Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ik heb zeer pijnlijke borsten, en steekjes in de buik... en vaak plassen soms en soms zo enorme honger 15de mijn NOD Spanninggggggggggggg:)

2. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @lauwra. Ja ik vin het erg lastig in te schatten . Heb wel iets hogere lichaamstemperatuur dan normaal . Dit heb ik normaal met een menstruatie niet.. De buikpijn lijkt wel precies op mijn menstruatie .
    Ik heb wel af en toe steken in mijn borst maar verder zijn ze totaal niet gevoelig ofzo .. Eventjes afwachten nog .

@ hondagirl. Spannend he! Ik weet hoe je je voelt. De 15e is ook mijn maximale nod dag. Normaal zou het vandaag of morgen zijn maar als ik uitga van mijn langste cyclus de 15e. Toevallig haha!

3. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

gaan we samen positief testen hopelijk snel vrijdag hahaha

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik had 6 dagen na mijn ei 3 dagen een griepgevoel wat maar niet door wou zetten en 9 dagen na ovulatie steken in mijn linker lies. Verder moest ik enorm vaak plassen, sliep ik onrustiger, was ik echt verschrikkelijk moe en had snel last van mijn onderrug.
    2 dagen voor NOD heb ik positief getest.

Ik duim voor je!

5. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ Samsie. Ik heb nu sinds einde middag hele erge steken in mijn onderbuik. stukje onder mijn navel, dit straalt uit naar links toe.
    Ik heb een vriendin van mij die al een dochter heeft, gevraagd of ze dit herkende. Die dacht eerder aan innestelingspijn?
    Zou het kunnen dat ik mijn eisprong toch later heb dan verwacht en er nu toch een innesteling plaats vind?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Als ik van mijn langste cyclus uit ga moet dit ongeveer wel kunnen.
    Dan zit de innesteling 10 dagen naar de eisprong.

Mijn kwaaltjes: nu sinds kort de erge steken, 2 dagen al heftige misselijkheid, sneller rugpijn dan normaal en echt extreem vaak plassen. Niet normaal.
    Loop op werk voor mijn gevoel elk kwartier naar de wc.
    Ook erg moe smiddags al.

6. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Ikzelf had het niet, maar kan zeker toch! Hoor er vaker over.

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    anke: ik heb ook veel wit slijmerige afscheiding al een week! steeds ga ik naar de wc omdat ik denk dat ik dan ongesteld ben ofzo, maar nog geen duivels gezien...
    vandaag 2 dagen overtijd. verder geen symptomen

maar dat had ik bij eerder zwangerschappen ook nauwelijks.
    ik geef ook nog bv dus misschien dat daardoor mijn cyclus nu anders loopt?
    afwachten maar...

8. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    nou bij mij wordt het niet minder.
    de verkoudheid zet niet door.. maar ben aan het kwakkelen.. na mijn ei had ik echt pijn in me buik.. daarna diarree en dat is eig nog steeds zo.. ik voel me anders, en ben vooral in de avond misselijk.. verder eet ik ineens graag vleeswaren.. heel stom.. en noten.. tis nog even afwachten:(

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    dat van die diarree is ook herkanbaar hier! ik poepte elke keer een beetje! ging naar de wc en moets ook neens poepen. darmen zijn wel in de war, maar aan de andere kant: het heerts ook dus ja....

10. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    precies kan er geen vinger op leggen helaas.. het enige vreemde is dat het begonnen is na mijn ei.. dus heb een klein beetje hoop hahaha..

en vooral na het eten komt het er zo weer uit.. (sorry voor details)..volgens de app die ik heb is het zo dat als er een bevruchting plaatsgevonden heeft het nu gaat innestelen in de baarmoeder..

over 4 dagen testen.. ben zooo nieuwsgierig!!

11. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @lalalamanon. Dat van die afscheiding heb ik precies zo.
    Denk al 4 dagen van oeps toch ongesteld. Maar dan is het inderdaad steeds slijmerige afscheiding . Iets dikker dan anders.
    Darmen zijn ook erg van streek. Normaal ga ik echt 1 keer in de 2/3 dagen nu elke dag en Soms zelfs vaker op 1 dag.

Weten jullie meer over de innesteling wanneer dit plaats kan vinden?
    Kan dit vlak voor je nod zijn?

12. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb juist heel weinig afscheiding alleen met afvegen.. das dan dik melkachtig..
    normaal heb ik het juist heel erg als ik ongi moet worden en nu ben ik eigenlijk elke dag schoon..

raar he dat vrouwen zo verschillend zijn :p

13. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ dreamer . Kan ook maar zo zijn dat dan toch mijn ongesteldheid door komt hoor. Eerder nooit zo op gelet maar het is nu wel echt dikker ..maar jij weet verder ook niet precies hoe het zit qua innesteling?

14. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    boven aan deze pagina staat ook een calculator daarop zie je volgens mij ook de datum van de innesteling. die heb je in de week voor je nod. als je denkt dat je hem nu hebt dan is je nod waarschijn lijk ookl later (misschien langere cyclus)

normaal heb ik paar dagen wat afscheiding rond de innesteling daarna een aantal dagen 3 of 4 niks meer, heel droog en dan ineens ongesteld, maar nu heb ik sinds de innesteling zeg maar die afscheiding.

bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas eerste verschijnselen na 7 weken, dus ik heb ook niks om op terug te kijken.
    ik zie nu wel dat ik toen voor het eerst teste na 4 dagen. dus ik denk dat ik het weekend nog een test doe, tenzij de duivels toch komen!

15. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    je hebt ook een app,
    mbk heet dat.. daar kan je instellen wann je ongi moet worden, wat er allemaal in je lichaam gebeurt zie je dan.. je temp kan je bijhouden.. en je zit wann je eventuele eisprong is en ook kan je aangeven wann je gevreeën heb.. ik gebruik m en vindt het super handig

16. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de snelle reacties. Volgens die app is het zo dat als er een bevruchting heeft plaatsgevonden deze vandaag volledig is ingenesteld. Vanaf wanneer kun je dan testen ?
    Denk dat ik het sowieso nog afwacht tot zondag ofzo of ik ongesteld wordt .

17. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    op je NOd zou ik testen...
    bij mij is hij onderweg naar baarmoeder volgens de app dus we lopen bijna gelijk ;)

18. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer tijdens een innesteling kun je klachten hebben dam ? Wel helemaal op die laatste 2 dagen?
    Mijn klachten zijn nu echt allemaal weg. Alleen nog rommelige darmen veel plassen en erg moe. Maar totaal geen krampen meer.
    Toch ook nog niet ongesteld. Dus erg spannend

19. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik denk zodra de zaadcel in de eicel terecht komt en wann deze in de baarmoeder innestelt. ik heb dezelfde symptomen als jij, gisteravond wel misselijk geweest..

20. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij mijn zijn de symptomen helemaal weg..
    Gisteren nog klein beetje weeïg gevoel verder niks meer.
    Vandaag helemaal niks meer eigenlijk..
    Alleen dat ik iets vaker moet plassen maar dit kan natuurlijk nog meer oorzaken hebben.
    Ben bang dat het dan toch niks wordt deze ronde.
    Maar ook nog niet ongesteld dus even afwachten nog steeds.
    Heb net op de calculator van de site gekeken.
    Dit kwam er uit:
    Eerste dag van je laatste menstruatie:14 oktober 2013Een beetje vruchtbaar:31 oktober 2013Vruchtbaar:1 november 2013Erg vruchtbaar:2 november 2013Eisprong:3 november 2013Innesteldag:8 november 2013Vanaf hier kun je testen:17 november 2013

Moet eerlijk zeggen dat ik 31 oktober en 1 november allebei niet geklust heb.
    2 november wel en 3 november ook dus wie weet..

Aan andere kant nu alle symptomen op zijn het wel opgegeven, dan hoop ik dat de ongesteldheid maar gauw door komt kan ik in ieder geval aan een nieuwe ronde beginnen.

Deel Deze Pagina