Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Homeland

Homeland Niet meer actief

Oooooh jaaaaaa ik zie hem gewoon op mijn phone zonder in te zoomen :) Voorzichtige feli!!

2. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Thanks haha ... Blijf dit zo spannend vinden ! Zondag een nieuwe test samen met manlief

3. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik zie hem ook ladymo. Echt wel zonder inzoomen ook.
    Voorzichtig gefeliciteerd!

4. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Dank je wel ! Zit in hetzelfde schuitje als jou afgelopen week big wish !

5. Homeland

Vind die banner bij jou zo leuk! Je kan de ontwikkeling op een leuke manier volgen :)

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dankje. Dat is precies de reden dat ik deze koos :)

7. Homeland

Ja die zou ik ook daarom kiezen.
    Hoe voel je je? Besef je dat je zwanger bent? Als ik stomme vragen stel, zeggen hoor maar vind het zo onwijs leuk om vanaf het begin mee te krijgen :)

8. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik voel me eigenlijk wel prima. In ochtend wel wat misselijk en met vlagen steekjes in onderbuik. En ju het idee dat borsten wat voller/groter worden. En heb diarree, maar niet extra naar de wc ofzo en geen krampen.
    Ik besef het ook nog niet echt. Komt mede omdat ik nog geen knaltest heb gehad. Ik ga zaterdag en maandag nog testen met een predictor express en dan woensdag met een cb digitaal met weken. Als dat allemaal goed is geloof ik het pas echt denk ik. Ga dan ook pas verloskundige bellen en aanmelden mvm. Hoop dat ik het om de dag testen volhoud. Weet niet of na je NOD de HCG nog steeds per 48 uur verdubbeld of dat het dan sneller gaat.

Je stelt geen domme vragen hoor. Deel het graag. We kunnen ook wel prive berichten sturen als je wilt.

Is je ongi al in aantocht?

9. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Hee meiden,

Ben er weer. Heb even het forum met rust gelaten, merkte dat ik er TEveel mee bezig was. Nu heb ik me er niet druk om gemaakt.
    Als ik van mijn vorige cyclus uit mag gaan, zou ik morgen ongesteld moeten worden. Heb al 3 dagen menstruatiepijn, heb ik normaal nooit. Normaal als ik dit voel dan is er ook bloed, nu dus niet. Als ik dit weekend niet ongesteld wordt, ga ik maandag testen :)

Meiden met een positieve test: gefeliciteerd!

10. Homeland

Klinkt goed joh en knaltest hoeft niet per se wat ik wel eens heb gelezen. Wat is mvm eigenlijk? Ben op dit moment te moe om erachter te komen haha!
    Ben benieuwd naar je test woensdag :)
    Zit vandaag op dag 41 en nog niets in aantocht. Denk dat ik weer richting de 50 dagen ga maar ik blijf braaf mijn ovulatietestjes doen en na de verhuizing wil ik eerst even relaxen (heb erg veel stress) en dan een afspraak maken met de huisarts. Ws begin vh nieuwe jaar.
    We keep eachother posted :)

11. Homeland

Wat goed van jou dat je je even niet druk heb gemaakt!
    Heb ik idd ook als ik pijn krijg dan ben ik het ook. Hoop dat het wegblijft en je positief test maandag :)

12. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Mvm is moeders voor moeders. Dan vang je je urine op tussen de 6 en 11 weken zwangerschap om andere vrouwen te helpen. Zit een stofje in je urine die anderen kunnen helpen zwanger worden.

Wel balen dat je toch weer een lange cyclus hebt. Snap dat je even rust wil. Verhuizen is ook stressvol.
    Ik houd je zeker op de hoogte.

13. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wat goed van je. Soms is dst gewoon even het beste.
    Spannend. Ik ga voor je duimen

14. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Vandaag is de pijn heftiger... Maar nog niet ongesteld!!

15. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Ik moet zondag ongesteld worden tenminste als het weer even netjes al de vorige keer komt. Heb sinds een paar dagen dat eten me anders smaakt en dingen ineens vies ruiken. Sinds vandaag ben ik ook misselijk. Ben erg benieuwd....kun je 2 dagen voor je nod ook postief testen?

16. Homeland

Spannend zeg! Vandaag is je nod toch?

17. Homeland

Oooooh dat klinkt veelbelovend! Ja ik heb genoeg positieve testen voorbij zien komen, ook zelfs ruim voor nod.

18. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Jahoor jellabean. Dat kan. Ik had 4 dagen ervoor een lichte streep. Verschilt wel per test.
    Misschien de k2v5 een idee. Die heeft niet veel HCG nodig.

Spannend hoor. Ik duim voor je

19. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Ja klopt! Heb wel de pijn ervan.. Ik ga elke keer met spanningen naar de wc!

20. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Mmmm dan rij ik zo na mijn werk even naar kruidvat kan niet wachten haha.

Deel Deze Pagina