altijd in januari slaan we 1 maand over, want ik wou liever niet in september uitgerekend zijn ivm drukte van verjaardagen altijd in die maand. Maar nu het dan echt zover is denk ik daar al niet eens meer aam. Een periode overslaan is geen optie meer haha
Jeetje Vlindertje, wat heftig zeg. Ik zal voor jullie duimen. En inderdaad kan zomaar zijn dat je later positief test. Ik testte ook pas 2 weken na NOD positief. Hou hoop..!!!
hellaas ben ik voor dat ik naar bed ging ongesteld geworden 2 dagen te vroeg. maar ben blij dat mijn cyclus wel gewoon 26 27 of 28 is ik stop nou ff met forums en datas en laat het wel op me af komen we gaan gewoon voor een liefdesbaby en gaan gewoon klussen wanneer we zin hebben .. elke x weer een terleurstelling en komt elke x keihard aan net of t me niet gegunt is dus. heb er ff geen zin meer in.. het komt of t komt niet succces voor jullie en fijne zwschap gewenst.. dikke kus en knuffel xxxxx
Beste Vlindertje, Goed van je dat je er zo mee om gaat. Ik wens je het allerbeste en ik hoop dat het snel mag lukken voor je. x kim
Hier deze x zeker signalen voor NOD, vanaf ong. 8dpo. Ineens allemaal puistjes, iemand zei tegen me dat ik zo straalde en zelf heb ik meer last van lage rugpijn. Vandaag 12dpo positief getest!