Helaas...

Discussion in 'Zwanger worden' started by pandavliegen, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Als ik naar de wc ga.. tril ik van de zenuwen.. zodra ik het papiertje roze zie kleuren, grijpt een wanhopig gevoel me om de keel. Game over... weer niet gelukt.

Tranen springen in mijn ogen, en ik probeer mezelf wanhopig wijs te maken dat ik het vast verkeerd gezien heb.

Verslagen zit ik weer achter mijn computer. Ik zoek snel wat op.. innestelingsbloeding op de dag van je verwachte menstruatie.. het kan.. ik hoef niks te lezen, want heb het zeker al een keer of 20 opgezocht. Ik weet ook dat de kans klein is.. en ik weet ook dat ik toch wat kramp gevoel heb in mijn buik. Maar ik probeer het te negeren.

Ik druk tegen mijn borsten.. als ik heel hard druk.. toen ze nog steeds zeer. Wanhopig zoek ik naar de laatste sprankjes hoop. Het kan nog.. toch!?

Ondertussen rollen de tranen over mijn gezicht. Ik weet maar al te goed wat het antwoord is. Nee. Het kan niet meer. Ook deze poging is voorbij.

Ik ben boos, verdrietig en irriteer me aan de hele wereld. Op het forum schiet ik uit mijn slof, om voor mij stomme opmerkingen (sorry dames!). Gelukkig krijg ik direct wat troostende woorden. Als ik die meiden niet had…

Ik twijfel om mijn handtekening aan te passen als er omdat moment een heftige kramp inzet. Dat was de druppel. Mijn handtekening wordt aanpast. Ronde 28… IUI 1-3 mislukt. IUI 4… ergens in februari.

Vandaag mag ik me kut voelen. En boos.. dat is de afspraak. Morgen overheerst onzekerheid en angst. En dan gaat mijn energie weer terug in het positief denken.. het hoop zoeken en halen uit de kleine dingen.

Maar vandaag, wil ik weg kruipen in een hoekje. Tegen mijn man, en samen huilen om weer een te verwerken teleurstelling. Weer een kans minder op een klein wondertje. En weer een stapje dichterbij de dag dat het wel lukt.

2. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

Jul 21, 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Wat ontzettend verdrietig :( . Sterkte.

Dat hoop ik echt voor jullie.

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,101
    3,487
    113
    Heel veel sterkte!
    Boos en verdrietig zijn mag zeker!
    En dan over paar dagen weer naar de hoop en de positiviteit.

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Godverdorie wat herkenbaar.
    Wat pieping oneerlijk en wat een pieping gezeik ook dat hele zwanger raken. Wat een tering zooi dat het weer niet is gelukt en wat knap dat jij de kracht kunt vinden om weer verder te gaan naar poging 4...
    Meis, ik snap het (echt) ik vind je sterk en je moet soorgaan, want elke kans is er 1!
    Kus

Pieping waren andere woorden maar van de site mag ik niet vloeken....

5. pandavliegen

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    dankje meiden!!

En moest wel lachen om je pieping meissie1001! haha.

6. mij84

mij84 Actief lid

Apr 16, 2012
    176
    0
    0
    Ik kan me maar half voorstellen hoe het voor je moet zijn..de frustraties, de onmacht, de overheersende wil..
    Toch wil ik je heel veel sterkte en succes wensen. Ik hoop heel hard voor je mee.

Dikke digi-knuffel

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Mij84 maar toch lief dat je reageert en zeker dat je meedoet met mvm.
    Dankzij jou kunnen wij ooit wellicht ook zwanger raken en blijven...
    Ik heb ook meegedaan met mvm, hoe dubbel dan he ;) gebruik straks mijn eigen goedje... 😳
    Sterkte vandaag meis, koop een dikke chocolade reep, neem je vent mee uit eten en bestel een lekkere fles wijn...
    Kus

8. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wil je gewoon even een dikke knuffel geven! Wat moet het zwaar voor jullie zijn en wat goed dat je ervoor blijft gaan (opgeven is geen optie, dat snap ik ook, maar vind het toch knap!).. Hoop dat je over een aantal weken hier een prachtige positieve test komt showen en dat het verdriet en de frustratie van afgelopen jaren een beetje kan verzachten!

9. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

Nov 13, 2013
    647
    4
    18
    Een hart onder de riem voor jou!
    Eens zal het raak zijn lieve panda!
    Maar vandaag mag je verdrietig zijn.. Wat is het soms oneerlijk hè.

10. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    ahw meid!

heel herkenbaar!
    trakteer jezelf op wat lekkers vandaag!
    hele dikke knuffel!

ga voor je duimen op een wonder!

11. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

Jan 14, 2015
    819
    0
    16
    Female
    Nederland
    Och jeetje.. Sterkte! Wat oneerlijk om weer ongesteld te worden..

Je hebt het heel mooi geschreven. Je mag je vandaag echt wel kut voelen en onder een deken kruipen om samen met je man te huilen! Vind het al heel knap dat je de derde dag alweer positief bent.

Mag ik vragen wat het inhoudt dat je vijandig BMM slijm hebt, dat je samenlevingstest negatief was?

12. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik kreeg tranen in m'n ogen toen ik t las. Ik heb geen idee hoe je je moet voelen. Ik wil je via deze weg een hele dikke knuffel geven!

13. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

Jan 16, 2013
    1,752
    0
    36
    Gelderland
    Het was voor mij altijd een volledig onbekend gevoel, maar nu na 1 miskraam heb ik een heel klein tipje van het gevoel meegekregen. Heel veel sterkte meis! En ook ik zal de volgende keer weer MvM bellen om mijn steentje bij te kunnen dragen. Sterkte!

14. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Lieve panda.

Ik had zo gehoopt dat het nu gelukt was.ik wil je een Dikke knuffel geven.

tranen in mijn ogen toen ik je bericht Las.

Doe maar rustig aan

15. pandavliegen

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    dankjewel!! lieve reacties, dat is fijn.

MvM is echt heel fijn dat ze er zijn! En heel fijn dat er dames voor plassen!!

Lizzy01, wat in het inhoud is dat de zaadjes mijn baarmoeder niet kunnen bereiken. Ze wordt allemaal gekild in mijn slijm rondom mijn baarmoedermond en verder naar beneden. Soort natuurlijke anti conceptie ;)

16. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

Jan 14, 2015
    819
    0
    16
    Female
    Nederland
    Oh jeetje, dat is wel heftig.. Ik had er nog nooit van gehoord!

Zeker mooi dat MvM bestaat. Ik was net begonnen toen onze zwangerschap helaas mis liep. Maar een volgende keer zou ik zo weer mee doen. Een kleine moeite en dan te bedenken dat er gewoon een gebrek is aan vrouwen die meewerken!

17. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte. Ik weet niet hoe het voelt, maar gun niemand wat jij omschrijft.
    Liefs,

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

Nov 2, 2011
    1,055
    0
    0
    sterkte!!!!!! Moet moeilijk zijn..bah wat oneerlijk!!!

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat rot!! veel sterkte :(

20. ineke31

ineke31 Lid

Jan 22, 2015
    49
    0
    0
    noord brabant
    Lieve Panda

Wat ontzettend K*T dat het niet gelukt is deze ronde. Ik herken me in alles wat je schrijft en in wat je voelt. Zwelg ff lekker deze dag en dan weer opnieuw gaan. Op naar een positieve test!

Share This Page