Symptomen voor de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spannend03, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Echt balen zeg! Ja wij vinden ook beiden dat we moeten wachten op een positieve test eigenlijk haha.
    Maar kon er erg goedkoop aan komen niet normaal. Dat ik hem zelfs nog weer beter kan verkopen als ik wil haha.
    Of een ander er erg blij mee maken

2. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    @spannend02, wat een super gave kinderwagen! nu nog een positieve test zou mooi zijn!

@lalalamanon, wat balen zeg! hopelijk mag je snel positief testen.

succes allemaal

3. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mm rode duiveltjes zijn nog steeds weg en mijn afscheiding is gewoon weer terug .. Maar net even testje gewaagd en die is toch echt negatief ..

4. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mm na 5 minuten was er twijfel. Dacht een heel vaag roze streepje te zien. Vriendin gebeld die is gekomen en dacht ook iets vaags te zien .
    Maar dan ook wel echt heel vaag.
    Maar normaal twijfel ik nooit vind hem altijd Omo wit. Hebben meer mensen hier ervaring mee?

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Licht streepje is zwanger! Maar misschien heb he nog weinig hcg in je lichaam over twee dagen nog een keer en dan moet het ietsje duidelijker zijn?
    Heb je kruitvat 2 voor 5? Die is namelijk erg gevoelig en meet het meteen als je zwanger bent
    Een lucht streepje is ook zwanger!!
    Plaats ff een foto! Dan kijken we mee!

6. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Foto is echt extreem wazig hoor sorry.

Blauwe moet je weg denken dat kwam later pas naar een uur ofzo omdat ik hem uit elkaar had gehaald haha !

Maar hier is toch echt wat op te zien.
    Nu net action test gedaan maar die is negatief ..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,3 KB
      Weergaven:
      158
  7. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Tussen de c en de t.. Niet recht onder de t

8. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    net met een tip van iemand water erdoor gedaan maar weg was de streep. Dus toch maar even terug op het wachtbankje haha

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    Ja die foto is te wazig! Ik kan niks zien, zit niks anders op dan nod afwachten!

10. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ lalalamanon die heb ik afgewacht.
    Mijn gemiddelde cyclus was dat al voorbij, maar mijn langste cyclus is dit vandaag. Ik wacht nu toch gewoon tot het einde van de week af of de duiveltjes komen rn anders op het einde van de week een test

11. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ben morgen aan de beurt.. :D.. dan is mijn NOD... vindt het spannend!! nog steeds misselijkheid vlagen, moe en veel trek en emotioneel af en toe..

12. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ dreamer. Spannend inderdaad ! Ben benieuwd . Je post het vast wel even toch ?

Ik heb me voorgenomen nu gewoon te wachten ..
    Las op allerlei forums dat mensen zelfs pas positief testen bij 2 weken overtijd.
    Als ik uitga dat vandaag mijn nod is is er dan dus nog geen 100 procent zekerheid.
    Dokter gaf zelfs aan dat vanaf 4 dagen na nod pas goed te testen was.
    Spannend allemaal.
    Vandaag echt veel misselijk. Smiddags ook ineens een hele vlaag van misselijkheid .
    Mijn afscheiding is nog steeds dik melkachtig.
    En weeige buikpijn alsof mijn menstruatie komt.
    Denk ook steeds snel naar de wc qua gevoel ongesteld maar dan blijkt het afscheiding te zijn..
    Ook beetje rare acties die ik niet kan plaatsen dat ik gewoon echt domme dingen vergeet.
    En heb erg droge mond. Veel dorst. Dit is niks voor mij

13. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    Tuurlijk Laat ik het weten... Bij mij is het qua darmen nog steeds niet goed... En ben moe en ineens verkouden... Ook dorst ja, en de droge mond herken ik wel... En Miss moet je echt nog even wachten.. Komt vast goed!! Ik wacht morgen af of ik ongi wordt, zoniet dan ga ik testen..

14. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook ineens op sommige momenten ineens een loopneus.
    Ik wist niet dat dat eventueel een kwaaltje was?

Ik moet zeggen ik rij dan ook paard, heb een eigen paard.
    Vandaag op zich erg ontspannen rondje buiten gedaan, samen met vriendin. Bijna alleen maar gestapt, heel af en toe drafje. Maar als ik dan afstap ben ik toch wel misselijk..
    Ben benieuwd naar jou test morgen!
    Ik heb nu gewoon een digitale clearblue gekocht. Is er ook geen twijfel meer mogelijk. Doe hem dan wel alleen liever later dan morgen denk ik.. Ben bang dat als hij morgen negatief is ik nog steeds twijfel.
    Mijn buikpijn is vandaag ook erg aanwezig dus wacht toch nog even af of er echt geen duiveltjes komen..

15. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    nou wat toevallig, bij mij is de verkoudheid totaal doorgebroken.. niet normaal.. ben gwn ineens grieperig..

ik wacht ook nog even af.. je hoort het vanmiddag of morgen ochtend meteen.. ben zoooo nieuwschierig:D

16. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd haha.
    Hier ook nog totaal geen duiveltjes .
    Vanmorgen erg misselijk en het valt me op dat ik nu steeds vaker vlokjes in mijn urine krijg. Vorige week viel het me voor het eerst op maar dat was dan eenmalig die dag. Nu is het bijna elke keer zo ..
    Wel spannend hoor !!
    Ben alleen steeds bang om te testen. Dat ik dan toch misschien nog te vroeg ben dus wacht toch nog steeds even haha.

Wat zou jij doen? Ik heb nog 1 test met streepjes maar ook1 digitale clearblue . Ze zeggen dat die erg gevoelig is?
    Ik had zoiets dat die wel duidelijk zou geven en een twijfels.
    Wat is jou mening? Haha

17. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    ja, ik durf ook niet te testen.. hahaha.. zelfde schuitje..

maar als ik me niet meer zou kunnen bedwingen zou ik gaan voor de cb test.. maar het idee dat het niet zo zou zijn beangstigd me dan wel..

vaak heb ik ook wel getest enz als me ongi er nog niet was en dan was de test nega en een uur later was ik ongi, gwn omdat ik dan rust had denk ik..

maar ik blijf nu dat andere gevoel houden.. dat het miss wel eens raak zou kunnen zijn.. nu ben ik al 2 dagen overtijd.. en ik ben altijd optijd, met uitzondering 1 dag..

18. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    @Dreamer02 en Spannend03: Succes meiden!

19. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oke! Van mijn langste cyclus dit jaar ben jk nu ook 2 dagen over tijd . Van mijn gemiddelde dus al nog langer.
    Ik heb ook dat idee hoor.
    Vanmiddag nog bij mijn boterhammen neem ik altijd een champion cup à soup op het werk. Dit keer ook. Maar na het opdrinken zo misselijk dat ik moeite had niet naar de wc te rennen..
    Erg veel misselijkheids vlagen . Heb vanavond paardrijles ben benieuwd hoe ik me na die tijd voel . Dat zegt misschien ook nog wat.
    Ik denk dat ik donderdag of vrijdagochtend ga testen ., stel het steeds langer uit ..

20. Dreamer02

Dreamer02 Lid

23 okt 2013
    72
    0
    0
    Spijkenisse
    dank je wel!! :D

Deel Deze Pagina