Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Vervelend hè, die "ontpillingsklachten", want je denkt bij alles: Wat is het?! Zwanger?!

Ik denk best dat je op de 2e al kunt testen. Je hebt ook testen die 6 dagen voor NOD kunnen. Zijn die van de Kruidvat ook zo?

2. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Laydmo, al nieuws? Ongesteld of toch een testje eraan gewaagd?

Me988, ik wil je geen valse hoop geven, maar het kán nog hè! Het ligt er maar net aan hoeveel hcg je al hebt aangemaakt. Zou toch even wachten toch op/na je NOD.

Bigwish, wanneer is je NOD?

Dutch, hoop erg voor je dat je pijntjes met de innesteling te maken hadden! Hoe gaat het nu?

3. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Ja afgelopen maandag op mijn NOD dag ... Was Omo wit ... Ik voel nu steken.. Soms lijkt het alsof ik eten sterker ruik maar kan ook dit verbeelden. Ben zo onrustig van binnen ...

4. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hallo! Ik zit nu op dag 30. Mijn vorige duurde 35 dagen dus ga daar maar wat vanuit. Ik word misselijk in de auto, wakker met hoofdpijn alsof er een soort band op drukt, dit houdt de hele dag wel aan. Ook ben ik vermoeider als normaal en heb ik enorme lage rugpijn en een akelig gevoel in mijn liezen, maar niet pijnlijk. Herkent iemand dit? Heb gister negatief getest trouwens.

Ik duim voor de dames die nog moeten testen!

5. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Hier ontzettende buikpijn, en een knalwitte kruidvat test. Hopelijk breekt de ongi snel door, dan kunnen we hier ook verder. Succes allemaal.

6. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    JellaBean vreselijk dat wachten terwijl de test maar wit blijft.. Dan duren de dagen te lang en wil je wel dat je snel weer verder kan inderdaad! Maar geen bloed geeft moed toch ;)! Succes

7. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Jellabean vervelend he dit ! Heb precies hetzelfde. Hoop echt dat we snel ongesteld worden ( of in iedergeval duidelijk krijgen )

8. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Mijn NOD is vandaag of morgen. Weet niet precies wanneer mijn ei is geweest. Voel af en toe wel ongipijn. Maar nog niet het gevoel dat het echt soorzet

9. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Weer een dag voorbij , vanmorgen opgestaan met een zere keel ect. Ivm werk was ik al vroeg wakker en sindsdien heb ik een aanhoudende ik-moet-plassen-gevoel. Heel irritant. Verder doet mijn tepel zeer , maar verder niet.

10. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Had vannacht wat lichtroze afgeveegd en nu weer niks, wel knallende buikpijn. Net of ik al een week lang vet ongesteld ben.

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik begin het nu toch ook wel heel spannend te vinden.. nog niet echt ongesteldheidsklachten.. wel nog gevoelige tepels en af en toe misselijk.. wel krampen in mn buik maar niet continu.. en ook niet op 1 plek zoals normaal als ik ongesteld moet worden..

12. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    Hallo dames,

Ik heb dit al ergens anders geplaatst maar wou het hier even kwijt.
    Omdat we tenslotte in het zelfde schuitje zitten.
    28-8 was de 1e dag van mijn laatste menstuatie.
    Ik heb altijd een hele regelmatige cycli van 28 dagen.
    Ik temperatuur niet of gebruik geen ovulatie testen maar ik heb 11-9 volgens mij mijn eisprong gevoelt.
    Die maandag erop heb ik erg last gekregen van steekjes en krampen dit hielt 2 dagen aan.
    Ik ben ook erg verkouden geweest vanaf vorige week vrijdag.
    Normaal heb ik een week voor mijn NOD al last van mijn borsten nu maar 2 dagen.
    Gister was mijn NOD, ik heb alleen maar hele licht roze afscheiding gehad en 1 keer een donker bruine veeg.
    Wel de hele dag hele erge menstruatie achtige pijn.
    Mijn borsten blijven zeer doen, anderd dan anders.
    Ze voelen gekneusd, ik kan het niet zo goed uitleggen.

Ik wou gewoon even mijn verhaal delen met meiden die in de zelfde onzekerheid zitten.

Liefs Xonie

13. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Als gisteren je NOD was, kun je toch gewoon testen Xonie?

14. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    Hoi Knuff,

Ja dat weet ik.
    Vind het alleen te spannend.
    Heb mezelf voorgenomen als ik vandaag nog niet ongesteld ben koop ik een test, en dan mag ik maandag pas testen.
    Liefs

15. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Xonie :

Spannend ! Denk je dat je het weekend nog vol kan houden om niet te testen terwijl je de test in huis hebt ? Ik heb het erg lastig daarmee alleen mijn vorige test was zo wit dat ik nu niet durf.
    Ik hoop op goed nieuws voor je !

16. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    Hoi Laydmo0,

Ik denk het niet, denk dat de verleiding vanavond al erg groot word!
    Maar ik hoop het vol te houden tot maandag.
    Hoever na je NOD zit jij?

17. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    5 dagen ... Voel elke dag weer andere dingen. Kan nog ontpillen zijn of zwangerschaps symptomen. Vind dit niet bepaald leuk haha

18. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    Nee snap ik!
    Ben je al bij de dokter geweest?
    En wanneer ben je gestopt met de pil?

19. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Nee ga volgende week nogmaals een test doen. Als die wit blijft ga ik een afspraak maken. Dit is mijn 3de maand ... En de jouwe?

20. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    Ik ben al 2 jaar gestopt, maar om andere redenen.
    Ik werd erg ziek van de pil.
    Ik had bij de 2e of 3e maand ontpitten ook 2 weken na mijn nod pas een menstuatie.
    Ook veel testen gedaan en de dokter gebeld!
    Ik hoop dat het bij jou een zwangerschap is en niet ontpitten!
    Ik ga duimen voor je😊

Deel Deze Pagina