Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Homeland

Homeland Niet meer actief

#441 Homeland, 18 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2015
    Kon niet wachten en heb al gebeld. Niet zwanger. Nu dus nog maar even wachten op spontane periode wanneer die dan ook komt 😕
    Ben er emotioneler onder dan ik had gedacht. Wist bijna zeker dat het negatief zou zijn maar als je het dan ook hoort......toch anders en definitief.

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Haha, ik wil ook nu wel testen. Vandaag hele dag al misselijk. Eten smaakt me niet zo lekker als normaal. En had net donkerdere en sterker ruikende urine. Of de geur kwam door mijn neus die gevoeliger is.heb wel meer last van bepaalde geurtjes sinds gister, dat ik het ineens niet lekker meer vind ruiken. Nog even geduld tot zondag. Straks lekker uit eten bij la cubanita en morgen lekker dagje winkelen. Genoeg afleiding tot zondagochtend.

3. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    :( toch wel heel jammer. Dikke knuffel. Hopelijk komt je ongi snel.
    Niet zo gek hoor die emoties. Ergens heb je toch wel hoop

4. Homeland

Tnx!
    Oh je hebt wel echt symptomen, wat spannend zeg! Ik ga ook heel hard voor jou duimen en Jellabean!

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.282
    25.751
    113
    Spannend! Durf je er nog geen testje tegenaan te gooien?
    Ik hoop dat het deze ronde raak is!

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.282
    25.751
    113
    Dat is balen! Dan hoop ik dat je ongi nu wel snel komt!

7. Homeland

Tnx hoop het ook want zo'n uitschieter heb ik nog nooit gehad.

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Bah, heb ik gedaan, paar uurtjes geleden met de nieuwe variant van de predictor early. Bewust gekozen omdat ik anders bang ben dat ik te vroeg test. Maar.. Negatief. Zijn die dingen alleen gevoelig op ochtend urine? Heb t met niet geconcentreerde urine gedaan smiddags. Maaar ik baalde en ben enorm verbaasd, omdat ik continu t idee heb dat t zo ver is. Ik weer niet of mijn kans nu is verkeken, ik heb zondag mijn nod, tenzij mijn LF ineens een stuk langer is, maar had ik dan niet positief moeten testen al?? Ik hoop dat mn temp morgen gewoon nog hoog is en de test niet goed heeft geregeerd op de urine. Heb totaal geen ongi krampen nog en dat terwijl ik dat altijd wel heb al 2 dagen van te voren, maar nu niet. Het verbaasd me echt..

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dankje

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.282
    25.751
    113
    Ik heb echt alleen maar slechte verhalen gelezen over predictor early. Dus is nog wel hoop denk ik. Sowieso maakt niet iedere vrouw even snel hcg aan en kan het zijn dat je gewoon later positief test. En verder begrijp ik op dit forum dat de kruidvattesten echt het gevoelist zijn, dus misschien morgen of overmorgen nog een testje wagen...

Ik zal iig voor je duimen!

11. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    He star balen joh! Misschien toch te vroeg? Volgens mij moet je voor nod echt alleen met ochtend urine testen na nod maakt het niet uit! Probeer het maandag/dinsdag?

Herkent iemand het gevoel van "spierpijn" aan de buitenkant van de borsten?

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja, heb ik nu ook (6dpo);)

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Vanaf wanneer kan een innesteling plaats vinden? Heeft iemand ervaring met een bloeding?

14. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Nee. Helaas geen ervaring mee.
    De test was nog wit helaas. Hopelijk gewoon te vroeg, aangezien de symptomen blijven. Dinsdag weer testen.

15. Homeland

Geen ervaring maar even voor je gegoogled en zag tussen de 5 en 8 dagen na de ovulatie.

16. Homeland

Ja zou goed kunnen dat het te vroeg is. Welke test heb je gebruikt? Blijf voor je duimen

17. Homeland

Oh het duimpje staat op een verkeerde plek. Iig thumbs up voor een positieve test!

18. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    K2v5. Maar als innesteling later is geweest ben ik zeker nog te vroeg

19. Homeland

Zijn goede testen wat ik over het algemeen lees en zelf ook gebruikt en in huis voor de volgende keer. Spannende dagen!!

20. Duimelijntje87

1 jan 2013
    21
    0
    0
    Wanneer kan je nu eigenlijk het beste testen? bij onze 1e dochter had ik na de 4e dag overtijd getest, nu voel ik me net zoals bij haar zwangerschap bah een lopend doekje futloos, pijnlijke borsten, vanochtend strontmisselijk bahbah... Maar 20-8 is pas mijn spiraal verwijderd,, lijkt mij beetje erg snel??

Deel Deze Pagina