Symptomen voor eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esther1991, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb PCOS en maak dus weinig of geen eisprong. Ik weet dus ook niet hoe dat voelt en of ik het voel.

Ik weet wel dat ik de laatste keer 10 dagen voor mijn maandstonden pijnlijke tepels had gedurende drie dagen. Dus ik veronderstel dat dit de dag na mijn eisprong is begonnen.

Nu zit ik op CD27 en weer nog steeds geen eisprong gehad (dit weet ik door ovulatietesten). Nu voel ik wel een soort lichte krampen in mijn baarmoeder en heb ik lichte hoofdpijn. Ik veronderstel dus dat dit kan betekenen dat mijn eisprong nadert. Ik heb de laatste weken geen enkel symptoom gehad en nu voel ik wel wat spanning in mijn lichaam, vandaar mijn vraag.

Mijn vraag:
    Als jullie je eisprong voelen, hoeveel dagen voor/of tijdens je eisprong voelen jullie dit? Is dit enkele dagen vooraf? Is dit één dag? is dit na de eisprong?

2. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik ben ook gediagnosticeerd met pcos. Ik krijg enkele dagen voor de eisprong pijn rechts onder in de buik en ook hoofdpijn en misselijk. Als de pijn weg Is, is mijn eisprong geweest. Tip. . Hou je slijm vorming ook in de gaten. Helder en rekbaar slijm zijn tekenen rondom de eisprong. Succes!

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    De pijn start dus enkele dagen voor de eisprong?
    Ok, dankje voor de info!

4. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Bij mij wel. . Groeipijn van de eitjes noem ik het maar

5. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook ovu testen gedaan, daarom kan snap ik nu beter welke symptomen ik heb rond mn eisprong. Voel mn eisprong namelijk niet. Maar merk het aan mijn slijm en gevoelige borsten. Had ook last van mn rug. Dit alles tot aan mn piek.

Deel Deze Pagina