Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw

Eerst wilde ik tot zaterdag wachten, dus echt op nod. Maar ik weet niet of ik het kan volhouden hoor. Het beste is om eigenlijk te testen als je pas echt overtijd bent. Zondag dus! Maar ik ken mezelf. Heb 4 testen liggen thuis

2. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Heb vandaag 3 dagen voor nod positief getest!!! Ik hoop dat de innesteling gewoon goed gaat!! Hoe plaats je een foto.

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Yessssssssssss gefeliciteerd!!!! en de innesteling is al gebeurt hoor!! anders geen positieve test,na de innesteling begint pas de aanmaak van het hcg hormoon!!

(een foto plaatsen doe je boven het berichtje bij de paperclip bijlagen)

4. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Dit is het geworden!!!

Bijgevoegde bestanden:

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    #325 Adje, 9 sep 2015
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
    Hallo dames,

Ik zit al een tijdje mee te lezen en en hoop dat ik gezellig mag meekletsen.
    Ik zit nu op 8 dpo, eerste ronde na mirena, en moet zeggen dat het wachtbankje me zwaar valt. Ik ben al 39, dus door het 'tijdsdruk' gevoel, meteen begonnen met tempen en ovulatietesten. Geen tijd om maar wat aan te rommelen zeg maar ;)
    Ik moet zeggen dat de dagen na mijn ei wel erg lang aanvoelen... Maar dat hebben jullie allemaal denk ik!
    Ik heb sinds 4 dpo al krampen, maar op 5 en 6 dpo ook echt stekende pijn, pijn in mijn rug en 'spierpijn' in mijn rechterbovenbeen. Ook voelen mijn borsten en groter en zachter aan, maar niet pijnlijk. En sinds gisteren voel ik me echt opgeblazen in mijn onderbuik, alsof er een klein waterballonnetje in zit. De krampen zijn vandaag wat minder, maar nog steeds een raar en vol gevoel in mijn buik en zeurende pijn in onderrug.
    Nou verwacht ik niet dat het de eerste keer raak is, vooral met mijn leeftijd en na jaren mirena. Maar deze klachten heb ik echt nog nooit gehad... Dus toch een beetje hoop :) Nu nog mijn zinnen zien te verzetten tot een posi test of mijn ongi.

(Oh ja, ik heb ook sinds een paar dagen overdag een beetje verhoging, zo'n 37,7 graden. Zegt dat ook nog iets? 's Morgens zit ik redelijk constant tussen de 37,0 en 37,1)

Aan alle dames die pasgeleden een positieve test in handen hadden: gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Jou ''klachten'' zien er veel belovend uit ;) en zeg nooit dat het niet in 1 keer raak kan zijn want dat is niet zo!! ik kan er over mee praten ik heb pcos en zwanger worden is dan een domper om maar zacht uittedrukken,na te zijn afgevallen (80kg) en na de 1ste poging meteen raak!!! wel wist ik heel goed wanneer mijn eisprong was ik kan hem namelijk voelen.

Ik hoop dat je snel een positieve test in handen zult hebben!!

@T SamirsVrouwtje dat is echt wel positief!! gefeliciteerd!!

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    Dank voor je reactie Hotsiflots!
    Dat is opbeurend, ja het kan in één keer raak zijn! En ook al hou ik rekening met een andere uitkomst, toch heb ik het gevoel hebben dat het idd wel eens raak zou kunnen zijn. Dit weekend maar eens een testje wagen :)
    Wat een prestatie trouwens, om zo veel af te vallen! Super dat het daarna ook nog eens in 1 ronde raak was!

8. Debby100

Debby100 Lid

21 aug 2015
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben er ook weer, ronde 2.
    Gefeliciteerd alle dames met inmiddels een positieve test!

Spannend Adje, ben benieuwd naar je test! Je klachten zijn zeker positief, alleen na mijn vorige cyclus ben ik er wel weer van bewust dat je lichaam gekke dingen kan doen.

Vorige ronde was een drama met 'ontpillen'. Zere borsten, plotseling misselijk, overgeven, hoofdpijn, opgeblazen gevoel etc. Door die symptomen krijg je toch valse hoop, ondanks dat je weet dat het waarschijnlijk niet in ronde 1 raak is. Daardoor was ik uiteindelijk blij dat ik na 26 dagen mijn eerste 'echte' menstruatie na het stoppen met de pil kreeg. Deze periode wel een positieve ovu test.

Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus en snap er even niks meer van. Heb vijf dagen achter elkaar ovu testen gebruikt maar steeds een heel licht streepje. Twee keer in deze cyclus het bekende draderige slijm. (sorry) Dus ik heb geen idee of ik wel/niet een eisprong heb gehad. Voel wel af en toe steken, vooral links. Ben al ruim een week ontzettend moe en voel me een beetje futloos. Ik heb de hoop voor deze ronde maar opgegeven en ik ben heel benieuwd wanneer de menstruatie komt.

9. Alles kump good

14 aug 2015
    18
    0
    0
    Voor iedereen die een posititeve test heft Mogen ervaren: GEFELICITEERD!

Wij hebben woensdag voor het eerst kennis Mogen maken met ons wondertje. Alles was goed, hartje klopte luid en duidelijk :D. Was 7 weken +2

Nu wachten tot 28-09 dan krijg ik een termijnecho. Kan me niet snel genoeg gaan

10. Laara

Laara Lid

11 sep 2015
    41
    26
    18
    NULL
    NULL
    2 dagen voor nod.. Gisteren een "rare" test gehad.. 2e streepje verscheen lichtroze links van het controle streepje.. Weet ook niet of ik nu zwanger ben of niet..

Ik ben sinds vorige week misselijk tot bijna overgeven aan toe.. Hoofdpijn menstruatie achtige pijn ..
    Ik heb nu ook lichtes witte afscheiding..

Zoo spannend en erg verwarrend met die test..

11. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    @Debby100 Wat kunnen hormonen toch rare dingen doen met je lijf! Klinkt niet prettig, dat ontpillen. Kan het zijn dat je ei daardoor heel laat is en nog moet komen?

@Alles Kump goed: Wat spannend! Leuk om naar uit te kijken!

@Laara: dat klinkt toch wel als een positieve test... :)

12. Laara

Laara Lid

11 sep 2015
    41
    26
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou het echt niet weten.. Het 2e streepje verscheen niet op de plek waar hij "normaal" gesproken hoorde te zijn.. Hij stond licht roze pal
    Links voor het controle streepje.. 2 daagjes nog. Lig nu op de bank met enorm veel onderbuikpijn hopelijk zet het niet door..

13. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    Oh, dat klinkt dan eigenlijk als een ongeldige test... heb je een foto, Laara?

Ik heb vanmorgen een testje gewaagd (kv2v5), maar was omowit. Zit pas op 11 dpo dus ik moet ook eigenlijk wat langer geduld hebben.
    Ik heb wel nog steeds rare buikkrampen. Soms ongi-achtig en soms een trekkend, vol gevoel. Brosten zij inmiddels wat gevoeliger, maar dat hoeft niks te betekenen... Wel moet ik heel vaak plassen sinds een paar dagen. Overdag kan dat nog 'psychisch' zijn, maar ik moet 's nachts moet ik ook 3x eruit en dat kan ik mezelf dan weer niet aanpraten denk ik.
    pfff, blijft spannend!

Hoe gaat het met jullie? Nog meer dames met symptomen?

14. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoiihoi!!
    Zeker symptomen, maar de vraag is, wil ik dit of is dit er? Nou, het is er.
    Ik kreeg 3 dpo een felle/scherpe steek, was heel kort en daarna meteen weer weg. 4 dpo even niets, en 5 dpo savonds het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. In mn onderbuik dus echt datzelfde gevoel. Ik dacht nog, dit kan niet, dat is veel te snel!! Maar aan de andere kant dacht ik, zou het iets zijn? Nou vond ik 5 dpo wel erg vroeg, maar je hoort het vaker en niemand is hetzelfde. Gister (6dpo) ook weer in de avond het gevoel van ongesteld moeten worden maar wel minder als de dag ervoor. En vandaag 7 dpo rommelt er ook iets daar binnen. Ik hoop het zo!!!!
    Een lichaam kan je enorm voor de gek houden, maar dit heb ik in eerdere cyclussen niet gehad. Wat duurd dat wachten eeuwen zeg, hopen dat de week snel om is!:):)

15. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Star wat spannend! Duim voor je!!

16. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb dat vorige maand gehad en had super goede hoop maar helaas! Nogmaals, ik duim voor je!

17. Laara

Laara Lid

11 sep 2015
    41
    26
    18
    NULL
    NULL
    Heb vandaag nog niet getest.. Morgen wil ik het samen met mijn man doen die is er vandaag niet.. Wel heb ik de foto van de vorige "vage" test.. Op de foto is het lijntje minder duidelijk .. Ik heb vandaag mijn nod ben erg misselijk heb menstruatie achtige krampen en witte afscheiding.. Ben zo benieuwd..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,2 KB
      Weergaven:
      25
  18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.278
    25.751
    113
    Spannend, Star! Ik zal voor je duimen!

Laara, dat is idd wel een aparte test... Fabricagefoutje ofzo... Ik zal ook voor jouw duimen dat een volgende test raak is!

19. Hier eind mei gestopt met de pil om voor een 2e kindje te gaan.
    Eerste keer cyclus van 45 dagen en daarna 30..
    Beiden keren maar 1 1/2 a 2 dagen bloeding.
    Ga nu maar gewoon van 30 dagen uit en zou dus morgen mijn menstruatie moeten krijgen...

Herkent iemand dit?

Bij ons 1e kindje was het gelijk regelmatig (28 dagen) en in ronde 3 al raak.

Word er een beetje onzeker van.. :(

20. Stone85

Stone85 Lid

12 sep 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Heb net het hele topic doorgelezen en OH wat herkenbaar allemaal. Wat maken we onszelf toch heerlijk gek met alle symptomen. Zag dat er al een aantal meiden een dikke positieve test hebben. Gefeliciteerd!!!

Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als Debby100... Wij zitten in ronde 7 en ben deze maand gestart met ovu testen. Heb alleen nog geen ei kunnen spotten hoewel ik nu al op dag 14 zit en ik maar een cyclus heb van 23-25 dagen... Heb gezien wat kramp en een donkerdere streep op mijn ovu test het idee dat ik maandag mijn ei al gehad heb. Ga nog wel even door met testen.
    Als ik maandag mijn ei heb gehad zit ik nu al op 7dpo...

Voel me wel gek, heel emo, en alsof je een hard bolletje in je onderbuik heb. en links in mijn lies een soort opgeblazen gevoel en steekjes. Maar goed, ik heb me door mijn lijf wel meer voor gek laten houden de afgelopen maanden.

Ik duim mee voor iedereen hier. Fijn dat we samen op het wachtbankje kunnen, is echt een opluchting!! :)

Deel Deze Pagina