Hoi padmee, ja zit te wachten op mn ongi, heb voor de eerste keer een lange cyclus. En temp. Blijft nog hoog
Onwerkelijk he ! Je hoop er zo op en je bedenkt vaak : stel het is zo, dan ga ik rennend door de straat. Maar op het moment dat het zo is, dan ben je in een soort roes en is het zo onwerkelijk. Super leuk !!!
Zeker waar. Mijn kinderwens heb ik al vanaf kijn 18e. En is echt zo sterk. Vele met mij natuurlijk. Het is gewoon moeilijk te bevatten dat ik voor nu iig zwanger ben. Zo onwerkelijk
Ja ik, wel gewoon met pen en papier teken ik m'n curve. Vooral om m'n eispong te kunnen vaststellen en er een herhaling in te zoeken... nog niet gevonden gezien de lengte van m'n cyclus zo wisselend is.
Hebben jullie een testadvies? Zoals je kunt zien in mijn handtekening ben ik erg onregelmatig. Vandaag dag 38. Vorige week woensdag de 21e negatief getest. Zondag de 25e 1 x beetje bruinige afscheiding met afvegen maar nu nog geen teken van periode (gezien de laatste periode van 50 dagen niet vreemd). Ovulatietesten (Action) hebben nog geen knaller gegeven qua dikte streep maar wel vrijdag 16 oktober tot nu toe het donkerste streepje. Wil woensdagochtend eigenlijk weer testen omdat mijn vriend dan altijd vrij is. Wat raden jullie aan?
Homeland : Ik zou ongeveer 14 dagen na je dikke streep testen. Kan altijd eerder maar kans is dan dat het hormoon nog te laag is om te testen.
Tnx! Heb helaas nog geen dikke streep gevonden bij mijn Action testen. Bedenk me net wel dat de afscheiding mss door de eisprong kwam. Als ik nu ook pas weer rond de 50 dagen zit dan zou dat goed kunnen. Wat een opties allemaal pffff.
Mocht je er niet uitkomen, pak dan je laatste of langste cyclus . Ik hoop voor een goede uitslag voor je !
Tnx ja dat is denk ik het beste. Wordt in mijn geval zondag 7 november. Ben benieuwd of ik dat geduld heb haha!
Ik hou het bij in FF, misschien ook een optie voor jou? In FF is het veel makkelijker af te lezen vind ik tenminste
Geduld is een mooie deugd, ik zou morgen pas kunnen testen en had me zelfs voorgenomen pas donderdag te testen, et voila... test uitgespaard... 't is doorgebroken Ik hoop dat je kan volhouden tot vrijdag en dat jij niet in't zelfde straatje komt als mij!