Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Welshfan

    Welshfan Actief lid

    13 feb 2014
    303
    9
    18
    Jammer dat je toch denkt dat je toch ongesteld gaat worden...
    Als het doorbreekt, even die periode doorstaan en dan weer vol goede moed aan de volgende ronde beginnen!
    Veel succes!
     
  2. Nurse89

    Nurse89 Niet meer actief

    Om eerlijk te zijn snap ik er ook niks meer van. Had dit vorige maand en nu weer, t is echt "oud bloed" en niet eens dezelfde hoeveelheid. Zo vreemd! Maarja dit zal dan wel m'n ongi moeten voorstellen ofzo? Ik weet t anders ook niet.. Mocht er onverhoopt nog iets anders gebeuren dan laat ik iets weten!
     
  3. Welshfan

    Welshfan Actief lid

    13 feb 2014
    303
    9
    18
    Oud bloed kan wel wijzen op een zwangerschap hé... Ik hoopte afgelopen weekend dat het bij oud bloed zou blijven, maar bij mij werd het redelijk veel helder bloed, wat meestal wel wijst op een gewone menstruatie. Maar als je enkel oud bloed verliest, kan dit wijzen op een zwangerschap... Had iets gelezen dat dit bloed is dat nog aan je baarmoeder hangt en dat dit door de innesteling los is gekomen, waardoor je dus oud bloed verliest.

    Maar ik wil je geen valse hoop geven hé, ik wil gewoon even zeggen dat het met bruinverlies nog steeds mogelijk is...
     
  4. Sarah82x

    Sarah82x Actief lid

    2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Hallo!

    Vanmorgen positief getest!! Vorige maand voelde ik me heel zwanger, nu juist niet. Ik voelde wel een soort van rust en "vlinders". Lichamelijk merkte ik meer afscheiding en sneller koud terwijl ik het juist snel warm heb.
    De afgelopen dagen wel wat last van mijn buik maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden!
     
  5. Welshfan

    Welshfan Actief lid

    13 feb 2014
    303
    9
    18
    Sarah82: Gefeliciteerd!! Ben zo blij voor je!
    Ik lijk steeds vaker te lezen dat veel vrouwen vaak allerlei zwangerschapssymptomen hebben in de maanden dat ze niet zwanger zijn, en dat ze veel minder (of zelfs geen) symptomen hebben in de maand dat ze wel zwanger blijken te zijn.
     

Deel Deze Pagina