symptomen voor nod??? hoop of geen hoop??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jootje90, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is je nod?
    Als je nu bv maar 3 dagen voor nod getest had en je ziet nog niks ben ik er bang voor... Maar dat is natuurlijk alleen als jij precies weet wanneer je nod is...

Het kan allemaal een goed teken zijn... Maar tegelijkertijd ook een aankondiging zijn van je menstruatie...

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

OVULATIEBLOEDING.
    In combinatie met dik vruchtbaar slijm. Je zat dus toen rond je eisprong en mogelijk was dit geen innesteling!

Je NOD zal dus rond 25 januari liggen.

Sorry, las het verkeerd! Je had deze week roze slijm. (Mijn kids zaten te zeuren terwijl ik dit las, LOL!)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Niet van toepassing. :p

4. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Zondag of maandag heb ik mijn nod pas. Dus heb het gewoon zobiezo te vroeg getest maar kon echt niet meer wachten hihi maar nou wacht ik gewoon tot mijn nod en als ik zondag of maandag niet ongi word test ik weer

En mijn eisprong verneem ik altijd en die was deze maand erg vroeg. Maar dit verschilt per maand bij mij wanneer ik die heb. Soms heel vroeg en soms juist wel op de uitgerekende dagen

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maat dit schreef je op 18 januari... Toch? Als dit al een innesteling was heb je een week later al je nod...

6. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Queen c dat verschilt heel erg bij mij helaas ik heb al wel eens een eisprong gehad een week nadat ik ongi ben geweest en dan duurde het zo twee tot drie week weer voordat ik weer ongi werd. Toen ik een poosje met de pil ben gestopt heb ik dit ook aan mijn gyn doorgegeven en die heeft alles gecontroleerd en bij me onderzocht en dat dit wel eens vaker bij vrouwen voor komt maar dat is 1 op de zoveel

7. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Ik moet het denk maar gewoon op mijn af laten komen en dan zie ik wel of de duiveltjes wel komen of wegblijven

8. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan zeker al snel na een ongi een ei krijgen ;)
    Je lf fase kan korter of langer zijn idd...

Maar een lf van 3 weken kan dat?

9. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Als ik dat heb ben ik ook bijna anderhalf tot twee week ongi. Niet echt bepaald een pretje dus. Ik vond het ook een beetje vreemd maar goed ga er vanuit dat mijn gyn weet waar ze het over heeft dus vertrouw ik haar maar ook al vond ik het ook vreemd hoor 😉

10. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan ben je zo lang ongi dat je ei er alweer bijna aankomt...

Wat zijn je cyclussen ? En hoe lang geleden ben je nu gestopt met de pil?

En lijkt me idd balen als je zo ongesteld bent hoor... Al kan het soms wel eens dat je lichaam gek doet

11. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Meestal 30/32 maar dat verschilt best wel er soms langer en soms ook korter. Ben nou bijna een jaar er vanaf

12. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is al lang genoeg dan he ;)

Misschien eens ovulatie testen gebruiken als je zo onregelmatig bent... Lijkt me een stuk makkelijker omdat je dan echt je nod kan bepalen.

Al geeft een knallende ovu geen zekerheid tot een echte eisprong.;).. Of eens gaan tempen om te zien wat je cyclus doet?

Want als je na 1 jaar nog niet zwanger bent en zo onregelmatig en toch wel wat probleempjes met je menstruatie is het zeker al eens goed om je cyclussen in kaart te zetten om eventueel eens mee te nemen naar een gyn?

13. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Ja denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Kan nooit geen kwaad ja om dat te proberen.

Ben nog geen jaar bezig om zwanger te worden. Mijn lichaam reageerde er beter op als ik van de pil af was (met pil was ik heel onregelmatig en meer ongi dan dat ik dat niet was) toen is mij geadviseerd om eens te proberen om de pil te laten staan en daar reageerde mijn lichaam nou zo verrassend goed op dat ik er helemaal mee ben gestopt.

Dit is de vijfde ronde dat we er mee bezig zijn

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhh:D dat is niet lang nee:D

Dan zou ik zeker eens de ovu testen gaan proberen, ik had die altijd van zwanger en kids... Erg fijn ;)

15. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Dankje voor de tip. Als de duiveltjes toch komen ga ik die proberen 😉

16. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag gedaan. Laten we hopen dat je ze niet nodig hebt :D

17. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Nou dat hoop ik zeker hihi

18. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe is het?

19. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Pfff hou maar op hahah. Het is erg moeilijk om te wachten met testen haha. Mijn buik en borsten worden steeds gevoeliger en ik moet steeds vaker plassen. Heb heel vaak vlagen dat ik heel misselijk ben (voornamelijk 's nachts en dan heb ik ook heel erg last van maag zuur. Zo er dat ik de laatste twee nachten geen oog heb dicht gedaan). Heb nog geen teken dat de rode duivels eraan komen wat ik normaal van te voren wel voel aankomen. Nog even met hoop wachten.

20. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend :D
    Maar probeer nuchter te blijven he... Deze klachten komen vaak als je zwanger maar aangezien je nog geen positieve test hebt ;)

Anders gewoon morgen testen? Als dit allemaal van een zwschap is moet je ook een mooie test krijgen :)

Deel Deze Pagina