Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloa

Marloa Lid

1 sep 2015
    65
    1
    8
    Hoi iedereen,

ik spring graag bij met de vraag wat jullie denken adhv mijn symptomen?

- cyclusdag 39 een temp van 36.8 gemeten (dag ervoor 36.4). Vermoedelijk dus m'n eisprong (13/11)
    - dag erna: enorme 'ontroostbare' huilbui (o.a. rond het verlies van m'n mama)
    - 4 dpo: vreetbui
    - 5 dpo: snel opgejaagd, kort lontje
    - 6 dpo: weer een huilbui, futloos, mezelf verder gesleept tijdens een wandelingetje
    - 7 dpo: krampen en steken in buik
    - 8 dpo: lichtroze bij afvegen en enorme lage rugpijn (innesteling?) + draaierig geworden tijdens het eten maken
    - 9 dpo: steken in buik en lies
    - 10 dpo: deze ochtend beetje bruin oud bloed bij afvegen + krampen, steken in buik en lies

De rugpijn is voorbij en de krampen en steken kan ik niet zo goed onderscheiden van mijn gewoonlijke menstruatieklachten.
    Volgens m'n partner is het zo ver want ik doe nogal ambetant :)

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Zeker een knaller. Succes met wachten

3. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik vind de 3e ook echt donker.
    Succes met wachten

4. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dat zijn zeker goede symptomen. Ik herken op de emotionele en beetje bloed de symptomen wel.
    Wanneer wil je gaan testen?

5. Homeland

Homeland Niet meer actief

Het zou heel goed een innesteling kunnen gezien het bloed. De andere klachten herken ik erg goed toen ik 50 dagen heb moeten wachten op mijn periode kreeg. De hormonen sloegen toen echt toe, alles was van slag. Houd ons op de hoogte :) Weet je wanneer je wilt testen?

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Mijn symptomen:
    og steeds rugpijn, al de hele week steekjes en zeurderig gevoel (lijkt op ongigevoel) in onderbuik, soms doortrekkend naar liezen/bovenbenen. Wel het idee dat mijn borsten iets groter/zwaarder zijn.
    Af en toe beetje misselijk/hoofdpijn
    Had gister echt een eetdag, bleef de hele dag eten, en geen vol gevoel.
    Veel plassen, vooral gister opvallend.
    En gister erg moe, zonder logische verklaring. Heb ook bijna 10 uur geslapen vanacht. Ook had ik het gisteravond heel koud.
    Was gisteravond ook misselijk en vanmorgen nog steeds. Zelfs na het ontbijt nog en beetje weeig gevoel. Voel me ook beetje licht in mijn hoofd.
    Ben benieuwd of mijn lichaam me weer voor de gek houd. Ben er deze maand wel minder mee bezig merk ik dan vorige maand. Toen was ik echt overtuigd door de symptomen dat het raak was. Nu weet ikwel beter.

7. Homeland

Tnx!
    Zit jij nu ook op het wachtbankje?

8. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ja. Ik moet woensdag ongesteld worden. Ik wil zondag een testje wagen

9. Homeland

Oh spannend!! Ga voor je duimen :)
    Als mijn ovulatietesten niet donkerder worden dan die 3e van links op de foto (16 okt.) dan wacht ik tot volgende week zaterdag met testen, althans dat probeer ik ;)

10. Marloa

Marloa Lid

1 sep 2015
    65
    1
    8
    Het is zo dubbel altijd die symptomen, je wilt jezelf ook niets in je hoofd halen want zodra je dat doet ga je echt de kleinste dingen voelen.
    Ik weet ook totaal niet hoe het precies voelt, enkel lijkt het toch nét ietsje anders te voelen dan ongi krampen...

Ik probeer te wachten tot volgende donderdag om dan pas te testen, dan zit ik trouwens ook op cyclusdag 55. En dat is 1 dag na NOD. Als ik dan niet ongesteld ben...

11. Homeland

Ja dat herken ik ook enorm. Heb de laatste dagen behoorlijk last van mijn onderrug en dat heb ik nooit dus denk dan ook meteen 'zou het'?

Heb je een regelmatige cyclus? Hoop dat je het ook volhoudt om niet eerder te testen. Ik ga voor je duimen!

12. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Mijn nod is zondag of maandag, en heb al sinds een week een constante pijn/druk/steek in mijn linkerzij.
    Misselijk, opgezette borsten en mijn darmen zijn helemaal van slag. Dinsdag enorme krampen gehad die een paar minuten duurde.
    Maar die pijn in mijn zij baart me eigenlijk ook een beetje zorgen. Ik ben me gek aan het maken of het misschien een bbz maar daarvoor zou t toch nog te vroeg zijn? Pff waarom kan je gewoon niet normaal nadenken en ben je je zelf gewoon helemaal gek aan het maken. Ik zit het hele internet af te speuren of ik geen bbz heb ..

13. Homeland

Oh balen zo'n gevoel! Hoop dat het een innesteling is en dat je positief test. Ben je regelmatig?

14. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Ja ik vind het echt niet fijn dit. Bij elk pijntje in mijn schouder of zij denk ik het is gewoon een bbz. En ik maak me zelf helemaal gek, kan me niet een concentreren op werk.

Ja ik ben regelmatig met een cyclus tussen de 27 en 29 dagen. Deze maand geen OVtesten gedaan en op goed geluk het gezellig gemaakt.

Ik heb gistermiddag wel een negatieve test gehad (ik kon het niet laten) dus voor mij ronde heb ik eigenlijk al niet zoveel hoop. Maar dan denk ik weer ja een bbz heb je ook weinig HCG. Sorry voor mijn gezeur, ik word ook gek van me zelf.

Maar ik heb nooit een pijnlijke zij gehad en mijn darmen weten gewoon niet meer wat ze moeten doen. Zowel verstopping, diarre als normale stoelgang, allemaal op een dag..

15. Homeland

Ja ik begrijp je volledig, ben op dat gebied ook zo'n hypochonder en google me dan suf.
    Zou best een innesteling kunnen zijn en mocht je niet ongesteld worden en niet positief testen dan zou ik de huisarts even bellen als het aanhoudt. Mijn moeder heeft ooit een bbz gehad en ben er voor mezelf ook alert op. Weet niet of het erfelijk is maar zij was daardoor wel helaas een eierstok kwijtgeraakt. Was wel al in een heel ver stadium, ze vloeide al 6 weken lang, en bijna fataal geworden maar toen was de medische zorg en doorverwijzing wel heel anders dan nu.

16. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Succes as zondag bigwish!!

Spannend safoura , hopelijk is alles in orde !

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dankje. Succes met wachten

18. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dankje

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dat vind ik ook. Hetvis gewoon net anders. Is haast niet uit te leggen

20. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Spannend weer meiden!
    Zit zelf ook op het wachtbankje. Zoveel symptomen had ik vorige maand, nu helemaal niks. Koos symptoomloos.
    Geloof ook niet dat het deze maand raak is. Nog 1 week wachten...

Deel Deze Pagina