Thanks meiden! Trouwen word pas over een jaartje of 2/3 aangezien we bezig zijn voor een kleintje en je dit niet kunt plannen, geven we het trouwen de ruimte. Loop liever niet met een enorme buik in mn trouwjurk en hoop dat we met de geruime tijd een kleintje hebben rondlopen, dus we gaan zowiezo eerst voor een kleintje Gefeliciteerd degene die zwanger zijn, mooie testen zeg!!
Ik vind het zelf wel makkelijk om te trouwen voordat ik kinderen krijg, met dikke buik trouwen maakt me niet zoveel uit. Het lijkt me vervelend alle rompslomp rond de erkenning. En alle andere dingen die geregeld moeten worden. Als je getrouwd bent hoeft dan allemaal niet.
Star, nee dat wil ik ook inderdaad ook niet! Dan liever als de kleine er al is! Heb altijd gezegd wil eerst trouwen maar we zijn al begonnen met een kindje en hopen dat het snel mag lukken! 2 leuke dingen om na uit te kijken
Anna, van harte gefeliciteerd!!! Dat is een hele mooie test! En Star, van harte met jullie verloving. Trouwen is superleuk!! Ik wilde zelf graag eerst trouwen omdat het zolang we met z'n tweeën zijn dan ook echt om ons tweeën gaat. Dat je de liefde tussen 2 mensen viert en niet tussen 3 of meer. Dat laatste kan ook heel bijzonder zijn, iedereen doet t op z'n eigen manier. Laten we hopen dat er snel voor ons goed nieuws komt Star! Met frisse moed weer in de week rode vloed haha...
Hoi dames, Ik kom ook even gezellig mee kletsen. Voor alle zwangere dames, gefeliciteerd!!! Lijkt me heerlijk om zo'n positieve test in handen te hebben Star gefeliciteerd met jullie verloving! Nu op naar een positieve test! Ik moet over ongeveer een week ongesteld worden.. Hopelijk niet natuurlijk. Voel niet echt iets bijzonders nog. Wel pijnlijke borsten en buikpijn maar goed dat heb ik elke maand zo wachten wachten wachten... Grrrr haha
Hoi dames, Ik wil ook nog even mee kletsen, wordt mijn man ook niet zo gek van me. Ik heb pcos en dus erg lange cyclussen en dit is onze laatste ronde voor we met de medische molen beginnen dus we hopen dat het toch nog gelukt is! Alle zwangeren gefeliciteerd!
Hoi lieve dames, Vandaag bloed laten prikken en resultaat was 168=4weken en dat op 12dpo. Was volgens arts mooie waarde. Nu woensdag bellen voor de vroeg echo. Star proficiat met de verloving, hierbis het bijna zover spannend hihi vrijdag is er snel debk ik
Wat de pijnlijke borsten betreft... Ik had het vorige maand, maar dan ook serieus hard, ik had dat nog nooit gevoeld! Kon geen bh verdragen, zelfs zonder bh was het onuitstaanbaar... Maar ik was niet zwanger. Weet niet wat het toen geweest is, maar wist met mezelf (en mijn borsten ) toen echt geen blijf! En vriendlief maar lachen... Hoop allesinds dat het bij jou in combinatie met de andere symptomen wél op een zwangerschap wijst! Succes!
Dolliej wat goed nieuws! Vrijdag is jullie grote dag? Mooier kan niet toch!? Hoi kimmv2, gezellig! Haha tjaa die mannen he haha.....ik ben pas gestopt me de pil ook 2 lange cyclussen 42-41 op na de volgende ronde!
Ja vrijdag trouwen we, en morgen weet ik wanneer ik kan gaan voor een vroegecho... Spannend allemaal.
Meiden, Dankjullie wel voor de felicitaties vd verloving! Het word steeds drukker en gezelliger hier, vind het leuk om terug te lezen! Heb soms even weinig tijd om te reageren, maar ik lees alles terug! Dolliej, een hele fijne en mooie dag vrijdag en hopen op mooi weer Spannend weer voor degene die op het wacht bankje zitten! Al gekke kwaaltjes??!
Dolliej.. wat leuk zeg!! Spannend.. hopelijk evengeen lastige kwaaltjes en idd een hele mooie dag gewenst
Jij ook gefeliciteerd!! Allemaal mooie berichten! Leuk! Hier nog wachtbankgekte... maar zal nog geduld moeten hebben i guess... hihi
Hoi mag ik hier ook even dagdromen? (Inmiddels nacht😜 met 5/6 dpo voelde ik ineens wat daarbinnen... ik hoop zooo hard dat het een innesteling is geweest😳 Echt bekende symptomen heb ik niet (behalve met vlagen een beetje misselijk maar dat zal wel van de spanning zijn) Verder voel ik echt dat er wat gaande is daarbinnen, het voel heel anders dan anders... het is gevoeliger (een beetje als tijdens een ei sprong maar toch ff anders😜 net met seksen ook, hij kon gewoon niet doorstoten (klinkt erg kinky maar valt mee hihi) want het was te gevoelig, terwijl ik dat alleen met men ei heb, en die was toch echt een week geleden... ik heb ook lichte krampjes en echt mega rommelende darmen! Pfff hoop zo dat dit niet weer een boobytrap van mezelf is... T klinkt bijna te hoopvol vinden jullie niet?
Ahh mamavanhayden, ik vind het wel hoopvol klinken. Sommige symptomen kun je niet verzinnen, die zijn er gewoon. Ik kan me voorstellen dat je bijv misselijkheid je kunt inbeelden(niet jij persoonlijk maar in het algemeen ), maar rommelende darmen die heb je of heb je niet. Ik zal voor je duimen! Ik ben zelf 8dpo en dit zijn mijn symptomen: -zojuist bruin/roze verlies -misselijk met vlagen -geen eetlust -af en aan gevoelige borsten -levendig dromen (incl babydroom haha) Alle 4 de laatste symptomen had ik ook toen ik zwanger was van mijn zoontje. Maar een test zal het uitwijzen. Nog even geduld hier dus
Hoi dames! Ik kom ook gezellig op het wachtbankje zitten, dan voel ik me niet zo alleen. 31 juli laatste pil geslikt en we gaan nu voor ons eerste kindje! In april is bij mij endometriose vastgesteld en hebben ze helaas 1 eierstok moeten verwijderen. 17 aug nog een inwendige echo gehad bij de gyn en mijn overgebleven eierstok zag er goed uit en ik heb het eitje gezien "wat op springen stond" (was dag 15 van cyclus). Gyn zei dat eitje in 4-5 dagen zou springen, gezien de grootte. De volgende dag had ik 's ochtends een MEGA glibberige sliert uit me hangen (sorry voor details ). Nog nooit gehad. Van Google word ik niet veel wijzer. Heb ik dán mijn eisprong, of is dat dan de dag erna? Ik voel dat namelijk nooit. In elk geval goed geklust de hele week hihi en zou nu ongeveer op 8dpo zitten. Sinds gisteren opeens lichte krampjes. Straalde gisteren door naar mijn lies (aan beide kanten!) en heb meer last als ik loop. Verder voel ik me prima, maar zou dit de innesteling kunnen zijn? Spannend hoor. Gisteravond ini - mini roze afgeveegd, maar mijn anus irriteerde me die avond ook een beetje, dus hoop niet dat het een wondje daarvan was! Don't know! Grr. Ik wil niet ongesteld worden, want dat is niet goed voor endo die nog achter mijn baarmoeder zit! Wanneer kun jij testen Guusje? Klinkt hoopvol, toch? MamavanHayden, erg hè?! Ik ben ook zo bang dat mijn lichaam me gewoon plaagt!
Vrijdag zal niet alleen mijn verjaardag en trouwdag zijn maar ook het moment van de waarheid, om drie uur moeten we bij de gynaecoloog zijn.
Pijnlijke borsten, verschrikkelijk moe, vlagen van misselijkheid echt als dingen nietcmeer lekker vind ineens en krampjes in beide kanten in mijn lies
Nou Dolliej... wat een druk op je dag zeg hahaha.. wauw HOE combineer je dat allemaal in 1 dag in godsnaam! EN dan nog zwanger erbij zijn ook.. wauw.. Als een sponsje maar heerlijk allles in je opnemen...