Stand baarmoeder beginnende zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby1985, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hallo dames,

Ik voel rond de vruchtbare dagen aan mijn baarmoedermond zo kan ik goed voelen of mijn vruchtbare dagen er aan komen
    Dit was ook geen probleem volgens mijn gyn zolang ik maar niet ga wroeten dus voel nu gewoon.

Nu was mijn vraag hoe de baarmoeder voelt als je zwanger bent??
    Wie kan dit vertellen?

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mij bleef hij hoog en stevig... en natuurlijk pot dicht ;).
    Maar ik kan niet echt zeggen dat het voor NOD nu zo anders voelde dan toen ik niet zwanger was. Dat ik voor NOD ben gaan testen had niets met baarmoedermond te maken, maar alles met temp en kwaaltjes.

Volgens FF kun je uit kenmerken van baarmoeder geen zwangerschap herkennen. Er is van alles mogelijk.

3. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Bij mij kon je er geen verschil in voelen, zwanger of niet zwanger. Het ene moment stond hij hoog, dan weer laag, dan recht, dan erg scheef, dan voelde hij erg stevig aan en daarna weer wat zachter... Helemaal totaal geen verschil bij mij. ;)

Ik vroeg dat mij namelijk ook altijd al af en heb er bij mijn andere kids heel erg op gelet. ;) Geen verschil helaas... Ook de afscheiding was niet anders, niet meer of minder...

Ik kwam toen tot de vervelende conclusie dat alles wat ik voelde (baarmoedermond, kwaaltjes enz.) ik ook al eens had gevoeld toen ik niet zwanger was. ;)

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Bij mij voelde het wel heel anders. Heel laag. Ik dacht echt van: oww... zit ie daar al...

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik heb ook altijd geprobeerd om daar iets uit af te leiden, maar bij mij was het geen succes. M'n baarmoeder was laag en leek open in het begin van mijn zwangerschap. Was daardoor heel bang dat het mis zou gaan of dat ik vals positief getest had...

Volgens mij kan je het er niet uit afleiden.

yakuzi vindt dit leuk.
  6. Yris

Yris Niet meer actief

Bij mij was die ook best laag en hard tijdens de zwangerschap :)

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij de 13x dat ik zwanger ben geweest, was het alle keren verschillend, kon zelfs per uur verschillen.
    Bij deze zwangerschap zat ie ver weg, kon er niet bij, en de ene keer hard, andere keer zo zacht als mn oorlel.

Deel Deze Pagina