Ik meld mij hier ook! Afgelopen anderhalve week vage symptomen gehad. Krampen in mijn beide liezen , pukkels op mijn rug , rare smaak in mijn mond , emotioneel , afkeer naar eten, tepels die pijn doen. Kan alle kanten op. Morgen is mijn NOD, Als ik niet ongesteld wordt ga ik testen , erg spannend !
Volgens mijn man zijn mijn borsten groter geworden. Ik zit een week na mijn ei en 6 dagen voor mijn nod. Ik weet dus niet of t iets is. Heb wel last van steken in mn buik en met vlagen misselijk. Oh wat doet je lichaam toch gekke dingen met je...
Hier net getest twee dagen voor nod, witter dan wit. Maar heb het zuur, ben erg moe, pijnlijke tepels en lage rugpijn. Maar goed we zijn pas begonnen he, blijft wel spannend zo die tweede keer alles opnieuw mee maken.
Hmm. 3 van de 4 dingen die je noemt heb ik ook last van. Moe, tepels en rug. Ik ga morgen weer testen. Misschien toch nog net niet genoeg lch. Welke test gebruik je?
Ik mag ook weer wat toevoegen aan mn 'symptomen lijstje'.. Mijn tepels en tepelhoven lijken groter en donkerder.. en ik ben in vlagen erg misselijk.. Nog een week wachten tot NOD..
Hoor er verschillende verhalen over. Ze zijn minder gevoelig dan die van K2v5, Misschien overmorgen weer testen ermee. Ik heb naast de K2v5 ook de action liggen. Die wil ik woensdag of donderdag gaan proberen, afhankelijk van en uitslag morgenochtend. En heb dan ook nog de predictor express liggen met 2stuks in de verpakking. Die kan pas vanaf NOD. Was vorige maand in de aanbieding bij de Etos. Mocht ik het dan nog niet weten en ik ben nog niet ongesteld, dan haal ik denk ik de predictor digitaal met eventueel weken indicator.
Hier ook gevoelige borsten, pijn aan de onderrug, rommelende buik, veeeeeel plassen, met vlagen misselijk! Aangezien ik 2 lange cyclussen heb gehad ga ik er nu ook vanuit en dan moet ik nog een weekje wachten met testen!
Vandaag niet ongesteld geworden dus een test gedaan. Helaas negatief. Ik verbaas me er om hoeveel ik er eigenlijk mee bezig ben. Vandaag weer krampen/ steken gehad en afscheiding ( sorry dat ik dit opnoem ) mocht het uiteindelijk toch definitief geen zwangerschap zijn, dan vind ik het zo vervelend dat je lichaam je zo in de maling kan nemen. Mocht ik over een week nog niet ongesteld zijn, dan doe ik nog een test maar ik verwacht niet meer dat ik zwanger ben. Dit ook omdat ik mijn ovulatie geprobeerd heb te vinden , de testen waren elke keer negatief. We gingen wel veel klussen , op een dinsdag had ik ook steken waardoor ik dacht dat dat misschien mijn eiersprong kon zijn. Een paar dagen later begonnen de krampen en rare symptomen bij mij en die hebben tot nu toe aangehouden.
Ja he ! Zo vervelend dat je niet nu al weet of je zwanger bent of niet. Dat je nog even moet wachten. Spannend !! Hou ons op de hoogte
Hier test ook weer omowit. Wel gedroomd dat ik met actiontest positief testen. Ga die voor de grap morgenochtend doen. Verwacht er niks van
Hoi dames, morgen moet ik ongesteld worden ..net getest met de k2v5 en niet zwanger... ga er ook vanuit dat het deze ronde niet gelukt is, vind het alleen erg jammer en weet ook niet wat ik kan verwachten omdat ik een gbp heb zal het dezelfde symptomen geven maak ik dan wek net zo snel hcg aan en zo net als bij een vrouw zonder gbp,,,lastig ..... we oefenen gewoon door!!! Succes voor iedereen!
Wil ik net vertellen dat al mijn symptomen van de baan zijn, krijg ik witte pukkels op mijn tepel en een onwijs zere ongesteldheids kramp in mijn buik. Tevens is mijn gezicht onwijs "vet". Zo apart weer. Ik heb echt het gevoel van : laat mij nou maar ongesteld worden , dan kan ik verder ...
Pff even mijn verhaal in dit kopje kwijt als T mag ik zit momenteel op 8dpo nog vroeg in principe, zondag of maandag mijn nod. Ik probeer realistisch te blijven en Steeds te denken waarschijnlijk niet raak maar t Lukt mij gewoon niet! Gevoel zegt namelijk iets heel anders. Vandaag hele dag vaag misselijk geurtjes sterk en borsten lijken wat gevoeliger. Wat zeurend gevoel bij baarmoederstreek. En vieze smaak in mijn mond die maar niet weg gaat. Daarnaast net gourmet gegeten en wilde knoflooksaus eten wat ik erg vies ons plots! Terwijl ik dit normaal erg lekker vind(behalve bij vorige zwangerschap toen wilde ik er niets van weten).. was van plan zondag pas te testen dit bij gesteld naar zaterdag maar oh oh wat lastig zo! En zo tegenstrijdig... Verstand weet ook dat t niets hoeft te betekenen en alles maarja...
Lastig he ! Je symptomen zijn wel aanwezig maar als je nu test kan het negatief zijn omdat het nog te vroeg is. Hou dat in je achterhoofd en neem dan een beslissing. Ik zal voor je duimen !