Symptomen waaraan je merkt dat je niet zwanger bent......

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mabelle, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Dag 18 met een cyclus van 27 dagen. Dus volgens mij rond de innestelingsfase.
     
  2. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik heb het wel al die rondes gehad behalve toen ik zwanger bleek. Toen had ik haast geen afscheiding en heel droog.

    @Mabelle volgens mij zit je idd in de innestelingsfase en volgens de calculator hier heb je vandaag je innesteling?
     
  3. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Ja klopt. Maarja kan varieren toch?
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Ik krijg idd zo ook weer hoop, ook heel klein beetje afscheiding gehad (echt super minimaal) en nu zo droog als een kurk :-s

    Enneh, heeft een van jullie toevallig ook dat als je geplast hebt dat je dan wat buikpijn krijgt?

    Liefs
     
  5. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Ja en wat steekjes. Maar zo zitten we ons zelf weer gek te maken :D !
     
  6. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    heerlijk toch? :p maar niet heus, ook al maken we elkaar hier niet gek, dan doen we het zelf wel.... (denk wel dat t een grote teleurstelling wordt als t niet zo is) maar dan hebben we weer steun voor de volgende ronde toch?
     
  7. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Ik was net wat andere topics aan het lezen (hoezo verslaaft :) ) en daar kwam ik je ook een aantal x tegen. Het is echt spannend voor je he?
    Hoe is het nu met je misselijkheid?
    Gr Mabelle
     
  8. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    haha, ja verslavend en afleidend en ondertussen staat de tv op lekker crime scenes ;)

    Misselijk niet meer, gelukkig, maar verder ook geen tekenen van ongi.. dus.... gewoon raar... vannacht en morgen wordt t spannend, de vorige keer werd ik t nl. snachts... wordt er dan gelukkig wel wakker van...

    Hoe ist met jou, zag jou ook nog elkders staan..
     
  9. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hier ook voor de tv (en de computer)! Nog steeds op het wachtbankje.... Voel ik nou een innesteling of niet? Heb ik wit met stukjes :) ?
    Voel ik nou steekjes? Erg he.......
    Voor jou nog ff een dagje afwachten en dan testen!
     
  10. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ja nog een dag! pfff

    weet je, er zijn nu ook zo veel toevalligheden, en wat je zegt, elke keer maar denken, voel ik nu dit, voel ik nu dat.... ach ja, zo lang we niet zo'n vest (hoe heet t ook alweer, dat je vastgebonden wordt) aan hoeven van gekte, gaan we maar gewoon door he :)

    mijn ouders zijn nu ook toevallig ff een aantal weken weg, die komen over een week of 4 thuis, mocht het dan echt zo zijn, kan ik t ze ook niet vertellen :D
     
  11. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Het scheelt niet veel hoor; zo'n vest! :p
    Dalijk lekker slapen, des te sneller gaat het ;) en hou me op de hoogte!
    Ik had net trouwens echt van die kleine steekjes, zou een innesteling kunnen zijn toch? Of niet........... :rolleyes:
     
  12. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ja dat kan heel goed, ook een beetje ongi pijn gevoel dan? want dat staat ook bij de symtomen her en der...

    hoop het echt voor en dat je dan last krijgt van alles, haha, nee maar je snapt wel wat ik bedoel...

    welterusten voor strax dan!
     
  13. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi Bliek,
    hoe voel je je? Ga je morgen testen?
    Hier niks hoor. Gaat weer niks worden deze ronde volgens mij.........
    Gr Mabelle
     
  14. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi Mabelle,

    Hoezo bij jou niks?

    Ik weet nog niet of ik morgen ga testen, ben dus echt nog niet ongi, wel wat afscheiding maar die is doorzichtig en minimaal...
    begin nu erg te twijfelen of ik mn cyclus wel goed heb, weet ergens ook wel zeker van wel, maar ja, ik kijk even hoe ik me morgen voel, wil wel heel graag testen hoor, maar vind t super eng!

    groetjes bliek
     
  15. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Ben je anders onregelmatig dan? Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind!
    Heb je nog wel symptomen?
    Ik voel niet veel meer. :( Misschien beter; kan ik weer stoppen met hopen! ;)
     
  16. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Soms stoppen de symptomen he, tenminste wat hier zo her en der lees, maar ja, je weet t zelf t beste, ik hoop het niet voor je...

    Ik ben super regelmatig, had ook echt verwacht dat ik vannacht of anders vandaag wel zou worden, maar misschien dan vannacht nog.. en misschien is t ook echt wel zo en dat gevoel heb ik ook nog steeds... maarja, afwachten maar.. verder wel lichte ongi pijn, maar t voelt niet precies als ongipijn en zware (.)(.), voor de rest ist wel weg, ow en ja misselijk na het eten...

    en jij niet de hoop op geven he! (mag niet van mij, pas als t zover is...)
     
  17. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Echt kei spannend voor je! Ben zo benieuwd!
    Snel testen!
    En ik zal nog een klein beetje hopen :)
     
  18. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    okay dan ist goed, that's the spirit!

    als ik getest heb laat ik t je weten, ga nu eerst maar weer eens naar de wc :) ff checken
     
  19. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Heel veel succes en ik duim voor je!
     
  20. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen

Deel Deze Pagina