He Diane, jeeeeee wat spannend! Ik duim voor je en hoop dat je morgen een dikke + hebt... Ben zo benieuwd! Hier wordt de pijn in m'n borsten steeds erger en ben bang dat dit toch met de in aantocht komende ongi te maken heeft. Maar ik hoop het niet natuurlijk! Ik wil echt proberen morgen de hele dag af te wachten, maar of dat gaat lukken...
diane en suze echt super spannend meiden.. ik hoop het zo voor jullie... morgenochtend ga ik meteen kijken
ik heb net een test gedaan en ik zie een lijntje ik ben echt zoooooo super blij kan het niet geloven ik ga morgen of maandag nog een testje doen het lijntje zag ik niet heel duidelijk maar je ziet hem wel goed ik duim voor jullie meiden dat jullie ook een positieve test in handen hebben liefs diane
Gefeliciteerd!Hoeveel dagen na je NOD zit je?(ff nieuwsgierig,durf ook niet meer te testen)Geniet ervan!
ik had gister ongi moeten worden en was het altijd stipt op tijd dus vandaar dat ik vandaag ben gaan testen en tot mijn grote verbazing was hij positieve wanner ga jij testen : liefs diane
Ik heb eergister getest maar die was negatief vandaar mijn vraag,hihi.Durf nu niet meer goed.Denk maandag weer,of morgen..
meschien komt je ongi nog wel maar hoop het niet voor je ik had mijn ongi vorige maand 8 dagen te vroeg en nu ben ik het nog niet te vroeg geworden ik voel me vandaag veel slechter dan gister en steeds dat ik dnek nou wordt ongi en dan gaan die krampjes weg en niet aleen onder in me buik maar ook onder me borsten echt vaag gister was me buik erg aan het borrelen dus ik ben heel erg benieuwd of ik ongi wordt het is me eerste ronde dus ik verwacht er niet te veel van hoor gr cynthia
@diane.............. ik ben net wakker en het eerste wat ik dacht was... moet kijken hoe diane d r test is gegeaan......... en wat denk je.. zwanger! van harte meid.... lekker van genieten ....oh ben zo blij voor je!
ik ben ook echt super blij kan het nog steeds niet echt geloven loop de hele ochtend al als een kip zonder kop door het huis hihihih ik hoop zo voor je dat jij straks ook een positieve test in handen heb ik ga heel heel heel hard voor je duimen [-o< [-o< [-o< liefs diane
He Diane, gefeliciteerd meid! Wat geweldig! Geniet er lekker van! Kan me helemaal voorstellen dat je als een kip zonder kop door het huis loopt hahah Hier wat minder goed nieuws, heb vanochtend negatief getest en ik voel nu ook duidelijk de opkomen... Helaas dus door naar de volgende ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch... Liefs
oh balen meid maar geen bloed geeft moed zeggen ze ik had vanochtend ook nog steeds het gevoel ongi te worden dus er is nog hoop ik ga heeeel hard voor je duimen [-o< liefs diane
Suzy... balen meid.. maar misschien toch te vroeg getest... geen bloed geeft moed toch? En anders kop op...volgende ronde.. denk dat hier de ongi ook niet lang opzich laat wachten hoor.. voel me alsof ik ongi moet worden
proficiat met je zwangerschap diane! hehehe net toen ik dacht een topic als deze te starten, stuiter ik op een goed van je om dit topic te starten, dan vul ik het even aan ik moet ook nog een week wachten om te testen maar voel me sinds vandaag ook zo raar; in die zin dat ik ook vage steekjes heb in onderbuik en borsten en vanmorgen had ik echt een zwak moment zeg! nog nooit gehad: ik was draaierig, zag de dingen dubbel, ging precies ff flauwvallen. dat heeft zo ruim een half uur geduurd, maar ik was op het werk dus ik moest verder werken ondertussen daarna kreeg ik koppijn en heb ik een paar uren heel moe gelopen en nu is het terug over hm, herkent iemand die zwanger is dit? dwazie, wij lopen quasi gelijk dus we kunnen elkaar door die laatste week trekken. ik zal toch niet kunnen wachten tot 13 mei om te testen groetjes
claire... jouw klachten zoals je die beschreef heb ik wel gehad toen ik zwanger was van mijn eerste 7 jaar geleden.. nu heb ik (helaas) bijna geen klachten dus ik hoop nergens meer op.. maar we lopen wel gelijk dus spannend......................en we trrekkenn elkaar door de moeilijke momenten heen
Heb ook wat jij hier boven beschrijft, ik heb het iedere maand voor mijn NOD hoop dat het ook een zwangerschapssymtoom is.
ik heb 8 mei of eisprong gehad of innesteling. (d8 zelf 4 mei en dinsdag innesteling) verloor toen klein beetje bloed. deze klachten heb ik zon beetje hele waslijst, maar hoeft tuurlijk niet perse allemaal met zwangerschap te maken hebben. misselijk, pijn in onderrug. links onderin me buik vaak een steek ofzo. (bij me lies) ben moe, was ergister ineens heel duizelig, gisteren ineens steek oderin me buik. soms doen me borst zeer, maar niet blijvend, wil van alles lekkers maar heb geen honger, moet vaker plassen, last van ogen, wisselende onlasting wat denken jullie?
Hallo iedereen, ik gebruik sinds 7 jaar de pil (de lichtste die er op de markt). Sinds dinsdag heb ik zeer pijnlijke en gezwollen borsten. Donderdag heb ik een zeer lichte bloeding gehad (lichtbruin van kleur) en heb ik continu het gevoel dat mijn regels aan het doorbreken zijn. Zo een bloeding heb ik in mijn 7 jaar nog nooit aan de hand gehad en van pijnlijk borsten en de ongipijnen heb ik alleen last tijdens mijn regels. Ik maak me nu toch een beetje zorgen. Normaal gezien zou ik maandag mijn regels moeten krijgen! Ik weet dat de kans op zwangerschap quasi nihil is aangezien ik mijn pil altijd correct gebruik heb, maar omdat er nu zich zoveel zaken voordoen die in mijn geval niet normaal zijn ben ik toch een beetje ongerust. Herkent iemand dit? mercikes x
Toen ik de pil slikte had ik altijd hoofdpijn de dag voor mijn mentruatie. En hele erge ongipijn op de dag van de menstruatie. Sinds ik gestopt ben met de pil kondigt de menstruatie zich niet meer aan. Maar heb nu wel een aantal kleine pijntjes en andere rare dingen. Dus afwachten wat het deze maand doet.