cervixslijm na eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kimetjeh, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimetjeh

kimetjeh Lid

Feb 1, 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    woensdag had ik 1 dag cervixslijm en een bijna positieve ovulatietest.
    donderdag en vrijdag positieve ovulatietest geen vruchtbaarslijm meer gezien.
    gisteren was de test weer negatief.
    vanmorgen op de wc zag ik dat ik dus weer cervixslijm had echt rekbaarslijm.
    ik ga er vanuit dat de eisprong al is geweest of zou hij toch vandaag of morgen komen?
    wie heeft dit ook weleens gehad en was toch de eisprong al geweest?

14 feb voor het laatst ongesteld geweest.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Na mijn eisprong heb ik nooit meer rekbaar slijm. Na de eisprong is dat dan altijd direct weg en voor mij dus een teken dat mn eisprong is geweest.
    Maar volgens mij kan dat bij iedereen anders zijn.. Soms kun je na je ei dus ook nog wat 'restjes' vruchtbaar slijm hebben.

3. Woeza

Woeza Niet meer actief

Rekbaar fijn betekent dat je je ei brengt.ik kluste altijd alleen dan en nu voor de tweede x zwanger.dus ik zou zeggen, klussen vandaag!:D

4. kimetjeh

kimetjeh Lid

Feb 1, 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx meiden

ik heb het ook nog nooit gehad en zeker in combinatie met de ovulatietesten denk ik dat mijn ei al geweest is,en net wat jij zegt flora dat het een restje is.
    verwarrend is het wel maar we zullen het nog maar eens gezellig maken vanavond kan nooit kwaad natuurlijk :D

5. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    ik dacht dat ik vorrige week cd 14 mijn ei had. had toen ook slijm.
    we zitten nu op cd 25 heb heb ondertussen 2x eerder nog het slijm gevonden. dus ik snap er geen drol meer van. ik temp ook en daar word ik ook niet wijzer van. dus ik klus gewoon om de dag en ik laat me weer verassen:(

6. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb deze maand bewust goed opgelet maar geen rekbaar slijm kunnen ontdekken alleen wit /creme achtig (heel veel) dus kan je niet helpen

7. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Hier denk ik mn ei ook vroige week gehad te hebben en nu gisteren en vandaag ook weer rekbaar slijm. Snap er geen snars van:(

8. kimetjeh

kimetjeh Lid

Feb 1, 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh dus toch meer meiden er last van gek he het maakt me onzeker of mijn eisprong nou wel of niet geweest is.

9. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Hoi,

Ik let er eigenlijk pas sinds een paar maanden op maar ik snap de frustratie erg goed. Voor mijn mk redelijk constante cyclus en was vrij duidelijk wanneer ik in mijn vruchtbare periode zat. Nu na mijn mk erg onduidelijk. Had volgens mijn normale cyclus mijn ei vrijdag moeten hebben maar heb alleen wittig soort slijm gehad en niks doorzichtigs of uitrekbaars. Heb dus ook geen idee of mijn ei dus al is geweest of nog moet komen. Heel verwarrend allemaal!!

10. kimetjeh

kimetjeh Lid

Feb 1, 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    jootje ja heel verwarrend vind ik ook.
    ik heb in januari een miskraam gehad en voor die tijd voelde ik een eisprong en nu dus al 2x niet na de miskraam.
    ik weet niet of het ermee te maken heeft.
    heb trouwens geen slijm meer gezien sinds gisteren dus we wachten maar rustig af.;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je een posi ovu hebt springt je ei binnen 24-48 uur dus misschien is je ei pas geweest?

12. kimetjeh

kimetjeh Lid

Feb 1, 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja lov ik had donderdag en vrijdag positieve ovulatietest.
    maar gisteren ineens weer vruchtbaarslijm dus ik ging beetje twijfelen,woensdag had ik ook al vruchtbaarslijm en toen daarna dus die positieve ovulatietesten.
    ik ga er nu wel vanuit dat mijn eisprong is geweest.

Share This Page