Weer omo wit getest. Zit vandaag op dag 47 dus weer een lange cyclus. Na deze ronde naast de ovulatietesten ook maar eens beginnen met tempen.
Snap ik, het "weer niet " gevoel .... En dan ook nog een lange cyclus. Anders na dat je ongesteld hebt geworden , tempen en bij houden.
Neehe Homeland. Zo k***. Laat dan nu die ongi maar komen. Is er niet iets wat je kan helpen een kortere cyclus te krijgen?
Ja mss wel maar ik wil eerst een gesprek met mijn huisarts. Ben nl. ook bang dat ik mss al in de overgang zit. Mijn moeder was heel erg jong dus naast de zorgen om mijn lange cyclus, ovulatietesten etc. ben ik daar ook nog eens bang voor
Hoi meiden, Misschien kunnen jullie mij helpen.. ik wordt een beetje gek van mezelf! Ik ben in juli gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus zat op 32 dagen, mijn tweede cyclus op 35 dagen. Nu zit ik op dag 41 en nog geen menstruatie te bekennen. Wij zouden pas vanaf 1 januari voor een kindje gaan, maar uiteindelijk hebben we in het weekend van 23/10 de knoop doorgehakt en zijn we er voor gegaan. Vanaf die datum om de dag "geklust". Als ik van die app's en calculators gebruik dan wordt er aangegeven dat ik rond de 15 de oktober vruchtbaar zou zijn, nou toen deden we het nog veilig. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Mijn nod was op 29/10 als ik uitging van een cyclus van 34 dagen (gemiddeld van mijn eerste 2 cyclussen). Die zaterdag ervoor dus pas begonnen.. Het zal wel gewoon een lange cyclus zijn.. maar wanneer zou ik een testje kunnen wagen? Of is zwanger gewoon geen optie.. Ik heb geen last van verschijnselen en voel verder ook niets! Normaal voel ik mijn menstruatie ook niet echt aankomen. Alvast bedankt voor het feit dat jullie even de moeite nemen om het te lezen en er hopelijk op reageren!
Enna87 : je kan deze maand een lange cyclus hebben. Je voelt je eiersprong niet ? Zeker als je het gemiddelde neemt van je beide maanden , en je hebt het veilig gedaan , dan lijkt me de kans klein. Maarja elke maand kan weer anders zijn, zeker in het begin na het stoppen met de pil
Nee, die voel ik niet.. Althans niet bewust van. zal wel loos alarm zijn! Ik heb dan liever dat ik ongi wordt zodat we ronde 1 echt in kunnen. Afwachten maar!
Nee ik wacht nog even. Ondanks dat het klokje tikt, wil ik eerst even settelen in ons nieuwe huis en een periode tempen. Had gisteren ineens een veel knallerende ovulatietest van de Action dan ik ooit heb gehad. Snap er niets meer van.
Ja wie weet! Vanaaf test ik weer en gezellig maken haha! Dan ben ik wel nog veel later. Zit dan op dag 62 als ik 14 dagen erbij tel.
Ja wie weet! Vanaaf test ik weer en met knaller gezellig maken haha! Dan ben ik wel nog veel later. Zit dan op dag 62 als ik 14 dagen erbij tel.