symptomen voor nod??? hoop of geen hoop??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jootje90, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Ben op het moment door mijn testen heen dus heb net weer nieuwe besteld en hoop dat ze er morgen zijn hihi anders nog heel even geduld. Heb nou pepermunt naast bed als ik last van maagzuur krijg pak ik er een en gelukkig helpt het wel wat. Normaal heb ik nooit last van maagzuur. We blijven nog even in spanning wachten. Haha mijn vriend is er van overtuigd dat het raak is.

2. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk :D als dat eens zo zou zijn he :D

Welke heb je besteld? Je kam ook gewoon kruidvat testen gebruiken. De 2 voor 5 euro. Erg gevoelig en goedkoop ;)

3. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Ja hij zegt dat ik niet zo ben als anders haha weet niet of ik dat positief of negatief van hem moet opvatten haha.

Sensitest heb ik besteld 6 voor tien euro

4. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm geen ervaring mee

5. 2meisjesmama

21 jan 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jootje, ik zit precies in hetzelfde schuitje! Ik heb 25 januari mijn Nod.
    Het zou ons derde kindje zijn. Ik heb deze voorbodes ook gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Krampjes, veel plassen, zwaar gevoel in je onderbuik. Dit heb ik normaal nooit. Ik heb woensdag een early predictor test gedaan. Hij was negatief. Maar geen ochtendurine gebruikt en het was misschien nog echt te vroeg. Ik zit nu dus in spanning te wachten tot zondag... of zal ik morgen toch even testen... aaaah ik word gek van het wachten...:)

6. Fatine1991

27 mei 2013
    17
    0
    0
    Amsterdam
    #46 Fatine1991, 24 jan 2015
    Laatst bewerkt: 24 jan 2015
    Hoi hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of nou ja een beetje wijzer kan maken.

Ik heb op de dag van mijn ovulatie met mijn man geklust.
    1dpo had ik ontzettende krampen
    4 dpo ontzettend moe, slaperig, lichte misselijkheid
    6 dpo moe, slaperig, misselijkheid met vlagen, hoofdpijn
    7 dpo gevoelige borsten, knorrig, last van onderrug, kramp links
    8 dpo last van gassen bij het wakker worden, misselijkheid met vlagen
    9 dpo last van gassen bij het wakker worden, misselijkheid met vlagen, gevoelige borsten, vreetbuien
    10 dpo diarree, ijzer smaak in de mond, nerveus gevoel in onderbuik
    11 dpo kramp gevoelige borsten
    12 dpo rommelende darmen, gevoelige borsten erg moe moest even dutje doen terwijl ik vandaag heb kunnen uitslapen, nerveus gevoel in onderbuik, zeurderige pijn rechts straalt uit naar de lies en bovenbeen.

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet denken:(:(
    Herkend iemand dit?

Alvast bedankt dames:D

7. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Wat een ..piep... zooi. Mijn lichaam heeft me nog nooit zo voor de gek gehouden. Helaas zijn de rode duivels toch gekomen. Op naar de volgende ronde dan maar.

8. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah jammer meid...

9. 2meisjesmama

21 jan 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Fatine ik herken je in alles. Helaas weet je niks zeker tot je een positieve test in handen hebt.

Jootje wat jammer! Op naar de volgende ronde!

Hier: vandaag mijn Nod maar nog geen rode duivels. Ik heb getest maar nog steeds negatief ook met de early van kv. Goede ochtendurine heb ik niet want ik moet de hele dag en nacht vaak plassen. Vandaag ook erg misselijk. Morgenvroeg nog maar eens testen.
    Ik weet nog van mijn vorige zwangerdchappen dat ik ook een paar dagen na de nod positief testte. Maar ja nog maar even afwachten:)

10. Fatine1991

27 mei 2013
    17
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje Jootje90 balen zeg! Komt goed, op naar de volgende ronde!

2meisjesmama dankjewel voor je reactie. Ja klopt ik ben inmiddels 2 dagen overtijd constant tuurlijntjes hmmm morgen ga ik er een in de ochtend doen al het dan nog negatief is dan wacht ik nog een aantal dagen.

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Wie herkent dit?

Pijn in mijn borsten als ik er heel zachtjes in knijp
    spierpijn in bovenbenen
    af en toe een felle scherpe steek bij mijn navel
    steken bij beide liezen
    onderrug pijn
    zeurderig ongesteldheid gevoel (11 dagen nu al)

Elke maand barst ik van de slijm en nu ben ik sinds een paar dagen kurkdroog.

X

12. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ja dit herken ik als menstruatie klachten

13. mam van 1

mam van 1 Nieuw lid

27 jan 2015
    4
    0
    0
    Hoi allemaal.

Ik hebb al zeker een maand het gevoel dat ik zwanger ben alle symptomen die ik bij mijn eerste zwangerschap had heb ik nu weer. Een dikke buik. Gevoelige borsten. Krampen in de onderbuik. Misselijk worden bij bepaalde geuren. Steeds een honger gevoel ook al heb ik goed gegeten. En stemmingswisselingen.
    Ik ben al bij de ha geweest die zegt een zwangerschapstest doen dus dat heb ik nu twee keer gedaan beide negatief. Nu had ik afgelopen vrijdag 23 januari ongi moeten worden maar het bleef weg zondag test gedaan weer negatief nu heb ik sinds twee dagen een beetje bloedverlies alleen bij het afvegen na het plassen. Wat kan dit zijn? Kan ik zwanger zijn?

Deel Deze Pagina