Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Succes nijntje! Hopelijk heb je je ei snel gevonden.

2. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ah goed zo! Welke testen gebruik je?

3. Homeland

Vraagje aan de zwangere:
    Hoeveel dagen na je eisprong en/of innestelingsbloeding en/of voor nod testte je zwanger? Heb even geen zin om een topic te openen omdat ik regelmatig van bepaalde mensen (niet hier hoor) reacties lees met zo'n negatieve ondertoon.

4. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik testte 9 dagen na eisprong al licht positief. Die liep steeds verder op. Met op 13 dagen een vrij duidelijke. En op 15 dagen een knaller.

Succes X

5. Homeland

Ah tnx! Ik hoop stiekem dat die ene veeg die ik zondag de 25e had een innestelingsbloeding was en ik woensdag positief kan testen maar gezien mijn laatste cyclus denk ik eerder aan een ovulatiebloeding en dat komt ook wel overeen. Heb bij beide nooit een bloeding gehad dus best raar.

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    hmm. Het kan wel, sommigen testten pas laat positief. Ik heb helemaal geen innestelingsbloed gehad. Is me niks opgevallen iig.
    Ik blijf voor je duimen

7. Homeland

Tnx lieverd!
    Oh ja laatste vraagje; ik moet bijna altijd rond 3 uur plassen en rond 7 uur. Met welke kan ik dan het beste testen?

8. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dan zou ik de 3 uur nemen. Denk dat je dan de meest geconcentreerde urine hebt.

9. Homeland

Tnx!
    Ik lees iedere keer je banner. Zo leuk :)

10. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb die van de etos eigenmerk! Snap er geen klote van. Gister een streepje bij de ovu test en vandaag niks! Wel krampjes en gigantische hoofdpijn!

11. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Het ligt er inderdaad een beetje aan wanneer de innesteling plaatsvind wanneer je positief test. Die was bij mij redelijk laat want een paar dagen voor mijn nod had ik licht bloedverlies. Dit ging door tot mijn nod. Mijn 1e test van 30-10, een paar dagen na nod was ook nog redelijk licht. Gelukkig daarna wel een knaller :)

12. Homeland

Wanneer ben je ook weer begonnen met testen en op welke cd zit je?

13. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Vervelend nijntje. Ik heb niet zo veel verstand van ovulatietesten. Misschien kan iemand anders je hiermee helpen :)

14. Homeland

Bijzonder hè hoe het bij iedereen anders kan zijn?

15. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Echt wel! Ik was eerst ook best onzeker omdat mijn test zo licht was na mijn nod. Vooral omdat je op het forum zulke knallers ziet op nod. Niet altijd fijn een forum :p

16. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Ik teste ongeveer 6 dagen voor mijn NOD positief. Een licht streepje, gisteren ( 2 dagen voor mijn NOD ) was mijn streep heel krachtig

17. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Dan kan het zijn dat je eiersprong al geweest is. Een licht streepje kan altijd alleen bij je eiersprong piek zijn je beide strepen heel dik en knallend.
    Als je streepje nu helemaal weg is , denk ik echt dat je eiersprong al geweest is.

18. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Zit nu op cd 27, maar mijn vorige cyclussen waren 42-41-48 de huisarts zei me te testen rond de 25e dag

19. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Denk zelf inderdaad ook dat mn ei al geweest is!

20. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Het is zo vervelend dat je je eiersprong elke cyclus weer anders kan zijn. Als je vanaf dag 10 tot nu regelmatig geklust hebt , is er wel een kans dat het raak is ... Ondanks dat je je eiersprong niet hebt gemerkt.

Deel Deze Pagina