Symptomen voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Porkie, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Hadden jullie al veel symptomen voor NOD als je zwanger was?
    Ik zit nu nog maar 9 dpo maar ik voel helemaal niks!

Dus denk ik al weer kans verkeken!

Groetjes

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    bij mij begonnen de symptomen altijd ongeveer een week na mn eisprong.
    en dan vooral mn borsten. die werden pijnlijk en zwaar. groter en zacht. daar merkte ik aan dat het raak was. terwijl ik dat bijna altijd last van mn borsten heb na mn eisprong maar als ik zwanger ben is het anders...

3. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

Feb 4, 2013
    145
    0
    16
    Belgiƫ
    Ik had/heb niks klachten. Ik had enkel een paar dagen voor mijn NOD steken in mijn onderbuik. Maar dat had ik in mijn vorige cyclussen ook al, dus denk niet dat het veel met mijn zwangerschap te maken heeft gehad.
    Het enige waarom ik heb getest is doordat ik mijn menstruatie nog niet had gekregen op dag 28. (eerste en tweede keer had ik al licht bruin verlies of mijn echte menstruatie al). Ik was zo benieuwd, maar ging er vanuit dat het negatief ging zijn.. Net doordat ik geen symptomen heb.
    De meeste voelen het aan hun borsten, maar bij mij is dit niet het geval.

4. Sammy27

Sammy27 Actief lid

Nov 4, 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een week voor mijn nod maagzuur.

5. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    ik kan hier niet over mee praten. maar als je kijkt bij het kopje zwanger zijn...dan moet je klikken op het onderwerp eerste zwangerschaps symptomen daar kan je echt uitgebreid zien hoe meiden zich voelde voor dat ze een posi test hadden en ook daarna natuurlijk. maar t is heel verschillend bij meiden. lees daar ook dat er sommige tussen zitten die helemaal niks voelde. dus er is zeker hoop voor je meid;)

6. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Bedankt!

Ja zolang we geen bloed hebben ist goed zeker! Het zijn toch 5/6 dagen voor NOD e!

De andere maanden dacht ik telkens iets te voelen en uiteindelijk bleek het niets ! En nu voel ik niets.

Afwachten meer kan ik niet doen!

Groetjes

7. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Dat verschilt, bij mijn eerste zwangerschap was ik heel moe. Kon wel 14 uur achter elkaar slapen, normaal kreeg ik hoofdpijn als ik teveel sliep. De tweede zwangerschap had ik geen gevoelige borsten terwijl ik die normaal wel elke maand had. En bij mijn derde zwangerschap kreeg ik lichtjes last van maagzuur en had hele gevoelige tanden wat ik echt al een jaar niet had gehad.

Het was vooral dat ik achteraf dacht van ooh daar kwam dat dus door. Het was niet echt dat ik heel duidelijk bepaalde symptomen had. Had elke maand namelijk de gekste dingen als ik ongesteld moest worden.

Share This Page