Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Dank je wel ! Ik ook voor jou en de rest van de dames !

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Had afgelopen donderdag heel veel spierpijn in mijn benen! Logisch want heb woensdag gesport en dat was een pittige les! Gister heel erg last van me linker lies! (Dacht nog die verrekte spierpijn!) Maar vandaag is de spierpijn helemaal over alleen mijn lies niet! Sinds gisteravond ook zeer gevoelige tepels! Pfff wat duurt wachten toch lang!!

3. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    Hoi Nijntje,

Wanneer is je NOD dan?
    Spannend, heb je verder nog ergens last van?

Liefs

4. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    #544 Padmee, 26 sep 2015
    Laatst bewerkt: 26 sep 2015
    Hoi dames! Heel lang niks meer iets geschreven hier, maar ik zit nu op het wachtbankje van de 1e rond en vind het maar wat spannend! Ik weet het je lichaam houd je voor de gek en hoe groot is de kans dat het in 1 keer raak is...28 augustus was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Zou morgen ongesteld moeten worden als ik een cyclus van 30 dagen zou hebben. Nu wisselt dat bij mij nog wel eens (zie handtekening).

Symptomen nu: Steekjes in lies (wisselend links en rechts), borsten vergroot, verhoogd libido, afscheiding, moe.

Ik ga proberen het testen uit te stellen tot woensdag.

Hoop dat jullie snel een positief testje in handen hebben :)

5. Homeland

Homeland Niet meer actief

Als ik naar je cyclus kijk dan zit je de laatste 3 x mooi op 30 en de laatste 5 keer behoorlijk regelmatig. Zelf zou ik testen op mijn nod met ochtendurine en mocht het omo wit zijn maar verder niet ongesteld worden dan wellicht wat later in de week weer een test.
    Succes!! Houd je ons op de hoogte?

6. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Bedankt voor je reactie! Waarschijnlijk kan ik het ook niet tot woensdag volhouden. Ik hou jullie op de hoogte :)

7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    He xoni, afgelopen dagen nogal misselijk(voor al smorgens, afentoe met vlagen) links onderin pijn in me rug, moe, afscheiding...als ik de cyclus van 41 dagen aan hou moet ik woensdag/donderdag ongesteld worden!

8. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Spannend padmee !

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Damn ik ben nog steeds niet ongesteld. Houd mijn lichaam het dan toch tegen.... heb ook niet het gevoel dat het er echt aankomt. Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik dinsdag toch weer testen.

10. Homeland

Homeland Niet meer actief

Vermoeiend hè om niet te weten hoe of wat? Je kan een uitschieter hebben maar zelf zou ik ook weer testen en dan 1 keer per week.

11. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Hier in 6dpo nog vroeg maar vind het wel spannend. Poging 3 nu voor ons 2e kindje. Ik ken t wachten helemaal niet. Was met ons 1e kindje na 1x menstrueren zwanger..vind t spannend steeds maar misschien ben ik er ook wel veel te veel mee bezig:(
    Nog 1 week voor mijn menstruatie dus mag nog even wachten :D

12. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Jeetje meiden wat lastig al die onzekerheden!
    Mijn Lichaam zit goed in zijn cyclus, net eerste bruinverlies gehad, waarschijnlijk morgen ook nog en dan maandag echt goed ongesteld. Tenminste laatste keren was dat zo. Altijd lastig te bepalen wanneer nu echt dag 1is. Helaas niet zwanger volgende x beter.
    Ik duim voor jullie!

13. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Grappig hier precies zelfde verhaal, ik blijf deze meiden nog volgen deze week of ze zwanger zijn. Daarna denk ik dat ik hier even niet kom en gewoon ga genieten van mijn dochter. Kijken of t lukt gewoon te kijken wanneer t komt en van moment nu te geniete

14. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja terwijl mijn cyclus echt regelmatig is, altijd 28 dagen... ben er denk ik teveel mee bezig en wil het te graag..hahaha..ik volg deze week ook nog even mee en dan laat ik het ook even voor wat het is..het is ook zo spannend voor iedereen elke keer weer... succes zet 'm op

15. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Ja mijn cyclus is ook heel regelmatig, 33 dagen en nu ook positieve ovulatietest gehad omdat Ik wilde weten of k mijn eisprong idd bijna had. Vorige zwangerschappen (1miskraam) er niet zo erg mee bezig geweest als nu..

16. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja spannend..ben benieuwd volgende week wie er allemaal positief testen ☺️ Spannend hoor...

17. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Hee, gisterochtend is de pijn gestopt en voel ik geen gekke dingen meer in m'n onderbuik. Heb nu wel last van misselijkheid en nergens trek in.
    Ik las hier dat die van kruitvat zo gevoelig zijn, dus ik heb ze maar gekocht en dan zie ik het wel :) spannend!!!!

18. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Zo grappig. Iedereen zit hier ook echt in hetzelfde schuitje. Onzekerheid onzekerheid onzekerheid.

Vanmorgen toch een test gedaan :) Negatief
    Nog niet ongesteld. We zullen zien :)

19. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Vanochtend een test gedaan die was negatief. Bij mijn eerste zwangerschap teste ik 4 dagen voor nod positief. Maar ik had toen ook een regelmatige cyclus van 27 dagen. Gister denk k dat t mijn nod was.
    Kijken wat de dag brengt. ..

20. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hey dames!

Hier ook op het wachtbankje.. ik denk (gebaseerd op m'n laatste cyclus) dat ik donderdag m'n NOD heb.

Ook ik was van de eerste meteen in de eerste ronde zwanger.. en nu in ronde 4.. dus ook nieuw voor mij haha. Natuurlijk wetende dat er meiden zijn die er veel langer over doen en heb daar echt respect voor! Ivm die onzekerheid.. en alles wat je denkt te voelen. Pff en dan nog die testdrang niet te vergeten... 😅

Mijn kwaaltjes zijn tot nu toe:

-Sinds vanmorgen misselijk van koffie
    -Pijnlijke tepels... zeker als ze "hard" zijn.
    -Hongerrr
    -Rommelige darmen (windjes 😐 ) maar kan nog goed naar het toilet
    -stemmingswisselingen

Succes allemaal ik hoop op allemaal positieve testen😀

Deel Deze Pagina