ja.. hoe langer hoe beter hahaha, scheelt weer als we toch ongi worden.. hebben we iig nog een test over..
Ook dat inderdaad . Maar als de test nu negatie is en ik wordt ook niet ongesteld vind ik ook zo vervelend.. Moet zeggen dat mijn misselijkheid smiddags altijd wel heel erg is terwijl ik dit nooit gehad heb dus de hoop wordt iets groter .. Heb jij daar ook last van?
ik ben voornamelijk misselijk als ik iets gegeten heb, of als ik rust krijg in mijn lijf.. maar niet dat ik moet kotsen ofzo.. zover gaat het nog niet. ben zooo nieuwsgierig aan het worden dat ik er miss toch morgen een testje tegen aan gooi als ik niet ongi wordt morgen..
Beetje onsmakelijke vraag he maar vraag het me echt af. Ik vanaf eind vorige week ineens meer afscheiding, maar dit was wel redelijk dun. Nu heb ik ineens zulke dikke afscheiding dat als ik het tussen een wc papiertje doe en het uit elkaar trek het gewoon slierten worden. Dit heb ik nog nooit gehad. Herken jij dit misschien?
Nee heb ik juist niet, bijna geen afscheiding te vinden terwijl ik normaal als ik ongi moet worden er veel last van heb... Wat een verschil eigenlijk hahaha tussen jou en mij... Ik denk niet dat we onze vingers erop moeten leggen.. Iedere vrouw verschilt.. Toch maar testen??
@ dreamer. Wanneer wou jij ook alweer gaan testen? Ik ben toch van mening het zo lang mogelijk uit te stellen. Wel heel leuk dat wij hetzelfde aantal dagen hebben haha. Beide 2 dagen overtijd. Ik moet zeggen het is ook niet zo dat het een gehele dag is hoor. Echt eenmalig per dag en dan een beetje dikkere (klont) Dit heb ik dus nog niet eerder gehad. Nouja meer dan afwachten kunnen we niet doen denk ik. Terwijl ik het juist zo leuk vind om steeds maar een verhaal te typen haha. Zat vanmiddag al weer te twijfelen hoor om het toch niet morgenvroeg te doen ofzo. Maar heb zoiets als ik tot vrijdag wacht is het eventuele hcg hormoon wel weer verdubbeld..
Hallo, ik leef met je mee. Wat erg met zo een negatief test.. maar als je twijfelt en je bent niet ongesteld, nog een testje proberen paar dagen later. Ik heb het meegemakt met negatief test en toch zwanger , die was pas positief na 12-13 dagen na nod. Voor mij was toen niet goed gegaan, maar ja je kan niks doen. Nu wacht ik ook op 25'ste om een testje te doen. Ik voel me echt niet lekker alsof ik de griep heb - duizelig,soms beetje misselijk , altijd koud, hoofdpain droge ogen, droge mond - vies smaak in mijn mond s'morgens , kramp, gevoelige tepels,opgezete buik, erg moe... en ik heb geen libido meer. En ik ook heb last van witte afscheiding. Ik wil niet praten over gas die komt uit op 2 kanten tegelijk dat is echt genant. Als het test negatief word ik echt gek Heel veel succes met testen.
@conyS. Echt dus 12 dagen over tijd was jou eerste positieve test? Had je daarvoor veel testen versleten ? Woow jij hebt ook wel erg veel symptomen he! Hopen dat de test positief is inderdaad. Ik heb ook totaal geen libido meer .. Verder geen gevoelige borsten ofzo alleen vlagen van misselijkheid na het eten en dan heel af en toe die afcheiding . Heel af en toe steekjes in mijn buik maar dit is erg zacht dus valt nergens tr plaatsen. Na vanmorgen was mijn hoop eigenlijk weg en dacht laat die duivels dan in ieder geval opschieten dan kan ik met een nieuwe ronde beginnen . Deze onzekerheid vind ik erger. Maar door jou verhaal nu wel weer een beetje hoop..
Blijf optimiest Ik had inderdaad mijn eerste positief test pas 12 dagen na nod, die was een eigenmerk van DA drogist ( 2 voor 11,75). Maar voor had ik nog 3 negatief kruidvat 2 voor 5 Mijn zus had positief test met de 2'de bb pas met 7 weken zo...het kan. Voor mij is erg..ik had 30 aug mijn 3'de miskraam in 6 maanden daarna krijg ik een lichte menstruatie maar met groot pain op 3 oktober. Op 29 okt krijg ik de volgende menstruatie, voor 3 dagen, maar heel klein beetje bloed verlies (een quart van het normaal). Op 12 deze maand heb ik een testje gedaan, omdat ik moet naar de ziekenhuis voor bloedonderzoek...test negatief.. Het begin van symptomen was net na menstruatie met gevoelige /bijna pijnlijke tepels maar nu is echt erg...en ik weet niet alshet komt door griep en PMS of komt van een kleine ...zo ik neem ook geen medicijn voor Hoe laat ben jij over? Mijn dokter zegt altijd 1 week wachten na dpo , testen en na oaar dagen nog een keer testen voor zekerheid * sorry als mijn nederlands is niet helemaal correct ik ben nog bezig met leren
@ Conny . Maakt niks uit als ik iets niet snap zeg ik het wel. Wat vervelend voor je zeg ! Echt erg. Leef met je mee! Ik ben nu nog maar 3 dagen over tijd hoor. Ik dacht dat je vanaf nod gewoon kon testen. Iedereen hoor ik juist elke keer erover dat die van de kruidvat zo gevoelig zijn .. Mijn gevoel is erg dubbel. Denk aan ene kant van niet, dit is onze tweede ronde dus zou erg snel zijn. Heb ook totaal geen gevoelige borsten ofzo terwijl ik iedereen daarover hoor. Ben zelf bang dat het me nu zo leuk lijkt dat ik door mijn eigen lichaam voor de gek wordt gehouden. Mijn andere kant zegt dat het best wel eens raak zou kunnen zijn. Mijn eten kan soms ineens heel anders smaken. Ik wordt veel sneller misselijk van eten. Ben erg opvliegerig voor mijn doen. Kan op iets heel kleins ineens best heftig reageren... Voel me af en toe beetje licht in mijn hoofd ( beetje afwezig gaat allemaal beetje langs me heen) Die test na 7 weken was ook wel eerder geprobeerd te testen? En is de zwangerschap gewoon helemaal goed gegaan?
@spannend3 3 dagen is nog vroeg hoor, probeer nog een keer 3-4 dagen later als de duivels komen niet Ik weet hoe dat voelt , jij hebt ook veel symptomen Die onzekerheid..uuuffffff!!! Ik ga zelfde doen...als de duivels komen niet eerst testen op nod dag en daarna wachten nog een week ik heb ook geen geduld voor. Voor mij, als ik krijg een positief moet gelijk naar gynecoloog bellen, omdat is groot risico voor miskraam. Op 27 nov heb ik afspraak voor het resultaat van de bloedonderzoek, erg spannend...zijn onze chromosomen gezond of niet )) Positief blijven en gewoon doorgaan, dit is mijn motto Mijn zus heeft nu een gezond slim jongetje 5 jaar oud van die zwangerschap. En ja zij had ook 2 keer negatief getest voor de 7 week positief.
welke datum was je latste menstruatie? ik heb zo een ''zwangerschaps calculator'' die zegt voor mij zo : laatste menstruatie datum : 29.10 gemiddeld 27 dagen geldige testresultaat : 3 december eco bevestiging van innenstelling :8 december ik zou 3 weken en 3 dagen zwanger zijn... als u geef mij je datum ga ik ook voor je rekenen.. helaas is niet in nederlands of engels het site ik ben morgen hier wel, vanavond gaan wij op bezoek..ik heb geen zin in, maar ja...afspraak is afspraak fijne avond
@lalala manon. Nee negatief getest vanmorgen. Ga nu dan denk ik toch maar een hele week wachten.. Mochten er dan nog geen duivels zijn.
Goede morgen, Op die pagina komt uit zo : mogelijke datum van de bevruchting 4 nov volgende menstruatie 18 nov testen op 20 nov bevestiging eco 25 nov je bent 4 weken en 4 dagen zwanger Contact dokter ( dit gaat over mogelijk miskraam) als u hebt bloeding, cramp, buik en rug pain op : 11 november 2013 9 december 2013 8 januari 2014 3 februari 2014
Ik kan bijna niet wachten met testen... Sinds gister kan ik de broek knopjes niet meer sluiten ( doet pijn) Constant pijn in mijn buik...is niet zo erg, maar gaat niet weg ook niet met paracetamol..en soms een paar seconden de pain is zo sterk dat ik zweet De dunne bruine streep tussen bikinilijn en navel van de vorige zwangerschappen is wat sterker gekleurd en wat dikker geworden... Volgens symptomen, ben ik 200% zeker zwanger ) maar ik geloof dat pas na de positieve test en eco.
Spannend hoor! Anders probeer je vast een early test. Mocht negatief zijn test je over een week weer. Als hij positief is is je onzekerheid voorbij! Mijn App zegt dat 3 november mijn eisprong is en 17 november ongesteld. Wel dicht bij elkaar dus haha: Ik wacht nu minimaal tot zondag misschien nog wel langer