Symptomen voor NOD HELP!!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dana, May 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mijn vriend (29) en ik (26) zijn al 5 jaar samen en wonen ook samen.
    We hebben allebei een full time job en een lief hondje, te whole package and ready for marriage but...

We zijn niet van plan om te trouwen aangezien we allebei niet
    zo zeer geloven in het concept.
    We houden heel veel van elkaar en zeggen altijd tegen elkaar
    dat wat er ook gebeurt we er samen tegen of voor zullen gaan.
    Ik heb altijd moeite gehad met anticonceptie middelen, door de hormonen. Sinds ik 17 ben zijn er tal van verschillende anticonceptie pillen door mijn maag heen gespoeld bij wijze van, en helaas waren de bijwerkingen nooit vol te houden. Vervolgens heb ik natuurlijk ook een tijdje gewoon gevreeen met condooms alleen, toen kwam de Nuvaring en als laatste heb ik ook de Patch een kans gegeven.
    Uiteindelijk heb ik me er bij neer gelegd dat anticonceptie niets voor mij is en ik kennelijk te gevoelig ben voor de bijwerkingen.
    Met mijn huidige vriend doen we het dan ook alleen met condooms en op z'n "voor het zingen de kerk uit".
    Voor mijn vriend, in mijn tiener jaren, ben ik een maal zwanger geworden.
    Dat was gewoon door de pil heen. Dat is uitgelopen op een MK bij week 10.
    Nu hebben mijn vriend en ik er heel vaak over en vinden we allebei dat, mocht ik zwanger geraken, we het houden.
    Afgelopen maand (April) hebben we het zeker wel 5 keer gedaan(sorry) rond mijn Ovulatie tijd (volgens de berekeningen).
    In 3 van de 5 keren is hij in me klaar gekomen en 2 ervan is hij voor het zingen de kerk uit gegaan.
    Nu denken we allebei dat er een kans is op een zwangerschap.
    Maar het wachten is zenuweslopend en ik vraag
    me af of jullie me kunnen vertellen wat jullie symptomen waren
    (als ze er waren) voor jullie NOD en of het ook klopte?
    Mijn situatie van de maand zit zo:
    28 April was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    28 dagen is bij mij heel heel precies, soms zelfs op dezelfde
    tijd als de maanden ervoor!
    Ik geloof dat mijn ei sprong ergens in het weekend van 9-10-11 was (6/8/10/ 12×2 gevreeen),

voelde me namelijk anders en had ook krampen.
    Nu zit ik, volgens de berekeningen op 3 a 4 dagen voor mijn NOD.

Sinds mijn ovulatie heb ik gevoelige borsten aangehouden en dat is normaal niet het geval. Meestal houdt de gevoeligheid op na een paar dagen en komt het terug een dag of 5 voor mijn NOD. Ook word3n ze steeds gevoeliger en sinds 2 dagen doen mijn teoels erg pijn af en toe (vooral s nachts).

Verdere symptomen (vanaf een week voor NOD:
    Overdreven zin in sinasappelsap. Wordt er snachts voor wakker en dat had ik in mijn eerste zwangerschap ook heel erg!
    Veel boeren
    Meer plassen dan normaal (elk uur/half uur)
    Dorst Dorst Dorst
    Af en toe heel lichte hoofdpijn (paar keer per dag)
    Heel emotioneel, moet huilen om de kleinste dingen
    Ruik alles! Ik kon laatst een croissente op straat ruiken en niemand of niets was om me heen (vroeg in de ochtend) of ik ruik schoonmaak middelen terwijl ik op bed lig met raampje beetje open (waarschijnlijk de onder buren) heel raar.
    Super licht maar voelbaar weeig gevoel in mijn onderbuik en soms steekjes (alsof er niet te hard in geknepen wordt van binnen) maar dat gebeurt 5 of 6 keer per dag.
    Laatste is MOE! Twee dagen geleden viel ik in slaap op mijn, gewoon op bureau.
    En als ik thuis kom gelijk naar bed voor een dutje. Kan soms mijn ogen niet open houden.
    Please laat me weten wat je denkt.
    Ik durf nu nog geen test te doen alhoewel het misschien al wel kan, maar ben bang om teleurgesteld te worden...
    Bedank en succes allemaal ladies!! :)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    je kunt hierboven bij calculator je dagen invullen en die berekend dan je NOD dus wanneer je kunt testen.

Ik had 29 april mn laatste menstruatie met een cyclus van 26 dagen.. dus we lopen ongeveer gelijk.. maar volgens mij moet jouw NOD dan maandag zijn.

spannend dus!!
    De verschijnselen die je aangeeft kunnen ook bij je ongi horen of gewoon tussen je oren. Heb zelf al twee maanden allerlei kwaaltjes en nog steeds niet zwanger.
    op zich zijn er mensen die zo vroeg al kunnen testen maar betrouwbaar is dat niet altijd.

3. Dana

Dana Niet meer actief

Bedankt voor je snelle reactie ukkie1985!
    Eigenlijk hoop ik nu wel dat het raak is.
    Wordt blij van het idee! Gek he :p

probeer je deze maand ook? Hopelijk lukt het dan!
    Keep me posted. Xx :)

Share This Page