Hoi Tine, Wat rot dat je een mk hebt gehad! Wat je zelf al zegt alle symptomen die je opnoemt kunnen van naderende ongi maar ook van zw schap zijn, er is helaas geen pijl op te trekken. Daarnaast ben je nog maar erg kort gestopt met de pil dus is het misschien ook nog lastig te bepalen welke symptomen voor jou 'normaal' zijn als je ongi wordt. Ik ken 3 mensen die gelijk in de eerste ronde na mk weer zwanger zijn geraakt dus het kan best hoor! Ik ga voor je duimen! Lastig he wachten
Ja alles kan he... Ben me erg bewust van alles. Inderdaad wat je zegt ivm pil, ik hoop gewoon dat al deze kwaaltjes goed zijn, het zijn er wel wat bij elkaar. En aangezien ik het vorige keer ook had... Oooooh pfoe! Heb vorige keer 1/2 dagen voor nod getest (ei was mss dag later, heb twee dagen pijn gehad de eerste keer dus wist het niet zeker) Maar ik weet niet hoe ik het nu ga doen.... Dat wachten is zo erg En bedankt, er draaien heel veel duimen en ik hoop dat ze helpen! ,
Graag gedaan! Ik zelf moet nog 5 dagen wachten, maar heb dus helemaal (nog) geen klachten... Geen pijn aan borsten, geen krampen, geen naderend ongi gevoel, had behoorlijk wat AFS vorige week, maar nu is het weer enkele dagen droog. Ik ga er niet te veel op letten wacht het gewoon rustig af!
Ik nog zes, Ja dat kan ook zo zenuwslopend zijn he, niks voele .. Ik had gehoopt hetzelfde te voelen als vorige keer. Nu dat zo is twijfel ik ook hard of het door ongi komt ofzo! Net broodje gegeten en voel het zuur al zitten... Gaan we samen wachten en elkaar wat oppeppen
Haha ja goed idee! Ik had bij 2 eerdere zwangerschappen ook helemaal geen kwaaltjes tot 6 weken. Kwam er ook bij beide zw schappen pas met 6 weken achter 😊 dus ja dat zet je dan toch aan t denken... Maar dat moet ik niet doen! Wanneer ga jij testen?
Oh oke! Hoezo zo laat dan? Ik wil het snel weten maar ja kan niet sneller testen dan het kan. Vorige keer testte ik maar heel licht dus vier dagen voor doe ik zowizo niet! Ik weet niet hoe lang ik het volhoud en of ik uberhaupt wel durf testen.... Ik ga wachten tot de drang komt. En mss wachten tot nod.... Ik weet het niet. Liefst zo lang mogelijk.
Omdat ik er toen helemaal niet mee bezig was Dus ineens ging ik me raar voelen en toen zag ik dat ik over tijd was twee keer was het toen dus prijs. Eerste keer geëindigd in een mk vlak nadat ik erachter kwam. Tweede keer heb ik een prachtige dochter aan over gehouden ik ga ook proberen tot NOD en misschien nog wel langer te wachten. NOD valt op de dag dat we sleutel van ons nieuwe huis krijgen dus heb het dan druk zat
Ooh zo dat kan ik niet, er niet mee bezig zijn haha! Allemaal heel bewust bij ons dusja . was het bij jullie toen niet zo bewust? Ohja maar toch ga je er op letten hoor haha!
Oh meisje, war erg voor je!! Ik leef met je mee!! Dikke knuffel!!! Sterkte!! Veel sterkte!! Zorg wel voor je, en rustig doen. Er zijn geen worden die iemand kan zeggen aan jou om beter te voelen... Doe voorzichtig, en praat met je manlief het is wel belangerijk. Voel jij wat beter nu? Sorry ik kon niet online komen, mijn schoonmoeder had een hartaanval en liegt nu in ziekenhuis..zo wij zijn de hele tijd tussen onze huis, zijn huis hndjes passen, en ziekenhuis. Dank je wel voor je lief reactie!! ik moet nog afwachten met genieten...pas na 23 december een beetje...ik ben nog bang voor een mk met zo veel stress en problemen nu..
@Tine Wat erg voor je met de miskraam, veel sterkte!! Ik raakde ook een keer zwanger eerste ronde na miskraam zo, het kan . Bij mij was niet goed gegaan maar ja, was pech..maar ik ken wel verhalen van meisjes die net na mk zwanger waren en een gezond kindje nu hebben van die zwangerschap. Ik weet hoe erg is afwachten..nog erger met zo veel symptomen...maar is beter om de nod te wachten met testen, en testje nog een keer doen na een paar dagen . Jouw gevoel zegt wel dat je zwanger bent , zo misschien het zo is. Je doet heel goed niet te veel aan het gedacht blijven... Kijk out ..na een mk je kan ook je menstruatie wat later krijgen ( in mijn geval had ik mk op 29 -30 augustus, en volgende menstruatie 3 oktober, en bij mij normaal komt na 27 dagen ) Ik duim wel voor je
Wat leuk, nieuwe huisje , Gefeliciteerd!!! Dat zou een leuke nieuw jaar nieuwe huisje, en 2 streepjes op de test Ik duim voor je Dus..wij zijn allebei in verhuising wij ook krijgen de sleutel op 16 dec van onze nieuwe huisje
Pff spannend allemaal. Ik heb zelf zo de neiging om een test te halen maar ben bang voor teleurstelling. Ik hen 25 nov mijn ei gehad(denk ik). Afgelopen zondag verloor ik ineens veel vocht net alsof ik in mijn broek plaste. Dit was eenmalig maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dit ook had bij de innesteling. Ik heb al gezocht of dit misschien ook bij anderen voorkwam maar ik kan er niks over vinden. Nu sinds gisteravond misselijk bij vlagen......dacht misschien buikgriep omdat noro heerst maar ik heb geen diaree.
Denk dat menstruatie alleen later komt als ei later was (meestal 14 dagen tussen) en ik had mn eisprong op de juiste dag Bedankt!! Ik heb even een vraagje. Ik zit nu vijf cagen voor nod en heb sinds vandaag echt spierpijn die loopt vanuit mijn nek tot aan mijn schouders. Echt die spier die opzij van de nekr wegloopt. Het stuk wat je masseer zeg maar... Van wat kan dat zijn?
Oeiii dat klinkt idd als stress voor jullie ja!! Ik hoop dat je een heel mooie echo krijgt voor kerst dan Hoe is het met je schoonmoeder nu? Hier gaat het redelijk hoor, ups en downs he... maar meer ups dan downs hoor! Ik probeer altijd positief te blijven.
@ cony: 23 december is een geluksdag! Ik ben 2 jaar geleden van mijn dochter bevallen op die dag en het is mijn (onze) verjaardag komt vast goed! Wat leuk dat jullie ook nieuw huisje krijgen! Wat erg voor je schoonmoeder gaat het al wat beter met haar? Waar kom je eigenlijk vandaan? @ tine: de spierpijn die je omschrijft lijkt echt stress, ik krijg het ook daar als ik te gespannen ben! Misschien je lief vragen om een massage? @ meiske: wat goed dat je positief blijft! Hier: niks bijzonders te melden wachten nog maar even af. Stond gister in de kruidvat maar heb me weten te bedwingen ga tot NOD wachten! Zou wat zijn, en de sleutel van het nieuwe huis en een posi test!
Denk niet dat het stress was of is. Het is al wat weggetrokken maar had gisteren de kerstboom gezet en met de lampjes uit de knoop te halen voelde ik dat mijn schouders er moe van werden. Denk dat het daardoor kwam. Heb niet echt stress, gewoon spanning en moodswings! En mijn spieren doen nu overal bijna pijn! Nek, rug, kont,... Kweet niet wat het is Heb erg slecht geslapen, wakker geworden en langer dan een uur wakker gelegen en liggen woelen. Mijn lichaam is op ofzo....
Goede morgen dames , Ik wens jullie een fijne week, en 2 streepjes op de test @Panda 1 - spannend hoor, waneer ga je testen? Ik duim voor je @Tine - voor de spier probeer maar warm douche en een beetje masage met tijger balm, geen voltaren of so. met slecht slapen hier ook voor de nod, waker worden voor de vekker ( niet normaal voor mij) en nu is het erger..2-3 keer/nacht wakker voor toilet...niet leuk Nog 2 dagen!! Spannend!!! @Meiske - Ik ben blij om te horen dat je positief blijvt, zo moet het , gefeliciteerd, jij bent een sterke vrouw!! met mijn schoonmoeder gaat eindelijk een beetje beter, maar zij blijvt in de ziekenhuis nog paar weeken, moet eerst stabiel zijn en daarna krijgt zij open heart operatie om een hartklep te repareren. Zo blijvt het spannend met haar. @ Shart - hey bijna tijd om 2 keer gefeliciteerd met je verjaardag zeggen, en morgen tijd voor de test spanneeeeeeeeeeeeend!!!! Ik woon nu in Hoogmade vlak bij Leiden en wij gaan verhuizen in Honselersdijk een leuk dorpje , vlak bij wateringen en Den haag Ik vecht nu van paar dagen met misselijkheid.. erg s'morgens en sávonds...en ik heb altijd honger...ik wordt binnenkort 200 kilo als ik blijv zo eten )) Ik moet al zwangerscahps broek kopen, mijn buik zit niet lekker in mijn broen..ik loop de gele dag met open knopjes..en ook de bh past niet meer -manlief heel blij Ik had gister nacht last van beetje roze afscheiding...en ik was beetje bang, maar die is ook weg nu - ik hoop dat de kleintje is nu vastgezet aan de baarmoeder, en geen andere oorzaak. Veder...ik hoop het goed loopt, en ik wacht op nog meer positieve testen van jullie. Dikke knuffel
Ik heb gisteren donkerbruin bloed gespot. Een vlekje maar nu niks meer... Wrs voorbode op ongi vandaag negatieve test. Wel indroger, roze streepje dat ik enkele uren later plots zag maar na water erover te doen zag ik niks meer. Twee dagen afwachten.
He Tine , is een beetje vroeg 2 dagen voor nod.. De donkerbruin bloeding kan innenstelling bloeding zijn... Erg spannend hoor!! Ik ken zo goed dat gevoel!! Wat voor merk test heb jij gebruikt? Veel sterkte, ik duim wel voor je. Hoe voel je veder? wat symptomen?
Hoor vaker voorbode op menstruatie en bijna niet innesteling Mijn borsten doen beetje pijn en mijn tepels nog steeds. Wat ik ook merk zijn aders. Ik zie ze zo. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik heel goed kijken onder de douche. Nu lopen ze door mijn tepels, over mijn borsten... Tepels lijken weer iets groter... Verder af en toe buikpijn maar vndg weer wat minder. En ja als ik wat teveel eet last. Maar heb heel de dag bijna niets gegeten, had geen eetlust. Daarnet wel veel gegeten. Verder nog wat rugpijn en beetje bruine afscheiding. Zoveel schrik dat mn ongi gaat doorbreken Test was van internet eentje. Goedkope maar nog nooit indroger op gehad... En vorige keer testte hij een dag voor nod heeeeel licht positief!