Symptomen wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Star87, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Homeland

Homeland Niet meer actief

Hoop het ook voor je dat het straks raak is!

2. Homeland

Weer omo wit getest. Zit vandaag op dag 47 dus weer een lange cyclus. Na deze ronde naast de ovulatietesten ook maar eens beginnen met tempen.

3. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Balen Homeland!! Hopelijk word je snel ongesteld en kan je weer verder

4. Homeland

Ja heb het er echt wel even moeilijk mee :(

5. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Snap ik, het "weer niet " gevoel .... En dan ook nog een lange cyclus. Anders na dat je ongesteld hebt geworden , tempen en bij houden.

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Neehe Homeland. Zo k***. Laat dan nu die ongi maar komen. Is er niet iets wat je kan helpen een kortere cyclus te krijgen?

7. Homeland

Ja mss wel maar ik wil eerst een gesprek met mijn huisarts. Ben nl. ook bang dat ik mss al in de overgang zit. Mijn moeder was heel erg jong dus naast de zorgen om mijn lange cyclus, ovulatietesten etc. ben ik daar ook nog eens bang voor :(

8. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    #908 Enna87, 4 nov 2015
    Laatst bewerkt: 4 nov 2015
    Hoi meiden,

Misschien kunnen jullie mij helpen.. ik wordt een beetje gek van mezelf!

Ik ben in juli gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus zat op 32 dagen, mijn tweede cyclus op 35 dagen. Nu zit ik op dag 41 en nog geen menstruatie te bekennen.

Wij zouden pas vanaf 1 januari voor een kindje gaan, maar uiteindelijk hebben we in het weekend van 23/10 de knoop doorgehakt en zijn we er voor gegaan. Vanaf die datum om de dag "geklust".

Als ik van die app's en calculators gebruik dan wordt er aangegeven dat ik rond de 15 de oktober vruchtbaar zou zijn, nou toen deden we het nog veilig. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Mijn nod was op 29/10 als ik uitging van een cyclus van 34 dagen (gemiddeld van mijn eerste 2 cyclussen). Die zaterdag ervoor dus pas begonnen..

Het zal wel gewoon een lange cyclus zijn.. maar wanneer zou ik een testje kunnen wagen? Of is zwanger gewoon geen optie..;)

Ik heb geen last van verschijnselen en voel verder ook niets! Normaal voel ik mijn menstruatie ook niet echt aankomen.

Alvast bedankt voor het feit dat jullie even de moeite nemen om het te lezen en er hopelijk op reageren! :)

9. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Enna87 : je kan deze maand een lange cyclus hebben. Je voelt je eiersprong niet ? Zeker als je het gemiddelde neemt van je beide maanden , en je hebt het veilig gedaan , dan lijkt me de kans klein. Maarja elke maand kan weer anders zijn, zeker in het begin na het stoppen met de pil

10. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Dat zijn veel kopzorgen Homeland :(
    Sterkte meis, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

11. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Nee, die voel ik niet.. Althans niet bewust van. ;) zal wel loos alarm zijn! Ik heb dan liever dat ik ongi wordt zodat we ronde 1 echt in kunnen. Afwachten maar!

12. Homeland

Zou een testje eraan wagen. Kruidvat 2 voor 5 euro.

13. Homeland

Tnx!

14. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ja we doen het om de dag dus zou denken dat dat genieg is haha

15. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Heftig Homeland ! Al een afspraak gemaakt bij de dokter voor een gesprek of wacht je nog even ?

16. Homeland

Nee ik wacht nog even. Ondanks dat het klokje tikt, wil ik eerst even settelen in ons nieuwe huis en een periode tempen. Had gisteren ineens een veel knallerende ovulatietest van de Action dan ik ooit heb gehad. Snap er niets meer van.

17. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Ow .. Kan het je eiersprong zijn? Vandaag ook al getest ?

18. Homeland

Ja wie weet! Vanaaf test ik weer en gezellig maken haha! Dan ben ik wel nog veel later. Zit dan op dag 62 als ik 14 dagen erbij tel.

19. Homeland

Ja wie weet! Vanaaf test ik weer en met knaller gezellig maken haha! Dan ben ik wel nog veel later. Zit dan op dag 62 als ik 14 dagen erbij tel.

20. laydmo0

laydmo0 Actief lid

30 sep 2011
    188
    0
    0
    Noord holland
    Ja zeker een tijd later maar kan wel. Ik hoop op een goede knaller vanavond !!!

Deel Deze Pagina