taal probleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cristel1986, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik ben niet meer zwanger maar weet niet waar ik dit anders zou moeten plaatsen..

mijn man is mexicaans en zijn 1e taal is dus spaans nou ik ben hollands dus mijn 1e taal is nederlands.. nu wonen wij in de usa dus engels.. en wij spreken natuurlijk engels tegen elkaar.. hij kan geen nederlands en ik kan nou ook niet vloeiend spaans maar versta het wel en kan het ook wel spreken maar niet super...

nu praat mijn man dus alleen spaans tegen ons dochtertje.. en we hadden afgesproken om alleen engels te praten omdat het anders niet fair is... ook omdat zijn familie dus geen engels kan en er dus al veel spaans gesproken wordt tegen haar.. ik wil niet dat ze dat eerst leert want ik wil mijn dochter kunnen begrijpen...ik heb het al een paar keer tegen hem gezegd maar telkens doet ie het weer... wat moet ik nu doen... gister was ik het dus echt zat en was puur nederlands gaan praten tegen haar... waar ik me dan ook weer schuldig over voel...

help wat moet ik nu doen??

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dubbel op dus deze doe ik dicht, als je deze liever open hebt en de ander dicht, dan hoor ik dat graag!

Groetjes

Deel Deze Pagina