Ik ben de laatste dagen erg misselijk vooral sochtends! Hoop het zo maar toch bang dat me lichaam me voor de gek houd!
Herkenbaar @Nijntje90! Hier ook misselijk.. in vlagen.. steekjes random in mijn buik.. Afgelopen dagen had ik het ijskoud en nu.. het zweet breekt me uit.. Zou bijna gaan testen..
Jaa vieze smaak.. gatsie ik dronk net aanmaak.. normaal vind ik het heel lekker maar nu smaakte het alleen maar naar ijzer..
Ik was vrijdagavond na een voetbalwedstrijd geweest en had het zo koud!! (Heb ik eigenlijk.nooit) dacht nog dat het kwam omdat we die dag terug kwam van vakantie (weinig slaap, reizen) zaterdag en zondag gigantisch hoofdpijn!! Vanaf donderdag ook een soort van spierpijn gevoel in mijn borsten! Sinds een paar dagen ook misselijk! S'avonds ijskouden voeten vind me vriend niet zo leuk haha..gister aten we bloemkool en dat vind ik heerlijk! Vond het echt niet te eten!!
verschrikkelijk he.. en dat wachten duurt zo lang! En dan toch elke maand weer de teleurstelling als je ongesteld wordt.. ik geloof er al niet meer zo in, al die 'symptomen' maar toch blijven ze komen..
Nee ik wil ook niet meer in de symptomen maja ze komen wel steeds! Uitgaan van 41 dagen nu op 6/7 dpo
Damon. Lange dag op werk gehad (gister ook). Krijg ik toch bij mijn schoonouders een huilbui door iets wat mijn vriend zei, waar ik het niet mee eens was. Achteraf iets heel onbenulligs. En kan nu nog steeds wel de hele tijd huilen. Gelukkig heb ik goede band met ze. Heb maar gezegd dat het de vermoeidheid is dat ik prikkelbaarder ben. Haha. Helaas heb ik dat ook wel soms als ik ongi moet worden. Heb wel lichte krampen heel af en toe, maar witte afscheiding blijft ook. Pijnlijke tepels vandaag wel minder. Pdf. Ik wil dat ik of morgen gewoon ongi word of anders ga ik weer testen. Twijfel alleen of ik nog een doosje k2v5 moet kopen. Heb nog action liggen en predictor express (die kan vanaf verwachte dag uitblijven menstruatie). Wil vrijdag weer testen, maar als dechcg bij mij niet heel snel oploopt heb ik denk ik nog niks aan de action.
Dan zou ik lekker nog keer 2v5 kopen, kost niet veel en is voor jezelf dan prettiger om goed resultaat te hebben dan in onzekerheid te zitten door witte test. Ik heb sinds vanmiddag ook pijnlijke borsten/tepels